Millainen häpykarvoitus sinusta on vielä OK ja mikä on jo liian paljo, liian tuuheaa?
Onko OK jos luonnollinen karvoitus näkyy hieman pikkarin sivusta vai onko niin, että karvoitus saa olla luonnollinen, kunhan sen olemassaolo ei käy ilmi?
En tuossa häpykummulla, onko mielestänne kiva että karvoja on mutta vain vähän väriksi vai onko teiden mielestä ihan pöyheä ja tuuheampi kerros kivan oloinen?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen samanlainen karvoitus kuin minkä nainen ajelee automaattisesti itse kainaloihinsa ja sääriinsä kun pidempi olisi omastakin mielestä ällöttävän näköinen ja hajuinen.
Onko sinulla enemmänkin kokemusta tällaisista "automaattinaisista"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen samanlainen karvoitus kuin minkä nainen ajelee automaattisesti itse kainaloihinsa ja sääriinsä kun pidempi olisi omastakin mielestä ällöttävän näköinen ja hajuinen.
Ihan validi pointti pohtia, miksei naisten kainalot tarvitse luonnon tarkoittamaa hygieenistä ja suojaavaa karvoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan validi pointti pohtia, miksei naisten kainalot tarvitse luonnon tarkoittamaa hygieenistä ja suojaavaa karvoitusta?
Kyllä se karvoitus naisillakin siellä hyvää tekee. Suojaa taivetta ja kuljettaa hikeä pois iholta, auttaa lämmönsäätelyssä.
Mulla ei karvan määrä tai sen puute ole vielä haitannut, eli en osaa sanoa mikä olisi liikaa. Jos mikään. Mikä naisesta parhaalle tuntuu, niin se on paras.
Pillu paljaana, häpykummulla pikkunen karvoitus on kiva. Huulet tosiaan paljaana, niin on mukava nuoleskella ja näkee kivasti miten kulli liukuu edestakas.
Itse pidän naisella siistitystä kolmiosta, eli reunoilta rajattu ja karvan pituus suunnilleen sentti-pari. Pidän erityisesti tummapiirteisistä naisista, koska heillä yleensä on tumma tai lähes musta ja samalla vahva karvoitus. Tosin jokainen saa pitää sellaista karvoitusta itsellään kuin haluaa tai olla kokonaan ilman, mutta sitähän tässä ei kysytty. :)
Ei tule mieleen kuin kaksi juttua:
- Jos tulee bikinin reunan yli, sitten on liikaa. Karvoituksen on paras pysyä alaosan sisällä.
- En tykkää liian pitkistä karvoista. Karvoitus sinänsä on ihan jees, mutta hyvä siistiä karvoja lyhyiksi.
Reisille ja mahalle tursuileva karvoitus minulle liikaa. Muuten puska voi olla luonnontilainen, jos kantajansa niin haluaa.
Paras on se malli, missä karvojen kantaja itse viihtyy parhaiten. Jos minä saisin päättää vapaasti, niin posliini olisi paras.
Karvat mitkä tulee hieman pikkareiden reunojen yli on sexyt. Muutenkin kavoitus tekee pikkarit pulleimmaksi ja houkuttelee enemmän kuin muodoton lauta. Varsinkin jos nausella ei edes ole koholla olevaa häpykumpua.