En pysty tähän enää
Aina nuorempana sanottiin, että älä tapa itseäsi, että kyllä elämä puuttuu paremmaksi ja kaikki järjestyy. Kukaan ei halua olla kanssani. Minulla ei ole ystäviä, ei perhettä, ei poikaystävää. Kaikki pitävät minua vain luuserina ja halveksivat minua, vaikka olen hoitaja. Minun pitää auttaa kaikkia, mutta kukaan ei koskaan auta minua.
Kommentit (7)
Minä haluan olla kanssasi, sekä haluan auttaa sinua.
Elämässä on paljon nähtävää, eikä koskaan voi tietää, mitä huominen tuo tullessaan. Pitää antaa huomiselle mahdollisuus..... Elämä on niin lyhyt, että kyllä sen jaksaa.
Yks kaveri sanoi mulle, kun olin masentunut aikanaan, että elämä on kuin elokuvaa, joskus se on draamaa, joskus komediaa, joskus kauhua, joskus jännittävää jne. Elokuva pitää aina katsoa loppuun saakka.
Tsemppiä, kyllä se elämä sulle vielä iloa tuo sinun päiviisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan olla kanssasi, sekä haluan auttaa sinua.
Hyypiö
Ei ole kokemusta. Sinuna kysyisin itseltäni tarvitsetko noita asioita oikeasti vai vaan sen vuoksi, että kokisit olevasi osa yhteiskuntaa ja ns. perusnormia. Kysyisin myös sinuna itseltäni, että mihin tarvitset apua?
Ootko kokeillu kaveri appia? Facessa taitaa kanssa löytyä kaverin hakuryhmiä.
Katosiko viestini? Ota yhteys SPR:n ystäväpalveluun, voit löytää hyvän ystävän tai ainakin kaverin erilaisiin harrastuksiin.
siis koska olen, ei vaikka olen*
Ap