Onko sinulla hankala ex?
Minun exäni on hankala ihminen. Aikoinaan esitti mukavaa kunnes saimme lapsen niin etten aavistanut mitään eikä hälytyskellot vielä soineet, mutta sitten alkoi pikkuhiljaa luonne paljastua. Hän on perusnegatiivinen ja valittaa pikkuasioista. Muistan kuinka hän kerran raivostui kun tulin suihkusta ja minusta valui sormenpään kokoinen vesipisara laminaatille-hänen mukaansa se olisi voinut mennä siitä pilalle.
Nyt viime aikoina hän on kiukutellut siitä että haen pojan joka on ensi kuussa 14 v., ajaen heidän talonsa viereen sallitulle parkkipaikalle enkä 10 metriä lähemmäs varatuille maksullisille parkkipaikoille, sinne voisi kuulemma hänestä parkkerata siksi aikaa, on kuulemma lapsen riistoa pistää hänet kävelemään tuon 10 metriä enemmän.
Lisäksi hän on kiukutellut poikamme tekemästä linnunpöntöstä- se pitäisi kuulemma laittaa meidän pihallemme paikkaan josta poika näkisi sen ikkunasta sitten kesällä jos/kun siihen tulisi asukkaita. Olen kyllä kertonut hänelle ettei meillä ole siihen sopivia puita, kaikki on joskus kaadettu, meillä on vain todella korkea kuusiaita tontin reunalla. Eikä pojan ikkunan lähellä ole kuin pensaita. Ex ei ole käynyt täällä koskaan- ei kuskaa poikaa, minun pitää aina kuskata häntä.
Tässä vain muutama esimerkki-osaa hän olla mukavakin muta pääasiassa ei.Ja kirjoitan mustana, ei ole väliä jos joku tunnistaa, ei hänellä ole luonteensa takia paljon ystäviä...
Onko sinullakin hankala ex, ja millä tavalla?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ei hankala, mutta muuten törppö ja itsekäs. En ole missään tekemisissä vaikka on lapsia.
Me emme näe toisiamme enää, onneksi, odotan innolla kun poika kasvaa ettei tarvitse enää olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Olen miettinyt että blokkaan hänet sitten kaikkialta. Törppö ja itsekä on hänkin, ehdottomasti.
Ei hankala, mutta muuten törppö ja itsekäs. En ole missään tekemisissä vaikka on lapsia.