Mitä olet joutunut tekemään koska et ole kehdannut kieltäytyä?
Eli mitä kamalaa olet joutunut tekemään, koska et ole syystä tai toisesta voinut kieltäytyä?
Kommentit (12)
Join lasillisen viikon vanhaa maitoa.
Sanomaan, että olen harrastanut seksiä henkilön x kanssa, vaikka oikeasti en ole. Tämän henkilö x:n ex-vaimo oli saanut päähänsä, että heidän eronsa johtuu minusta, ja otti mut sitten kuulusteltavaksi asian tiimoilta, joka kerta kun sanoin että ole maannut x:n kannata tämä ex-vaimo löi minua, joko nyrkein tai erilaisia astaloita käyttäen. Olisin varmaan kuollut, jos olisin jatkanut kiistämistä. Tuossa rytäkässä mulla murtui jalka, kylkiluita, silmä oli mustana ja erinäisiä mustelmia löytyi ympäri kroppaa.
Ei tule mieleen tuollaista. Aikamoista toisten mielistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Sanomaan, että olen harrastanut seksiä henkilön x kanssa, vaikka oikeasti en ole. Tämän henkilö x:n ex-vaimo oli saanut päähänsä, että heidän eronsa johtuu minusta, ja otti mut sitten kuulusteltavaksi asian tiimoilta, joka kerta kun sanoin että ole maannut x:n kannata tämä ex-vaimo löi minua, joko nyrkein tai erilaisia astaloita käyttäen. Olisin varmaan kuollut, jos olisin jatkanut kiistämistä. Tuossa rytäkässä mulla murtui jalka, kylkiluita, silmä oli mustana ja erinäisiä mustelmia löytyi ympäri kroppaa.
* Että en ole..
Menin naimisiin naisen kanssa josta en pahemmin välittänyt
Pelannut pesäpalloa koulussa. Olisi pitänyt vaikka esittää ontuvaa, huimausta, vatsakipua tai mitä tahansa.
Olen syönyt pahaa ruokaa hymyillen.
Lapsena söin järjettömän ison lautasellisen inhokkiruokaani. Olin yökylässä kaverini luona ja äitinsä lappoi lautasen kukkuroilleen ruokaa enkä kehdannut sanoa mitään, koska kotona opetettiin, että vieraassa paikassa pitää käyttäytyä kunnolla.
Aikuisena kehtaan kieltäytyä epämieluisista asioista.
Anopin hyväily!