Ärsyttävää kun meillä on rahasta tiukkaa ja mies ostaa kuitenkin lähes joka päivä huoltoasemalta kahvin mukaansa
jättää autoon sitten sen mukin. Olen sanonut sille että laskee kuin paljon se tekee esim. kuukaudessa turhuuteen. Sama kuin seinille puhuis.
Kommentit (9)
Termosmuki, johon aamulla keittää omat kahvit mukaan.
Et itse käytä rahaa senttiäkään mihinkään turhaan?
Halvin mukaan otettava kahvi Helsingin ydinkeskustassa maksaa 1e. Ei kovinkaan paljon. Kahvitauko työkavereiden kanssa on usein tärkeä osa työssäjaksamista.
Teillä voi olla tiukkaa, mutta miehellä ei, omia rahojaanhan tuo käyttää. Kannattaa muistaa, että avio-oikeus ei ulotu toisen tuloihin tai omaisuuteen liiton aikana.
Minua taas ärsyttää se, kun käymme miehen kanssa kaupoilla, ja olen laskenut valmiiksi ostosten summan, niin mies häviää pelikoneiden luokse. Ja aina sama selitys "pelasin vaan pari euroa". Sitten saa jännittää kassalla riittääkö rahat.
Miksi riidellä typerästä asiasta. Omat rahat niin aina on tieto riittääkö raha. Ikinä en suostuisi siihen, että joku törsää yhteisiä rahoja. Omiaan saa käyttää miten haluaa, kun rahan järjestää elämiseen myös.
Mukaan? Miksi siis käy joka päivä huoltoasemalla? Ihan vain kahvin vuoksi?
Osta pieni termari ja tiputtele sille aamulla kahvi mukaan. Eli koita hyvällä, ellei naputtamalla onnistu.