Sutinaa pääsiäisenä
Voi ku sais kokea jotain pikku sutinaa pääsiäisenä. Olen pitkästä aikaa lähdössä ihmisten ilmoille vähän tuulettumaan, fiilis on ollut jo pitkään aika masentunut, sinkkuus ja muutenkin yksinäisyys ahdistaa. Toivottavasti olis jotain kivoja miehiä liikenteessä vähän piristämässä eloa ja oloa. Elämänkumppanista en uskalla enää edes haaveilla ja yhdenyön juttuihin en pysty, mutta jotain hyvänmielen flirttiä, tanssia yms. Onkos sinkkumiehet yhtään tälläisillä fiiliksillä lähdössä pääsiäisrientoihin?
Kommentit (8)
Ei muuta kuin lennät luudalla lähimpään ravintolaan ja juotat miehille taikajuomaa joka muuttaa rupikonnankin prinsessaksi.
Toivottavasti sulla on hauskaa, ja löytyy joku mukava mies jutusteluun!
Pääsiäisenä on just sopiva tauko varsinaisista töistä ja ehtii tehdä kirjallisia pois alta siinä vapaapäivien aikana. Ei paljoa tule radalle lähdettyä tämän sinkkumiehen.
Kyllä kuule Ap minä toivon sinulle munarikasta pääsiäistä <3!! Toivottavasti löytyy jotain aivan ihania miehiä.
Ajattelitko maata mustan miten kanssa pääsiäispyhinä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuule Ap minä toivon sinulle munarikasta pääsiäistä <3!! Toivottavasti löytyy jotain aivan ihania miehiä.
Nainen kun nainen saa miesseuraa vaikka vartissa jos vaan niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ainakin lähdössä kavereidensa kanssa radalle.
Mistä miehesi voi löytää? 😉
Mieheni on ainakin lähdössä kavereidensa kanssa radalle.