Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Krapula ja panetus.

Vierailija
03.04.2023 |

Olin silloin nuori kolmekymppinen mies kun jotenkin tuli krapulapanetus puheeksi. Silloinen vaimo erehtyi sanomaan että hän voi kokeilla onko miehellä katetta tuollaisille puheille. Vedä känni niin kokeillaan asia. Hän jaksoi viisi kertaa. Mä pidin lupauksesta kiinni. Sulla on kaksi kättä. Saanko mä niin usein kun krapulassa haluaa?

Kyllä hän käytti käsiään. Puisteli päätäänkin ja haukkui mua sä olet sairas. Sanoin tämä oli sun idea ja mitään ei ole pakko. Voit lopettaa milloin tahansa. Siinäkin piti vähän neuvoa. Älä niin lujaa ei sitä ole tarkoitus repiä irti. Kyllä hän oppi.

Kun joskus ei halunnut ja minä halusin niin kaksin käsin öljyn kanssa. Kävi siinä toisinaan niin että munaa hinkatessa naisella tuli halut ja tuli päälle. Siinä onkin toinen aihe kuinka nopeasti voi kiihottua?

Mä kun olen mies niin se on sekunneissa. Sen myös huomaa. Naisista en oikeasti tiedä kuinka nopeasti voi kiihottua. Päihtyneenä nainen on vetänyt mun housut pois ja vaatinut pane mua heti. Kivaa vaikka piti pyytää odota nyt pari sekunttia että seisoo. hän imaisi niin ettei odotella.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla