Saatteko te muut nautinnon tunnettu siitä kun jätätte aterian välistä
Kommentit (13)
En. tod. sellainen vain sotkee aikataulut jatkossa.
Tuo on syömishäiriötä, tunne syömisen hallinnasta ja laihuudesta tekee euforiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En. Paremminkin päinvastoin. Tulen huonolle tuulelle nälkäisenä ja pää kipeäksi.
Just näin se menee mullakin.
Ei. Siitä tulee riutunut olo, joka näkyy pitemmän päälle esim ennenaikaisena vanhenemisena. Kuten esimerkiksi kasvissyöjillä näkyy.
No miksi pitäisi jättää? Aiotko korvata sen viinillä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on syömishäiriötä, tunne syömisen hallinnasta ja laihuudesta tekee euforiseksi.
Voi olla, mutta voi myös olla, että ihmiset syö nykypäivänä aivan hurjia määriä enemmän kuin tarvis ja esimerkiks paastoaminen on keholle monella tapaa hyödyllinen tila
Emme saa. Emme kärsi syömishäiriöistä. Hae apua tilanteeseesi.
Jos ei ole nälkä, niin ei ole pakko syödä. Syöt sitten kun on nälkä.
En. Tulee nälkäkiukku. Usein niin kuitenkin pääsee käymään. Olen huono syömään, ärsyttävää kun pitäisi jatkuvasti muutaman tunnin välein olla syömässä. Sitten kun saa syötyä niin kohta on taas nälkä. Jos saisin valita niin söisin mieluiten vaikka pari herkullista ateriaa viikossa. Arkiateriat on vaan polttoainetta, korvaisin ne jollain pillerillä jos voisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta voi myös olla, että ihmiset syö nykypäivänä aivan hurjia määriä enemmän kuin tarvis ja esimerkiks paastoaminen on keholle monella tapaa hyödyllinen tila
Uskon kumminkin, että suuri osa ihmisistä osaa syödä normaalisti eikä syö liikaa. Itse en jätä ainoatakaan ateriaa syömättä, koska syön vain 3x päivässä eikä mitään väli- ja iltapaloja ikinä. Sama jo vuosikymmeniä ja paino myös sama jo vuosikymmeniä. Nuorena opittu tapa joka sopii minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon kumminkin, että suuri osa ihmisistä osaa syödä normaalisti eikä syö liikaa. Itse en jätä ainoatakaan ateriaa syömättä, koska syön vain 3x päivässä eikä mitään väli- ja iltapaloja ikinä. Sama jo vuosikymmeniä ja paino myös sama jo vuosikymmeniä. Nuorena opittu tapa joka sopii minulle.
Mitä jos yleinen normaali on liikaa?
En. Paremminkin päinvastoin. Tulen huonolle tuulelle nälkäisenä ja pää kipeäksi.