Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotiikkamessut..

Vierailija
27.11.2006 |

Siellä käyneet miehen tai naisen kanssa, siis pariskuntana.

Millainen kokemus?

Kannattaako, kun naisena mulla huono itsetunto tällä hetkellä(

=Nuorin lapsi vielä vauva ja muutamia kiloja vielä kannettavana ylimääräistä)

Eli pieni mutta, miten itse suhtaudun seksikkäisiin naisiin,kun mies katselee, katsomattahan siellä ei kukaan voi olla....

Itse olen aina halunnut käydä, ei ole vaan tullut mentyä, eikä mieskään ole käyny..

Kertokaa siis, minkälaista pariskuntana käydä??????????????????

Kiitos jos otit kantaa=)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kans erotiikkamessuilla. Mikäpäs siinä, joitakin asioita kateltiin huvittuneena ja joitain ei. Ihan kiva reissu oli ja löytyhän sieltä jotain uusia virikkeitäkin mukaan. ;) Jos sua huolestuttaa se, että mies tiirailee misukoita sillä silmällä niin aattele sillee, et sunhan kanssa se sieltä pois lähtee.

Vierailija
2/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että hyvä kokemus.

Tuohon huonoon itsetuntoon, kun liittyy niin paljon..

On se juuri noin kun sanoit, mutta se pieni piru siellä sanoo, että niin lähteehän se mun mukaan, mutta millä mielin..

Eli tunne etten riitä, vaikka niin ei edes ole...

No kyllä kai se tästä, eikä sitä ton takia kannata kai kokematta jättää.

Ja jospa se itsetunto siitä nousee, kun löytyis just sitä uutta yhteistä kivaa ja löytyis sieltä taas se seksikäs minä=)

Kiitos siis sinulle rohkaisusta!

Eikun messuille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan mielenkiintoiset messut :) Yllätyin positiivisesti, suurin osa porukasta suht selvinpäin. Tuliaisiakin tuli ostettua ;)

Vierailija
4/5 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri oman miehen kanssa. Tulet huomaamaan että siellä on ihmisiä niin laidasta laitaan että yllätyt. Esiintyjät siellä on esiintyjiä, näyttelijöitä tavallaan. Sitten on liikkeiden myyjiä, jotkut " alalla olevan" näköisiä, useimmat tavallisia ja muut sitten sitä yleisöä, tavallisia ihmisiä.

Ja onhan niissä esiintyjissä siis naisillekin silmänruokaa, että t

Vierailija
5/5 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että tiedät sitten sinäkin katsella. Ja jos joku juttu tuntuu janäyttää pahalta, ei kannata väkisin mennä katselemaan. Ja sieltä tosiaan löytyy kaikkea kivaa kotiinviemisiksi. Ja jopa esim. joitain vaatteita, jotka ei ole pelkästään makuuhuonekäyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi