Nauran jokaiselle kokoomuksen äänestäjälle, jotka saavat tuta näiden hallituksen armoilla.
Olette totisesti ansainneet kaiken kurjuuden. Nauran teille. Hölmöläiset.
Kommentit (14)
Niin, minäkin maksan yhteensä veroja tuloistani yli 50%, ei jaksais enää elättää muita.
Kaiken luvatun perusteella mun asioiden pitäisi parantua t. Kokoomus, mutta kun en halua sitä. Haluan että heikoimmillakin on mahdollisuuksia. Miksi ihmiset äänestävät mieluummin itsekkäistä syistä, kuin empatiasta ja altruismista? En tule koskaan ymmärtämään tätä.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin naurattaa, vero% alkaa olla kohta 50, vaikka olen keskituloinen. On raskasta elättää oma perhe ja joku sossuperhe.
Kyllä mä sen tiedän, että rikkaat kermaröörit haluaa tap*aa köyhät.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo älykkyyttä.
Eikä sen puute ja sen huomaa helposti, kun tätä palstaa seuraa.
5, niin, jos edes tekisitte jotain oman elantonne eteen mutta ei, sossun luukulta vaan kaikki pitäs saada.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo älykkyyttä.
Mutta älykkyys tuo rahaa
Jep jep. Mulle 15% veronalennus ja vastineeksi muutama tuhat paluulentoa afrikan sarveen, it's a deal, Petteri?
Vierailija kirjoitti:
Kaiken luvatun perusteella mun asioiden pitäisi parantua t. Kokoomus, mutta kun en halua sitä. Haluan että heikoimmillakin on mahdollisuuksia. Miksi ihmiset äänestävät mieluummin itsekkäistä syistä, kuin empatiasta ja altruismista? En tule koskaan ymmärtämään tätä.
Se on niin kuin happinaamarit lentokoneessa. Auta ensin itseäsi että voit auttaa muita. Jos kaikki köyhdytetään niin ei ole ketään auttajaa.
Vierailija kirjoitti:
5, niin, jos edes tekisitte jotain oman elantonne eteen mutta ei, sossun luukulta vaan kaikki pitäs saada.
Fiksut ymmärtää, että töitä ei riitä kaikille.
T. Työssäkäyvä, joka ei äänestänyt kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo älykkyyttä.
Mutta älykkyys tuo rahaa
Itsekkyys ja häikäilemättömyys kuuluu myös siihen.
"Lisäämme haittojen, päästöjen ja kulutuksen verotusta."
Olkaa hyvä, saitte sitä mitä halusitte. Oheinen lainaus on suoraan Kokoomuksen vaaliohjelmasta. Voimme siis odottaa tupakka-askin hinnan nousevan 14 euroon ja bensalitran 3 euroon. Jos oli tiukkaa jo Marinin hallituksen aikaan, nyt on luvassa vielä tiukemmat ajat. Kiitos vaan kaikille, jotka meni Kokoomuksen halpaan.
Minuakin naurattaa, vero% alkaa olla kohta 50, vaikka olen keskituloinen. On raskasta elättää oma perhe ja joku sossuperhe.