Li Andersson: Vituttaa kuin pientä eläintä
Kommentit (107)
Olisi saanut vituttaa kuin suurta eläintä.
Noloa käyttää tota väärin. Se on vtuttaa kuin pientä oravaa.
Piikki Kiurun äänimäärä tippui hieman, mutta riittääkö yli 7000 ääntä siivittämään hänet SDP puheenjohtajaksi, kun Marin lähtee EU virkaan?
Miksi pientä eläintä muka vituttaa? Aikamoista yleistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pientä eläintä muka vituttaa? Aikamoista yleistämistä.
Käpy on, mutta ei ole hampaita. Tässä versiossa se orava on vielä niin pieni.
Hampaat olis, mutta käpy on jäässä. Tässä on jo hampaat, mutta ei pysty.
Käpy oli tuossa sellainen vaalitulos, jolla olisi saanut hallituspaikan.
Missä menee pienen ja keskisuuren eläimen raja?
Niiiiiinnn.... miten se menikään? Ensin vastustivat Aktiivimalli kakkosta kun se oli porvaripuolueiden suunnitelmissa. Sitten heti kun pääsivät itse valtaan laittoivat sen voimaan. Melkoista....minä en unohtanut.
Minusta tuo Li Anderssonin suorasukainen kommentti on ihastuttavan rehellinen, vaikka ehkä menikin vähän väärin hänen äidinkielestään johtuen.
Mutta ainakaan Tiku ja Taku eivät siitä voineet loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Piikki Kiurun äänimäärä tippui hieman, mutta riittääkö yli 7000 ääntä siivittämään hänet SDP puheenjohtajaksi, kun Marin lähtee EU virkaan?
Antti Rinne takaisin puheenjohtajaksi.
Kummallista miten ne käytöstavat unohtuivat taas Li:ltä, kun asia ei ollutkaan itselle miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista miten ne käytöstavat unohtuivat taas Li:ltä, kun asia ei ollutkaan itselle miellyttävä.
Perus äärivasemmistolainen käyttäytymismalli, väkivalta
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista on lellitty pilalle, ei ole tarpeeksi kasvatettu pettymyksiin eikä kovuuteen.
Yrittipä olla hauska. Olis toiminut jos ei olisi selittänyt anteeksipyydellen etukäteen mitä aikoo sanoa.
No eikö li lopeta nyt puheenjohtajana
Kuka tulee tilalle - ei taatusti ole ketään yhtä hehkeää
Li ei ole koskaan ollut mikään järjen jättiläinen.
Andersson vaikuttikin eilen siltä, kuin olisi räjähtämässä.
Kyllä minä olen ainakin kuullut tuon Lin version monesti että oravan sijaan on pieni eläin/elukka.
Op.ministeriltä sivistynyt, esimerkillinen lausunto. Vas.
Vasemmiston ja vihreiden nostot viime vuosina julkisuudessa: seksuaalivähemmistöt, työmatkakorvausten vähentämiset, tietullit / ruuhkamaksut, huumemyönteisyys, tavallisen työssäkäyvän kurittaminen erilaisin veronkiristyksin samalla, kun kotonalohnottajille lupaillaan lisää, maahanmuutto joka ei ole työperäistä jne. Näillä aiheilla petaa itsensä marginaaliin, koska enemmistöä kansasta ei kiinnosta muiden seksuaalinen suuntaus tai identiteetti, mutta heitä kyllä kiinnostaa se mihin heidän rahansa menevät.
Hienoa että takiaispuolueiden kannatus laski. Ei tule Marin kakkosta ja yksittäisinä poimintoina Iiris, Taateli ja Sulttaani eivät uusineet paikkaansa.