Veli kehtasi pyytää rahaa, kun latasin autoni hänen luonaan!
Pihi mies, aina ollut. Pari kertaa vuodessa käyn ja nyt joku 10 E sähkö on iso ongelma.
Kommentit (15)
Jos sinulla on varaa ostaa sähköauto on varmasti varaa maksaa myös veljellesi latausmaksu.
Ei kukaan veljensä luona alkaa bensaa/dieseliäkään kinuamaan.
Taas hyvä esimerkki miksi moisia autoja ei kannata hankkia.
Ymmärrän jos veljellä on kallis sähkösopimus
Itse olet pihi, kun et voi lataamaasi sähköä veljellesi maksaa.
Veljesi on oikeassa, sinun pitää maksaa koska sähkö on kallista. Olisit käynyt pikalaturilla.
On siinäkin veli! Veljesi olisi päinvastoin kuulunut maksaa sinulle, kun latadit autosi hänen luonaan. Mutta suku onkin pahin.
Meillä kävi sukulaispariskunta matkailuautolla. Ne veti johdolla sähkön minun pistokkeesta sinne matkailuautoonsa lupaa kysymättä. Käyttivät kolme päivää sähköä, eli sen ajan kun tyhjensivät jääkaappimme sisällön.
Paremmissa perheissä annetaan muitta mutkitta vaivan palkkaa ihan pyytämättäkin.
No eihän sitä nyt enää 10 euroa ole maksaa, kun sen sähkölelun osamaksut vie kaikki rahat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi sukulaispariskunta matkailuautolla. Ne veti johdolla sähkön minun pistokkeesta sinne matkailuautoonsa lupaa kysymättä. Käyttivät kolme päivää sähköä, eli sen ajan kun tyhjensivät jääkaappimme sisällön.
oisko sieltä saanut suljettua sähköt pois sulakkeesta/sähkökaapista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oisko sieltä saanut suljettua sähköt pois sulakkeesta/sähkökaapista
Olisi saanut otettua sulakkeen pois. Minä olin kuin puulla päähän lyöty tuosta röyhkeydestä. Toivoin vaan, että ymmärtävät lähteä menemään. Olin nimittäin jo ulospäin niin pöyristyneen näköinen, että viimein kolmantena päivänä lähtivät.
Hyväkäytöksinen ja kohtelias ihminen olisi tietenkin antanut rahaa kysymättäkin ja näin kiusalliselta tilanteelta olisi vältytty. Nyt veljesi joutui pyytämään ja sinun mielestä hän on pihi ja veljesi varmaankin ajattelee sinun olevan lokki.
Kuinka kauan meinaat jatkaa näitä provojasi?
Tämä on provo.
Mutta noin yleisesti ottaen miksi jonkun täytyisi sponssata toisen autoon sähköä, bensaa tai dieseliä?
Ainoastaan lokki odottaa tuota
Aivan oikeen. Kyllä sähkö on sen verran kallista että voit tarjoutua maksamaan. Vaikka minun veljet on myös pihejä.Eivät mitään tee ilmaiseksi . Eivät siis voi kuljettaa minua 5 km ilman bensarahaa.