Kuka hullu ostaisi muka 24kpl Kinder munia??
Naureskelin tuota Tokmannin tarjousta, 24kpl 18,50e. Mulla varmaan menisi 2 vuotta noiden syömiseen đ
Kommentit (41)
Miksei tuota kindermunasuklaata ole vaikka levyn muodossa?? Se on niiin hyvÀÀ đ€€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 lapsenlasta - eihÀn tuo ole kuin 2 jokaiselle eli parkua tulee, ettÀ ei riitÀ.
Montako pitÀÀ olla ettei tule itkua ja huutoa?
IkinÀ ei riitÀ, oli miten monta tahansa. MiniÀt on opettaneet lapsensa siihen, ettÀ he ei osta pÀÀsiÀismunia, mummi ostaa. Ja kun tarpeeksi monta kertaa on luvattu, niin lapset odottavat sellaista 10-15 erilaisen pÀÀsiÀismunan saamista, koska kaupassa Àiti lupasi, ettÀ mummi ostaa.
Virpojat ja pÀÀsiÀisen 4-5 pÀivÀÀ vieraineen. Tokkopa tuo edes normiperheessÀ riittÀÀ, vaikka jokainen syö vain yhden kinderin pÀivÀssÀ.
No semmoinen hullu ostaisi joka kerÀÀ niitÀ yllÀtyksiÀ kuten esim. erÀs nainen, josta taannoin oli juttu ip-lehdessÀ.
Niin, maailmassahan ei ole kuin ap:n kaltaisia lapsettomia ja yksinÀisiÀ ihmisiÀ, jotka syövÀt kaiken ostamansa itse. SÀÀliksi kÀy Àlyn köyhyys.
NiissÀ on aikas ohut kuori. Ettei taida mennÀ kauaa jos joku ahkeroi. Mutta hieman rasvaista voi olla.
Vierailija kirjoitti:
SÀ ap oletkin oletettavasti aikuinen? Mun maailmassa aikuiset syö suklaan muussa muodossa, ja pÀÀsiÀismunat on lÀhinnÀ lapsille suunnattuja. Kokoatko ne kivat lelutkin hyllyn reunalle kindereistÀ? Ihan helposti lapsiperheessÀ tuo mÀÀrÀ menee pÀÀsiÀisen aikana jos on vÀhÀnkÀÀn useampi lapsi. Varmaan menis monella enemmÀnkin, jos lapset saisi rajattomasti syödÀ.
MĂ€ oon 53 ja söin Kinder-munan. Ja kokosin vielĂ€ lelunkin đ
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuota kindermunasuklaata ole vaikka levyn muodossa?? Se on niiin hyvÀÀ đ€€
Bueno?
Ostin ja levy tyhjeni jo aikaa sitten. Virpojat ja omat lapset tyhjensivÀt
Hyvin voisin ostaa. NeljĂ€ lasta vetĂ€isi varmasti kerralla kaikki jos ei rajoittaisi. Ennen kun joku ehtii lĂ€nkyttĂ€mÀÀn ylipainosta, niin ihan normaali painoisia ovatđ€
Kalliita on. Tuolla rahalla saa viikon ruuat.
Ihanko tosissaan tÀllaisiakin aloituksia tehdÀÀn? Kaikki eivÀt ole lapsettomia sinkkuja. Laitapa tuo mÀÀrÀ tarjolle sukujuhlissa lapsille tai vaikka pÀÀsiÀisen aarrejahtiin, niin ei ole kuin huijaus kun ovat menneet.
No, Kindermuna painaa 20g, eli tuossa 24kpl satsissa on suklaata kahden Fazerin sinisen verran ja vÀhÀn pÀÀlle. Kalliita toki ovat, mutta en nyt nÀe mahdottomuutena ettÀ aikuinen ihminen söisi reilut kaksi suklaalevyÀ jopa lyhyemmÀssÀkin ajassa kuin kahdessa vuodessa. :D
Söisin tollaisen tunnissa.
T. Normaalipainoinen urheiluhullu
Ostin hetki sitten 24 kpl, vaikka eivÀt olleet tarjouksessa, menivÀt vaimolle lahjaksi, 4 viikkoa kestivÀt.
Miksei ostaisi. MinÀ ostin viime vuonna. Vein työkavereille, sisarusten lapsille ja annoin osan virpojille. Loput söin itse. Muna pÀivÀssÀ pitÀÀ mielen virkeÀnÀ nÀin kevÀtaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitÀ. Ainakin patukoina saa LidlistÀ 10 kpln pakkauksessa.
VietetÀÀn pÀÀsiÀistÀ mökillÀ sukuloiden, tÀssÀ on kolmessa vierekkÀisessÀ osoitteessa yhteensÀ 9 lasta joille pÀÀsiÀismunajahtia jÀrjestetÀÀn, ja jokaiselle useampi muna. Toki ei ole juuri kindereitÀ kuin yhdet per naama, mutta virpojille meni 12, joten ei tuo 24 olisi huono ostos olisi ollut. Itsekin tykkÀÀn siitÀ suklaasta eikÀ se missÀÀn muussa muodossa (esim. patukkana) maistu samalta.
Suklaa on hyvÀÀ mutta turhaa muovikrÀÀsÀÀ sisÀllÀ. EikÀ taida kÀÀrekÀÀn olla kovin ympÀristöystÀvÀllinen.
MinÀ ostin lapsilleni !!