Tatuoinnit, Miksi tatuoit?
Kun esim tatuoit niskaan, rintaan , käsivarteen tai muualle näkyvään paikkaan , odotat että ihmiset tulevat lähelle lukemaan sinun viestiä, toivomusta tai muuta.
Vai raivostutko jos tulen lukemaan lähelle. Ehkä vetäisen mekosta tai paidasta että näen koko tekstin. Eikö tarkoitus ole juuri herättää huomiota .
Vai minkä takia teette näitä sairaita kuvia ja tekstejä ihoosi?
Onko se jonkinlainen protesti vai yhteenkuulubvaisuutta tämä saraan ryhmän kanssa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tatueeraukset ovat Perussuomalaisuutta. Myös lävärit ja leijonakorut tuovat puolueen kaikkien huulille. Pukeudumme myös huppariin.
Kokoomuksen naisilla on tatuointeja.
Mulla lukee selässä lapojen korkeudella KARATE. Haluan ihmisten kesällä tiedostavan että olen karateka ja vaarallinen ahdistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on sairas :D
Täysin terve työssä käyvä rouva. Entä sinä.Kuka olet ? Hörhö.
Sellainen, joka pitää toisten päältä vaatteiden repimistä sairaana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole keneltäkään repinyt vaatteita.Olen aivan liian elegantti siihen. Mutta mietin jos haluatte että näin käy kun puoli sanaa jää vaatteiden varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole keneltäkään repinyt vaatteita.Olen aivan liian elegantti siihen. Mutta mietin jos haluatte että näin käy kun puoli sanaa jää vaatteiden varjoon.
No sairaanapa tuollaista mietettäkin voisi pitää. Miksi luulet, että joku tuota haluaisi? Koska olet pipipää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatueeraukset ovat Perussuomalaisuutta. Myös lävärit ja leijonakorut tuovat puolueen kaikkien huulille. Pukeudumme myös huppariin.
Kokoomuksen naisilla on tatuointeja.
Ne ovat salapersuja.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit saavat minut näyttämään rohkealta ja omaperäiseltä ja seksikkäältä ja kauniilta ja vakavasti otettavalta ja yläluokkaiselta.
Todella 😂
Olen harkinnut kaikki tatuointini tarkkaan. Vanhimmat ovat 2000-luvun alusta ja pidän niistä edelleen vielä yli 40 vuotiaana. Minulla on niihin henkilökohtainen suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan tatuoi itse itseään.
Kyllä tatuoi. Minäkin olen tatuoinut itseäni aika paljon.
"Ehkä vetäisen mekosta tai paidasta että näen koko tekstin."
Minun hihaa tuli oikeasti kerran joku nykimään metrossa ylöspäin nähdäkseen tatuoinnin, kysymättä mitään minulta. Kerkesi sanomaan "aa tää on tällanen isompi" ennen kuin sain vetäydyttyä irti otteesta. No joo, multa pitäisi ottaa melkein kaikki vaatteet pois, jos tatuoinnit haluaisi kokonaan esitellä, enkä siihen rupea jonkun randomin edessä.
"Eikö tarkoitus ole juuri herättää huomiota" kummallista että jos tatuointi on vaatteen alla, niin se on väärin, mutta jos tatuointi on esillä, niin se on huomiohu0raamista ja sekin väärin. Ja kukaan muu ei määrittele tatuointien tarkoitusta kuin niiden kantaja itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveripiirissä kaikilla tatuointeja, pakko oli oikeastaan itsekin ottaa jotain, koska vietetään paljon aikaa baareissa ja kesäisin terasseilla. Erotuin aivan liika joukosta!
Vaikutatte olevan oikea weetee-remmi. Sidukkaa ja bisseä naamaan ja tatuoitua lihaa kärvennetään solkussa ja terdellä. Arvaanko oilein että tupakkikin palaa?
Miten huono itsetunto pitää ihmisellä olla, että kirjoittaa näin halveksivan vastauksen ilmiselvälle trollikommentille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas vihervasemmistolainen aukoo turpaa. Itku kun sulla ei ole varaa tatuointiin. Ei taida olla muskeleitakaan.
Jos minulla olisi ylimääräistä rahaa, niin keksisin sille ihan muuta käyttöä kuin piirrättää ihooni tatuointi!
Alastonsuomessa kaikilla naisilla joilla on videoita on tatskoja.
Tatskat on merkki siitä että nainen tykkää antaa myös anaalia.
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomessa kaikilla naisilla joilla on videoita on tatskoja.
Höpö höpö, minulla ei ole yhtäkään tatuointia.
Lasten kevätjuhlissa näyttää hyvältä, kun on valkoinen leninki ja tatuoidut kädet ja kaula.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä tatuointeja löydy myös vasemmiston riveistä.
Vierailija kirjoitti:
Lasten kevätjuhlissa näyttää hyvältä, kun on valkoinen leninki ja tatuoidut kädet ja kaula.
Lasten kevätjuhlissa harvemmin näkyy aikuisilla mekkoja.
Vaikutatte olevan oikea weetee-remmi. Sidukkaa ja bisseä naamaan ja tatuoitua lihaa kärvennetään solkussa ja terdellä. Arvaanko oilein että tupakkikin palaa?