Miksi mediassa omaisuudellaan kehuskelevat on usein naisia
Natalia Salmela, Jenni Alexandrova ja Sara Sieppi. Ja täysin hömpällä luotu.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet,: formulakuskit, räppärit, pyramidihuijarit, kiinteistönvälittäjät?
Ja jääkiekkoilijat, jäi pois listalta.
Ja täällä Ruotsissa .Suomalainen nainen ottaa kuvia ja tekee hyvin selväksi Tukholman suomalaiset palstalla että hänellä on vesimaisema.Niin lapsellista aikaiselta ihmiseltä.
Miten se hänen osakkeita nostattaa?
Nata Salmelalla taitaa olla ainakin kuusi sijoitusasuntoa, joten en nyt ihan hömpällä luomiseksi sanoisi. Osta itse kuusi asuntoa pääkaupunkiseudulta, niin huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä Ruotsissa .Suomalainen nainen ottaa kuvia ja tekee hyvin selväksi Tukholman suomalaiset palstalla että hänellä on vesimaisema.Niin lapsellista aikaiselta ihmiseltä.
Miten se hänen osakkeita nostattaa?
Olen huomannut, että jos itse on taipuvainen kateuteen niin haluaa herättää sitä muissakin koska ne aivot vaan pyörii sen asian ympärillä.
Sarasvuo, Enbuske, Wahlroos, Harkimo, Räikkönen, Selänne ym urheilijat ja yrityspamput ja sijoittajat. Kyllä niitä julkisuudessa omaisuudellaan kerskuvia miehiä on aina ollut paljon naisia enemmän!
Entäs miehet,: formulakuskit, räppärit, pyramidihuijarit, kiinteistönvälittäjät?