Nyt heivaan hiivattiin tuon miehen äidin tekemän maton
Vaarallinen matto. Lapsi oli yöllä menossa vessaan ja liukastunut mattoon. Iski päänsä ja meni tajuttomaksi. Kaikki tuon v i t u n maton takia. Itsekin olen kerran liukastunut tuohon ketaleeseen. Hmmph! Ei tarvi tuoda meille ilman lupaa mitään ylimääräistä rompetta.
Kommentit (9)
Niin teillä ei pidetä niitä kumisia matonalusverkkoja?
Et osaa edes mattoa käyttää. Heikosti menee.
Jos tätä nyt joku rajattoman anopin kans kamppaileva lukee, niin on lopulta vain yksi syyllinen: Sinä, miniä, itse, kun annat kävellä ylitsesi. Seuraavalla kerralla sanot YSTÄVÄLLISESTI, mutta tiukasti EI.
Opettele, harjoittele. Siitä se lähtee. Anoppi luultavasti ei ota ensimmäistä kertaa ollenkaan tosissaan, mutta ole sinnikäs, älä anna periksi. Perustele vuolaasti, mutta kuitenkin jämäkästi. Ole ehdoton. Loppuun jotain positiivista, johon anoppi voi tarrata, mutta joka ei mene yli. Varmasti anopin tekemisissä jotain hyvääkin on.
Mut huonot matot on kyllä hirveitä, oma äitini asettelee näitä ansoja ihan ihmeellisiin paikkoihin, ilman niitä alle laitettavia liukuesteitä. Eikä nekään toimi kaikkiin mattoihin, osa on toivottomia.
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä nyt joku rajattoman anopin kans kamppaileva lukee, niin on lopulta vain yksi syyllinen: Sinä, miniä, itse, kun annat kävellä ylitsesi. Seuraavalla kerralla sanot YSTÄVÄLLISESTI, mutta tiukasti EI.
Opettele, harjoittele. Siitä se lähtee. Anoppi luultavasti ei ota ensimmäistä kertaa ollenkaan tosissaan, mutta ole sinnikäs, älä anna periksi. Perustele vuolaasti, mutta kuitenkin jämäkästi. Ole ehdoton. Loppuun jotain positiivista, johon anoppi voi tarrata, mutta joka ei mene yli. Varmasti anopin tekemisissä jotain hyvääkin on.
Mut huonot matot on kyllä hirveitä, oma äitini asettelee näitä ansoja ihan ihmeellisiin paikkoihin, ilman niitä alle laitettavia liukuesteitä. Eikä nekään toimi kaikkiin mattoihin, osa on toivottomia.
Ai anoppi on täysin syytön omaan käytökseensä? 🤔 Ei nyt aivan noin mene vaikkakin on totta, että pitää osata pitää puolensa jos joku yrittää kävellä sun yli.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö ennemmin sen anopin muuttaa jyräävää käytöstään.
Avaaja taitaa olla peruspersu, kun ei ymmärrä edes liukuesteen merkitystä maton alla?
Miksi laitoit vaarallisen maton lattialle?
Onko se anoppi pakottanut ja vahtiiko vieressä koko ajan yötä päivää että se siinä on?
Ihmettelen aina näitä anoppijuttuja.
Anoppi kuulemma tuo miniän kotiin paskaa tavaraa. Ja miniä ei saa sanotuksi mitään ja on kaaaauhea vaiva päästä siitä tavarasta eroon (=yksi kädenheilautus, kun se lentää roskiin).
Ja joku paska rättikin oikein laitetaan lattialle, vaikka se aiheuttaa vaaran.
En tajua.
Minun aikanani nämä asiat pystyttiin hyvin hoitamaan. Mikä ihme näitä nykyisiä nuoria miniöitä vaivaa?
Vai onko vain kyse siitä, että on vauvapalsta, mihin voi purkaa yleistä kiukkuaan.
Ap, kumpaa vihaat enemmän mattoa vai anoppia. Ennen kun heität maton ulos, muista että anoppi teki sen rakkaudella.
Muuten hyvä aloitus, mutta tuo "meni tajuttomaksi" meni vähän yli.
1/5.