Millainen ihminen äänestää Kristillisdemokraattia?
Järjen ääni:
On järjetöntä luopua omistajuudesta ja kansallisesta päätösvallasta.
Suomalaista omistajuutta on lisättävä. Tarvitaan ympäristö, jossa on kannattavaa investoida ja luoda uusia työpaikkoja.
On järjetöntä myydä Suomi ulkomaille. Kaikki kriittinen infra on pidettävä kansallisissa käsissä, ja suomalaisesta osaamisesta pidettävä kiinni.
Jeesus:
"Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua". Matt. 19:21
"Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on." Matt. 5:48
"Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni. Suola on hyvä; mutta jos suolakin käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa maahan eikä lantaan; se heitetään pois. Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon!" Luuk. 14:33,35
Kommentit (11)
Julma ja syrjivä, lähimmäisensä tuomitseva ja kokonaisia ihmisryhmiä vihaava ihminen äänestää jeesuspuoluetta, niin ironista kuin se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten se kritillisyys liittyy demokratiaan?
Esimerkiksi siten, että puolueen nimi on kristillisdemokraatit.
Sama kun äänestäisi joulupukkiin uskovia. Ei se ole sen huonompi usko kuin satujumaliin/jumalaan usko.
Uskova, konservatiivi, suvaitsematon.
Se ketä on homoja vastaan ja uskoo vaalikoneen tuloksiin.
Kyllä mä joskus menneinä vuosina olen äänestänytkin heitä kun kuvittelin että lähimmäisenrakkautensa olisi jotain samantapaista kuin oma ideologiani mutta menivät sitten leikkaamaan lapsilisistä niin siihen loppui meidän "yhteistyö"
Vierailija kirjoitti:
Se ketä on homoja vastaan ja uskoo vaalikoneen tuloksiin.
Ketä🤯
Mä ajattelin äänestää. Olen kolmekymppinen korkeakoulutettu kaupunkilainen, perheenäiti, erosin kirkosta heti kun täytin 18v.
En ole koskaan äänestänyt kristillisiä vaan esim. kokoomusta, vihreitä ja rkp:tä. Vaalikoneet ehdottelevat demareita, mutta en halua tukea Marinia edes välillisesti, on liian vasemmalla ja muutenkin ihme kiihkoilija.
Kristillisiä äänestämällä ei ainakaan voi saada hirveästi haittaa aikaiseksi. Heidän talouspolitiikkansa vastaa omia ajatuksiani ja lisäksi haluavat säilyttää kotihoidon tuen koskemattomana. Minulla ei ole pieniä lapsia ja tuskin tuleekaan enää, mutta pidän tuota silti tärkeänä asiana.
Plus Essayah on esiintynyt edukseen ja vaikuttaa ihan tolkun ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Uskova, konservatiivi, suvaitsematon.
Myös sellainen joka haluaa määräillä miten muiden pitäisi olla ja elää. Sellainen fiilis ettei ne hyväksyisi jeesusksen oppeja suvaisevuudesta.
Miten se kritillisyys liittyy demokratiaan?