Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia, joita sukulaismies ahdistellu seksuaalisesti ja mitä siitä on seurannut?

Vierailija
04.04.2023 |

Mun oli pitkään vaikea luottaa miehiin ja ajauduin seksiin nuorempana kuin olisin ollut valmis. Siis sukulaismies ahdisteli mua alaikäisenä. Olen myös hyvin estoinen ja vaikea saada orgasmia. Mietin vaan, että kuinka yleistä toi on. Eipä noista paljon puhuta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään ahdistellut vaan seksuaalisesti hyväksikäyttöä. 70-luvun ja 80-luvun alussa asuin pientilalla, jota piti äidin uusi mies isänsä kanssa. Tämä "isoisäpuoli" käytti hyväksi piiskaamisen varjolla alkaen kun olin 8v päättyen ysiluokan kesään, jolloin muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Pienestä pitäen tajusin, että piiskaamisessa fokus ei ollut rankaisu sinänsä vaan se että piti riisua alapää paljaaksi ja sieltä kourittiin ja kosketeltiin. Välillä (vuodenajasta riippuen) piti mennä hakemaan alapää paljaana pihalta risua piiskausta varten. Täysin teennäisistä asioista keksittiin piiskaukseen syy. Asennot hirvittävän nöyryyttäviä, niin että varmasti näkyi kaikki jalkovälistä. Monesti piiskattiin silloin kun naapurinmiehiä.oli kylässä katsomassa.

Muutenkin samainen hyypiö tykkäsi kommentoida asiattomasti vartaloani, saattoi ykskaks muuten vaan nipistää pepusta tai tökätä sormella tissiin. Lisäksi hän oli ulkohuussin (ei ollut 70 l vesivessaa) seinät koristellut naisten alastonkuvilla.

Aikuisena ollut tosi vaikeaa olla alasti miesten aikana, ja seksissä olen huomattavan estynyt.

Vierailija
2/16 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään ahdistellut vaan seksuaalisesti hyväksikäyttöä. 70-luvun ja 80-luvun alussa asuin pientilalla, jota piti äidin uusi mies isänsä kanssa. Tämä "isoisäpuoli" käytti hyväksi piiskaamisen varjolla alkaen kun olin 8v päättyen ysiluokan kesään, jolloin muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Pienestä pitäen tajusin, että piiskaamisessa fokus ei ollut rankaisu sinänsä vaan se että piti riisua alapää paljaaksi ja sieltä kourittiin ja kosketeltiin. Välillä (vuodenajasta riippuen) piti mennä hakemaan alapää paljaana pihalta risua piiskausta varten. Täysin teennäisistä asioista keksittiin piiskaukseen syy. Asennot hirvittävän nöyryyttäviä, niin että varmasti näkyi kaikki jalkovälistä. Monesti piiskattiin silloin kun naapurinmiehiä.oli kylässä katsomassa.

Muutenkin samainen hyypiö tykkäsi kommentoida asiattomasti vartaloani, saattoi ykskaks muuten vaan nipistää pepusta tai tökätä sormella tissiin. Lisäksi hän oli ulkohuussin (ei ollut 70 l vesivessaa) seinät koristellut naisten alastonkuvilla.

Aikuisena ollut tosi vaikeaa olla alasti miesten aikana, ja seksissä olen huomattavan estynyt.

😥😢 toivottavasti sillä hirviöllä oli paskainen loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveetä. Tiesikö sun äiti tosta? Vai välittikö? Mä kerroin mun äitipuolelle tosta sukulaismiehen ahdistelusta sillä seurauksella, että tää sukulaismies tuli selvittämään asiaa kanssani. Jäi kyllä tosi paska fiilis, ihan kun tapahtunut ois ollu mun syytä. Olen siis aloittaja.

Vierailija
4/16 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveetä. Tiesikö sun äiti tosta? Vai välittikö? Mä kerroin mun äitipuolelle tosta sukulaismiehen ahdistelusta sillä seurauksella, että tää sukulaismies tuli selvittämään asiaa kanssani. Jäi kyllä tosi paska fiilis, ihan kun tapahtunut ois ollu mun syytä. Olen siis aloittaja.

Melko karua kyllä, olisin itse vihainen muös äidilleni tuollaisessa tilanteessa. Mut tämä on kaiketi melko yleistä pedofiileillä, että he jopa suoraan väittävät pientenkin lasten vietelleen heidät ja syyttävät lapsia koko tapahtumasta.

Vierailija
5/16 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen myös joutuneeni seksuaalisesti ahdistelluksi piiskaamisen kautta. Ihan pienenä piiskasi isä ja äiti, vähän isompana koululaisena vaan isä. Piiskaus jatkui yläasteelle saakka. Äiti yritti yhdessä vaiheessa sanoa että eikö tyttö ole jo liian iso piiskattavaksi mutta isän kommentti oli, että jos käyttäytyy kuin pikkukakara, saa selkäänsä vaikka karvat kasvaa. Olin tavallisen kiltti lapsi, ei mitään syytä piiskata. Veljet eivät saaneet ainuttakaan kertaa selkäänsä, ei edes tupakanpoltosta tai teinikänneistä.

Vierailija
6/16 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pano+raiskaussyyte=sakkoo(eiputkaa.linnaa..)? epäilisin.

Vierailija
7/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyväksikäytön yritys rikkoi osan suvustamme pitkäksi aikaa. Tädin täysi-ikäinen poika oli liian kiinnostunut omista serkuistaan mm. saunassa käydessä. Veljelleni lopulta tekikin myös pippelileikkejä. Onneksi isovanhempani ja minun omat vanhempani estivät ettei ko. hyypiö enää käynyt koskaan sen jälkeen kotitilallame. Täti kävi isovanhempien luona myöhemminkin koska lapsuudenkoti, mutta olen miettinyt, mitä mahtaa ajatella. 

Tapahtuma on jättänyt jäljet veljeeni, olen ymmärtänyt sen nyt aikuisiällä. Levottomuutta ja lievää mielenterveysongelmaa. Tätä samaa pedof iilia on pitänyt pari kertaa nähdä sukujuhlissa tms. hautajaisissa eli virallisissa tilaisuuksissa.

Katkaisin aikalailla kokonaan suhteeni synnyinkotiin kun täti isovanhempieni kuoltua alkoi käydä uudelleen yhdessä poikansa kanssa siellä kesäisin.

Vierailija
8/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vähättele näitä tapauksia mutta mielestäni aika epätodennäköistä että kertaluontoisesta "pippelileikeista" seurauksena mielenterveysongelmia aikuisena 😂😂

Vierailija
9/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vähättele näitä tapauksia mutta mielestäni aika epätodennäköistä että kertaluontoisesta "pippelileikeista" seurauksena mielenterveysongelmia aikuisena 😂😂

Kun on lusikalla annettu...

Vierailija
10/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 17v kynnyksellä viimeisillään raskaana, vanhempi mies kuka oli omien huonojen kotiolojen takia tullut tärkeämmäksi kun omat vanhemmat, päätti yrittää käpälöidä ja puhua kaikkea sairaan iljettävää. Se oli kerrostalossa ja mä huusin ja rimpuilin niin kovaa että se sitten lopetti. Vaikka se ei mennyt sen pidemmälle niin olosuhteet huomioiden Se oli todella järkyttävää.

Siitä tuli semmoinen että myöhemmissäkin raskauksissa aina lääkäriaikaa varatessa tein selväksi että tutkimuksen tekijän on pakko olla nainen. Ahdisti valmiiksi jo ajatuskin tuntemattomasta miehestä kopeloimassa.

Toi ja kotiolot huomioiden on kyllä ollut vaikea luottaa miehiin. Ja vaikka oon nyt 36 ja ollut yli 15 vuotta saman miehen kanssa niin voin sanoa että en oo ikinä rakastanut ketään enkä tiedä miltä se tuntuisi jos joku ikinä olisi mua rakastanut. Kai nää kaikki liittyy. Ikävää mutta kaikkeen tottuu. Vaikea kaivata mitään mistä ei tiedä elämässään mitään.

Vierailija
11/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 80 luvulla läpi murroiän sukulaismiehet jatkuvasti esim mökillä, sukutapaamisissa jne. seurasivat ja kommentoivat murroiän kehitystä ällöttävästi. Onpa sulla tissit kasvaneet, nännit nöpöttää, joko on pojat pääseet kourimaan, joko pillun karvat kasvaa, kyselyjä. Äitini on jotenkin heikkolahjainen yh ja hänen asenteensa oli, että miehet vaan pelleilee eikä pidä loukkaantua. Esim noihin joko pillunkarvat kasvaa kyselyihin äidin reaktio mulle oli, *no vastaa nyt kun kysytään".

Vierailija
12/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mitä ukkoja eikä sun äitikään tosiaan järkevä ollut.

Vierailija
13/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ihan riippuu millä mielellä uhri on ollut tilanteessa. Kun sopivasti sattuu aika pienikin juttu voi järkyttää turvallisuudentunnetta.

Vierailija
14/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ihan riippuu millä mielellä uhri on ollut tilanteessa. Kun sopivasti sattuu aika pienikin juttu voi järkyttää turvallisuudentunnetta.

Kyllähän ne rikokset uhria järkyttävät. "Pippelileikit" ovat vakavia seksuaalirikoksia ja niiden vähättely on kyllä aika erikoista ja epäilyttävääkin toimintaa.

Vierailija
15/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 80 luvulla läpi murroiän sukulaismiehet jatkuvasti esim mökillä, sukutapaamisissa jne. seurasivat ja kommentoivat murroiän kehitystä ällöttävästi. Onpa sulla tissit kasvaneet, nännit nöpöttää, joko on pojat pääseet kourimaan, joko pillun karvat kasvaa, kyselyjä. Äitini on jotenkin heikkolahjainen yh ja hänen asenteensa oli, että miehet vaan pelleilee eikä pidä loukkaantua. Esim noihin joko pillunkarvat kasvaa kyselyihin äidin reaktio mulle oli, *no vastaa nyt kun kysytään".

"Hauskoihin puheisiin" on ruvettu puuttumaan vasta ihan viiden viime vuoden aikana. Ehkä maailma on nykylapsille vähän kiltimpi.

Vierailija
16/16 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun naapurin ukko tuli kylään iin sehän istui tuvassa heti ovesta viereiselle tuolille ja kun sisko lika heräsi ja tuli alakertaan aluspaita päällä napuri aina sieppasi ikäänkuin leikillään sen syliin ja kouri tissejä ja sanoi onpa taas tissit kasvaneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi