Kuka hullu ostaisi muka 24kpl Kinder munia??
Naureskelin tuota Tokmannin tarjousta, 24kpl 18,50e. Mulla varmaan menisi 2 vuotta noiden syömiseen 😅
Kommentit (41)
Miksei tuota kindermunasuklaata ole vaikka levyn muodossa?? Se on niiin hyvää 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 lapsenlasta - eihän tuo ole kuin 2 jokaiselle eli parkua tulee, että ei riitä.
Montako pitää olla ettei tule itkua ja huutoa?
Ikinä ei riitä, oli miten monta tahansa. Miniät on opettaneet lapsensa siihen, että he ei osta pääsiäismunia, mummi ostaa. Ja kun tarpeeksi monta kertaa on luvattu, niin lapset odottavat sellaista 10-15 erilaisen pääsiäismunan saamista, koska kaupassa äiti lupasi, että mummi ostaa.
Virpojat ja pääsiäisen 4-5 päivää vieraineen. Tokkopa tuo edes normiperheessä riittää, vaikka jokainen syö vain yhden kinderin päivässä.
No semmoinen hullu ostaisi joka kerää niitä yllätyksiä kuten esim. eräs nainen, josta taannoin oli juttu ip-lehdessä.
Niin, maailmassahan ei ole kuin ap:n kaltaisia lapsettomia ja yksinäisiä ihmisiä, jotka syövät kaiken ostamansa itse. Sääliksi käy älyn köyhyys.
Niissä on aikas ohut kuori. Ettei taida mennä kauaa jos joku ahkeroi. Mutta hieman rasvaista voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Sä ap oletkin oletettavasti aikuinen? Mun maailmassa aikuiset syö suklaan muussa muodossa, ja pääsiäismunat on lähinnä lapsille suunnattuja. Kokoatko ne kivat lelutkin hyllyn reunalle kindereistä? Ihan helposti lapsiperheessä tuo määrä menee pääsiäisen aikana jos on vähänkään useampi lapsi. Varmaan menis monella enemmänkin, jos lapset saisi rajattomasti syödä.
Mä oon 53 ja söin Kinder-munan. Ja kokosin vielä lelunkin 🙂
Vierailija kirjoitti:
Bueno?
Ostin ja levy tyhjeni jo aikaa sitten. Virpojat ja omat lapset tyhjensivät
Hyvin voisin ostaa. Neljä lasta vetäisi varmasti kerralla kaikki jos ei rajoittaisi. Ennen kun joku ehtii länkyttämään ylipainosta, niin ihan normaali painoisia ovat🤭
Ihanko tosissaan tällaisiakin aloituksia tehdään? Kaikki eivät ole lapsettomia sinkkuja. Laitapa tuo määrä tarjolle sukujuhlissa lapsille tai vaikka pääsiäisen aarrejahtiin, niin ei ole kuin huijaus kun ovat menneet.
No, Kindermuna painaa 20g, eli tuossa 24kpl satsissa on suklaata kahden Fazerin sinisen verran ja vähän päälle. Kalliita toki ovat, mutta en nyt näe mahdottomuutena että aikuinen ihminen söisi reilut kaksi suklaalevyä jopa lyhyemmässäkin ajassa kuin kahdessa vuodessa. :D
Ostin hetki sitten 24 kpl, vaikka eivät olleet tarjouksessa, menivät vaimolle lahjaksi, 4 viikkoa kestivät.
Miksei ostaisi. Minä ostin viime vuonna. Vein työkavereille, sisarusten lapsille ja annoin osan virpojille. Loput söin itse. Muna päivässä pitää mielen virkeänä näin kevätaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä. Ainakin patukoina saa Lidlistä 10 kpln pakkauksessa.
Vietetään pääsiäistä mökillä sukuloiden, tässä on kolmessa vierekkäisessä osoitteessa yhteensä 9 lasta joille pääsiäismunajahtia järjestetään, ja jokaiselle useampi muna. Toki ei ole juuri kindereitä kuin yhdet per naama, mutta virpojille meni 12, joten ei tuo 24 olisi huono ostos olisi ollut. Itsekin tykkään siitä suklaasta eikä se missään muussa muodossa (esim. patukkana) maistu samalta.
Suklaa on hyvää mutta turhaa muovikrääsää sisällä. Eikä taida käärekään olla kovin ympäristöystävällinen.
Minä ostin lapsilleni !!