Raikkaat voileivät ja muut AV:n suosikkireseptit yksissä kansissa
Tänä keväänä on runoiltu yhdessä, miksi ei tehtäisi myös reseptikirjaa? Kerro salaiset niksisi, mitä teet makaroninkeitinvedestä, mitä täytteitä tulee voileipäkakkuun, mitkä ovat suosituimmat raikkaat voileivät? Onko jauhelihakastikkeesi sittenkin tehty soijarouheesta, eikä kukaan sitä tiedä mausta! Nimeä reseptisi ja listaa raaka-aineet ja valmistusohjeet.
Kommentit (71)
Vendetta kaakun ostopaikat ja käyttö ohjee t, kii tos!
Onnistuneen hyydekakun resepti: Piilota niin ettei mies löydä rääpimään.
Maksamakkarakeitto on kyllä kirjan ehdoton helmi.
Kannattaa tehdä itse lapsille vanukkaat, niin mies ei syö.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viimein sen hyttipannun reseptin ja kivoja vinkkejä mitä kaaleesta voi kokkailla.
Muistatteko muuten sitä, joka räyhäsi täällä kuinka halveksii kaalinostajia tms.?
Vierailija kirjoitti:
Maksamakkarakeitto on kyllä kirjan ehdoton helmi.
On siellä lauantaimakkarakeittokin!
Mun raikkaissa leivissä on aina raikasta kurkkua.
Vierailija kirjoitti:
Häämakaroonilaatikkokin olisi varmaan suosittu.
200 g per ruokailijako?
Ja keittäminen tapahtuu sitten obduktioliedellä.
Meillä syödään raikkaiden leipien sijaan rakkaita leipiä.
Halu atko re septin?
Letut pitää aina paistaa kaikki valmiiksi ennen kuin voi ottaa pinosta. Missään nimessä ei saa antaa lapsen ottaa lettua lautaselle kun äidillä on vielä taikinaa kulhossa.
Vendetta-jäötelökakun ohjeen saa Italian mafiosoilta
Vierailija kirjoitti:
Letut pitää aina paistaa kaikki valmiiksi ennen kuin voi ottaa pinosta. Missään nimessä ei saa antaa lapsen ottaa lettua lautaselle kun äidillä on vielä taikinaa kulhossa.
Mulla oli lapsena tommonen sääntö. Hermostuin kun iskä otti aina lettuja kesken paistamisen 😁
Sillimunavoileivät hellepäivän herkkuna linja-autossa.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku reseptiä niille perjantai illan dippikasviksille? Jokunen vuosi sitten niistä puhuttiin pitkän ketjun verran.
Häämakaroonilaatikkokin olisi varmaan suosittu.
Dippi oli lauantai-illalle.
Aamu aloitetaan tietenkin aina isolla lautasellisella grahampuuroa, jossa on päällä...? En enää muista, kun en tullut ottaneeksi reseptiä talteen.
Vierailija kirjoitti:
Aamu aloitetaan tietenkin aina isolla lautasellisella grahampuuroa, jossa on päällä...? En enää muista, kun en tullut ottaneeksi reseptiä talteen.
Vaapukkahilloa ja en muista mitä muuta. Maitoa?
Vierailija kirjoitti:
Sillimunavoileivät hellepäivän herkkuna linja-autossa.
Nämä maistuis just nyt😋
Veetit ei muista, mutta ennen hyydekakkuja oli the käpykakku.
Makaronilaatikko ja varmaan valitettasti hyydekakut vaativat varmaan oman osionsa. Täältä löytyy näitä dippailuvinkkejä. https://www.vauva.fi/keskustelu/4588303/ketju/oon_aina_ihmetellyt_miksi…