Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko te muut nautinnon tunnettu siitä kun jätätte aterian välistä

Vierailija
05.04.2023 |

?euforiaa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paremminkin päinvastoin. Tulen huonolle tuulelle nälkäisenä ja pää kipeäksi.

Vierailija
2/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. tod. sellainen vain sotkee aikataulut jatkossa.

Vierailija
4/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on syömishäiriötä, tunne syömisen hallinnasta ja laihuudesta tekee euforiseksi.

Vierailija
5/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Paremminkin päinvastoin. Tulen huonolle tuulelle nälkäisenä ja pää kipeäksi.

Just näin se menee mullakin.

Vierailija
6/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siitä tulee riutunut olo, joka näkyy pitemmän päälle esim ennenaikaisena vanhenemisena. Kuten esimerkiksi kasvissyöjillä näkyy.

Vierailija
7/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitäisi jättää? Aiotko korvata sen viinillä?

Vierailija
8/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on syömishäiriötä, tunne syömisen hallinnasta ja laihuudesta tekee euforiseksi.

Voi olla, mutta voi myös olla, että ihmiset syö nykypäivänä aivan hurjia määriä enemmän kuin tarvis ja esimerkiks paastoaminen on keholle monella tapaa hyödyllinen tila

Vierailija
9/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme saa. Emme kärsi syömishäiriöistä. Hae apua tilanteeseesi.

Vierailija
10/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole nälkä, niin ei ole pakko syödä. Syöt sitten kun on nälkä.

Vierailija
11/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tulee nälkäkiukku. Usein niin kuitenkin pääsee käymään. Olen huono syömään, ärsyttävää kun pitäisi jatkuvasti muutaman tunnin välein olla syömässä. Sitten kun saa syötyä niin kohta on taas nälkä. Jos saisin valita niin söisin mieluiten vaikka pari herkullista ateriaa viikossa. Arkiateriat on vaan polttoainetta, korvaisin ne jollain pillerillä jos voisin.

Vierailija
12/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta voi myös olla, että ihmiset syö nykypäivänä aivan hurjia määriä enemmän kuin tarvis ja esimerkiks paastoaminen on keholle monella tapaa hyödyllinen tila

Uskon kumminkin, että suuri osa ihmisistä osaa syödä normaalisti eikä syö liikaa. Itse en jätä ainoatakaan ateriaa syömättä, koska syön vain 3x päivässä eikä mitään väli- ja iltapaloja ikinä. Sama jo vuosikymmeniä ja paino myös sama jo vuosikymmeniä. Nuorena opittu tapa joka sopii minulle.  

Vierailija
13/13 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon kumminkin, että suuri osa ihmisistä osaa syödä normaalisti eikä syö liikaa. Itse en jätä ainoatakaan ateriaa syömättä, koska syön vain 3x päivässä eikä mitään väli- ja iltapaloja ikinä. Sama jo vuosikymmeniä ja paino myös sama jo vuosikymmeniä. Nuorena opittu tapa joka sopii minulle.  

Mitä jos yleinen normaali on liikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi