Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies : huomaatko sängyssä onko nainen synnyttänyt?

Vierailija
08.04.2023 |

Siis joku muu kuin oma naisesi !!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan oma nainen ei muuttunut aikoinaan kolmen raskauden/ synnytyksen myötä edes ulkoisilta mitoiltaan nuorena ja sängyssäkin tuntui ihan samalta. Nyt 50 korvilla muutoksia on parin vuoden aikana tullut enemmän. Kiloja lisää, haluja vähemmän.

Vierailija
22/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä huomaa...oon nussinut 6 lapsen äitiä todella hoikka jolla tiukka pimppi ja kaikki kersat on alakautta tulleet... oon nussinut 52-vuotiasta lapsetota jolla aivan ihanan tiukka pillu kanssa.. vähän aikaa sitten nussin vähän pyöreämpää 27- vuotiasta lapsetonta jonka kanssa oli pakko käyttää extra liukkaria todella tiukka pimppi... 40-vuotias 2 lasta ylipainoinen todella tiukka pimppi...

Olen nussinut naista jolla ollut 100 eri sänkykaveria erin kokoisilla kulleilla varustettuja on ollut pientä ja isoa.. isoin kuulemma n.25cm ja paksu ja 2 lasta synnyttänyt.. tiukka ja osaaisi käyttää lihaksiaan... ja siis itselläni aivan normaali n.17cm pitkä... ehkä hieman normaalia paksumpi kulli...

Ja kyllä on niitä muutamia ollut jotka ovat tuntuneet väliltä..... kaippa se on taitolaji tuo pimpin käyttäminen ja antaminen.. toiset naiset vaan osaa paremmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne huomaa. Olen sinkkuäiti ja harrastanut seksisuhteita tinderistä. Kerron lapsista vasta jos vähän pidempään tapailtu eikä kukaan oo itse arvannut.

Uskon kyllä että sen voisi huomata jos vartalo muuttuu paljon, esim. raskausarpia, vatsalihasten etkauma tai huonosti tehty/parantunut eppari tai jotain lahntionpohjaongelmia, laskeumaa... Kaikilla synnyttäneillä nyt vaan ei ole mitään sellaista.

Niin meinaat että ne miehet paukauttaisivat suoraan sinulle "kyllä mä arvasin että sulla on lapsia, kun ei toi tavara enää kovin priimaa ole!" Tietäisitpä mitä miehet keskenään puhuu. Naisille totta kai väitetään ihan muuta, koska ei kukaan halua riskeerata että hanat laitettaisiin kiinni.

Niin miehet puhuu pahaa puolisoistaan. Naiset ei.

Ja kyllä on totaalisen dille se mies joka naiselle puhuisi alapääm koosta rumasti. Sanomisen syy on vain ilkeys, aikuisuuden puute. Naiset käyvät hirveän asian läpi synnyttäessään.

Vierailija
24/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne huomaa. Olen sinkkuäiti ja harrastanut seksisuhteita tinderistä. Kerron lapsista vasta jos vähän pidempään tapailtu eikä kukaan oo itse arvannut.

Uskon kyllä että sen voisi huomata jos vartalo muuttuu paljon, esim. raskausarpia, vatsalihasten etkauma tai huonosti tehty/parantunut eppari tai jotain lahntionpohjaongelmia, laskeumaa... Kaikilla synnyttäneillä nyt vaan ei ole mitään sellaista.

Niin meinaat että ne miehet paukauttaisivat suoraan sinulle "kyllä mä arvasin että sulla on lapsia, kun ei toi tavara enää kovin priimaa ole!" Tietäisitpä mitä miehet keskenään puhuu. Naisille totta kai väitetään ihan muuta, koska ei kukaan halua riskeerata että hanat laitettaisiin kiinni.

Luuletko että olen kertonut "mulla on lapsia, huomasitko pimpistäni että olen synnyttänyt joskus?"

On mennyt esim. näin, että uusi fb on ehdottanut treffejä torstaiksi ja oon sanonut, että sori, en pääse, olisko ok viikonloppuna. Kun mies kysynyt et ai miksi, oon kertonut siinä vaiheessa et "mulla on x määrä lapsia ja oon heidän kanssaan nämä ja nämä päivät" mihin mies on vastannut kysymyssarjalla et "ai, ok, en tiennyt että sulla on lapsia." "Minkä ikäisiä ne on?" "Onko sulla vaan yksi ex?" "Kauanko teidän erosta on? Kauanko olitte yhdessä?" "Millaiset tapaamissopimukset?" "Pystyttäisiinkö näkemään joskus myös arkena illalla vaikka mun luona?"

Ja kyllä mä tiedän millainen pimppi mulla oli ennen lapsia ja on synnytysten jälkeen ja se on hyvin priimaa. Osaan itsekin arvioida sen eikä tarvitse kysellä kylän miehiltä.. Tiedän myös, että miehet ei sitä osaa arvioida kun ei ole selkeää vihjettä, esim. sektio- tai eppariarpi.

Sitä huomaako mies eroa huonolla tavalla stressaa varmasti vakavimmin nainen, joka ei vielä ole saanut lapsia. Kyllä muakin pelotti, mutta samalla ajattelin että ei mitenkään melkein kaikki naiset synnyttäisi vapaaehtoisesti alateitse ja useimmat kahdesti jos kaikilla menisi pillut pilalle. Se nyt vaan on ihan täydellistä naisten aliarvioimista ja sovinismia luulla että nainen kuin nainen uhraa mitä vain tullakseen äidiksi vaikka vaihtoehtoja on myös lapsen saamiseen/synnyttämiseen.

Mitä ihmeen vaihtoehtoja? Kyllä moni sen sektion ottaisi. Kyllä ne alapäät ottaa pahaa osumaa, kohtuuttoman paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme