Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies : huomaatko sängyssä onko nainen synnyttänyt?

Vierailija
08.04.2023 |

Siis joku muu kuin oma naisesi !!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nussijamies ei huomaa. Oma silmäni on koulutettu löytämään mahd. episiotomia arven.

Vierailija
2/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa sen jos siinä juuri syntynyt vauvs on samassa sängyssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa, itse asiassa vaikka olis useammankin. Kaikki naiset tuntuvat erilaisilta toki. Liittynee lihaksistoon, kannattaa oikeasti treenata niitä lihaksia jos haluaa sekä itselleen että miehelle hyvät orkut.

Vähiten tuntuva pimppi, oikeastaan niinkuin olisi pökkinyt huokailevaa väljää keinopimppiä -oli naisella jolla oli yksi lapsi. Hän oli kuitenkin toipunut vaikeista ajoista ja masennuksesta. Siinä ei ollut varmaan ollut minkäänlaista seksiä vähään aikaan. Sai orkut, minä en.

Paras koskaan panemani oli keski-ikäisellä naisella jolla oli myös yksi lapsi. Treenasi muutenkin ja saatoin huomata että lantionpohjan oli melkoisessa kunnossa.

Vierailija
4/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne huomaa. Olen sinkkuäiti ja harrastanut seksisuhteita tinderistä. Kerron lapsista vasta jos vähän pidempään tapailtu eikä kukaan oo itse arvannut.

Uskon kyllä että sen voisi huomata jos vartalo muuttuu paljon, esim. raskausarpia, vatsalihasten etkauma tai huonosti tehty/parantunut eppari tai jotain lahntionpohjaongelmia, laskeumaa... Kaikilla synnyttäneillä nyt vaan ei ole mitään sellaista.

Vierailija
5/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan jos just on synnyttänyt niin jotain huomaa.

Vierailija
6/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan jos just on synnyttänyt niin jotain huomaa.

Aika harva nainen varmaan on vielä silloin kuin korkeintaan lapsen isän kanssa?

Vierailija
7/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on saanut lapsemme keisarin leikkaukselle. Rakastajani on synnyttänyt alakautta ja sen kyllä huomaa. On väljempi tavara.

Vierailija
8/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo on saanut lapsemme keisarin leikkaukselle. Rakastajani on synnyttänyt alakautta ja sen kyllä huomaa. On väljempi tavara.

Juupa juu. On ollut aina väljä. Seksi kuitenkin maistuu?

Vierailija
9/24 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan huulet olla levällään mut reiästä sitä ei huomaa. Pienet on niitten munat jotka väljäksi haukkuu.

Vierailija
10/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne huomaa. Olen sinkkuäiti ja harrastanut seksisuhteita tinderistä. Kerron lapsista vasta jos vähän pidempään tapailtu eikä kukaan oo itse arvannut.

Uskon kyllä että sen voisi huomata jos vartalo muuttuu paljon, esim. raskausarpia, vatsalihasten etkauma tai huonosti tehty/parantunut eppari tai jotain lahntionpohjaongelmia, laskeumaa... Kaikilla synnyttäneillä nyt vaan ei ole mitään sellaista.

Niin meinaat että ne miehet paukauttaisivat suoraan sinulle "kyllä mä arvasin että sulla on lapsia, kun ei toi tavara enää kovin priimaa ole!" Tietäisitpä mitä miehet keskenään puhuu. Naisille totta kai väitetään ihan muuta, koska ei kukaan halua riskeerata että hanat laitettaisiin kiinni.

Vierailija
11/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen viiden lapsen jäljiltä väkisinkin huomaa. Muttei se sitä tarkoita että olisi mitenkään pilalla. Pikemminkin päin vastoin. 

Vierailija
12/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen taidoista huomaa

Vierailija
13/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä huomaa. Olen lesbo ja ollut monien naisten kanssa. Kaikki naiset on erilaisia.

Vierailija
14/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jotain voi päätellä tisseistä, mahasta, arvista yms ulkoisista seikoista. Tavaran tiukkuus ei mene aina yksi yhteen.

Kokemukseni mukaan liikuntaa harrastamattomilla naisilla on väljin tavara. Treeni merkitsee enemmän kuin synnytysten määrä tai ikä.

Onhan se selvä juttu, lihaksethan siellä puristuksen tekee.

M40

Vierailija
15/24 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin meinaat että ne miehet paukauttaisivat suoraan sinulle "kyllä mä arvasin että sulla on lapsia, kun ei toi tavara enää kovin priimaa ole!" Tietäisitpä mitä miehet keskenään puhuu. Naisille totta kai väitetään ihan muuta, koska ei kukaan halua riskeerata että hanat laitettaisiin kiinni.

Luuletko että olen kertonut "mulla on lapsia, huomasitko pimpistäni että olen synnyttänyt joskus?"

On mennyt esim. näin, että uusi fb on ehdottanut treffejä torstaiksi ja oon sanonut, että sori, en pääse, olisko ok viikonloppuna. Kun mies kysynyt et ai miksi, oon kertonut siinä vaiheessa et "mulla on x määrä lapsia ja oon heidän kanssaan nämä ja nämä päivät" mihin mies on vastannut kysymyssarjalla et "ai, ok, en tiennyt että sulla on lapsia." "Minkä ikäisiä ne on?" "Onko sulla vaan yksi ex?" "Kauanko teidän erosta on? Kauanko olitte yhdessä?" "Millaiset tapaamissopimukset?" "Pystyttäisiinkö näkemään joskus myös arkena illalla vaikka mun luona?"

Ja kyllä mä tiedän millainen pimppi mulla oli ennen lapsia ja on synnytysten jälkeen ja se on hyvin priimaa. Osaan itsekin arvioida sen eikä tarvitse kysellä kylän miehiltä.. Tiedän myös, että miehet ei sitä osaa arvioida kun ei ole selkeää vihjettä, esim. sektio- tai eppariarpi.

Sitä huomaako mies eroa huonolla tavalla stressaa varmasti vakavimmin nainen, joka ei vielä ole saanut lapsia. Kyllä muakin pelotti, mutta samalla ajattelin että ei mitenkään melkein kaikki naiset synnyttäisi vapaaehtoisesti alateitse ja useimmat kahdesti jos kaikilla menisi pillut pilalle. Se nyt vaan on ihan täydellistä naisten aliarvioimista ja sovinismia luulla että nainen kuin nainen uhraa mitä vain tullakseen äidiksi vaikka vaihtoehtoja on myös lapsen saamiseen/synnyttämiseen.

Vierailija
16/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaan kun pillu on muuttunut revaksi, tissit löysiksi ja nännit natsoiksi.

Vierailija
17/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se imettää samalla niin aika helppoa päätellä asia.

18/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkässä suhteessa kerran synnyttäneen kanssa. Hän on jaetulla ensimmäisellä sijalla tiukkuudessa. Löysin taas oli taas urheilullinen nainen, mikä on hiukan hämmästyttävää.

Vierailija
19/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tenavat nukkuu samassa sängyssä, niin ei voi olla huomaamatta.

Vierailija
20/24 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa, vaikka on ollut saman naisen kanssa nuoresta lähien ja useiden synnytysten jälkeenkin. Yhä vain mahtuu samat 2 sormea sisään. Yhä vieläkin pillun lihaksissa voimaa kuin pienessä kylässä, vaikkei vaimo ole koskaan harrastanut urheilua.  Pillun lihaksia on ylläpidetty viikoittaisilla orgasmeilla ja nyt vaimo joutunut  jo harjoittelemaan rentouttamista. On ollut aina vähän ylikireät lantionpohjan lihakset.  Rakenteellinen ominaisuus, johon ei ole synnytykset vaikuttaneet. Toki ovat voimakkaina palautuneet aina nopeasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi