Ihquin miesnäyttelijä?
Nyt vähän päiväuniajan viihdettä, ehdota parasta miesnäyttelijää.
Tämä kuuluu ainakin listalle: Johnny Depp
Kommentit (22)
Nicolas Cage, Bratt Pitt ja se Lostista joka on ollu se huijari ennen onnettomuutta ja " elelee" itekseen , en muista nimee
ja rooli nimi sillä on lostissa ben
kiitos vinkistä! Layer cake siis seuraava videovalinta ;). Tomb Raiderissakin on kai ollut, mutten tykkää sen tyyppisestä filmistä, ja mies vois pikkuisen ihmetellä ;) Samaan kategoriaan kuuluu myös Kiefer Sutherland (tavanomaisempi), Jaakko Saariluoma (vanhempi). Noi vimpat kaksi ei niin ihania kuitenkaan.
kuka toi Gerard Butler on, alkoi kiinostamaan, kun sulla hyvä maku.
mun mielenrauha on ihan mennyttä perkule on ihan ihme olo koko ajan...siis ihan hirveetä, niinkuin olis joku 15 vee. siis mikä mua vaivaa oikeasti! oma mieski tuntuu vähän nukkavierulta nyt....siis mua melkein kaduttaa koko leffan kattominen
aattakee siskot nyt, millä sen sais mielestä ihan kokonaan.
mä en yleensä oo tämöstä kohdannut aikuisena... vielä ennen bondin näkemistä en olis osannut sanoo tähän kyssäriin mitään...
ja minä
oon sentään jo lähemmäs kolkyt vee!
Hän myös näytellyt toisessa tomb raider leffassa... Sitten olen nähnyt olikohan se aikamatka nimisessä leffassa... ja myös siinä uudessä oopperan kummituksessa gerard on se kummitus... ja sitten oli sellainen leffa kuin dear frankie...
Juu, hyvä mies maku on sinullakin täytyy sanoa ;)
t. 9 ja 14
...että meillä isäntä kun on valinnut noita toiminta leffoja niin emäntä onkin yllätyksekseen saanut hiukan silmän iloa ;)
t.9 ja 14
leffaa en ole nähnyt mut pelkkä trailer saa silmät räpsymään. ihastukseni olen tunnustanut vain miehelleni, luulin jo, että olen yksin tämän tunteeni kanssa. onneksi on yhtä hurahtaneita rouvia täällä. toinen, kohtuullisen uusi ihastus on johnny depp ja täytyy mainita vielä iki-ihastukseni gary oldman (parhaimmillaan leonissa ja bram stokerin draculassa).
siis mulla on kokoajan jotennii levoton olo...ja voi yhen kerran. pitäs lopettaa surffailu aiheesta
miehelle oon minäki sanonut silleen huvittuneesti mm. aamulla väsytti ihan tolkuttomasti, kun piti valvoa puoli yötä ja kattoo road to perdition kun se oli siinä. SIIS VOITTEKO KUVITELLA ja siis kerroin miehelle...mutta se ei kyllä varmaan arvaa tätä ihan tämmöseksi kuitenkaan. äsken sanoin kun se pyys laastaria laittamaan että pitäs keksiä jotain muuta ajateltavaa puoli ääneen ja en sitten kehannut jatkaa kun se kysyi että mitä....saatto kyllä arvata, mutta tää on NIIN NOLOA.
ihanaa kun voi täällä purkaa ja noin tuntemattatta itseään ihan idiootiksi....vaikka välillä musta tuntuu että kaikki nauras jos ne sais tietää....onneksi on muitakin naisia.
kertokeepa vielä että miten tämä hullaannus teissä oikein näkyy? vai oonko minä vaan yksin ihan tööt
ajattelen koko ajan.. Katoitteko myös sunnuntaina näin tehtiin Bond? Munkin on pakko surffailla ja etsiä kuvia tms. Enkä ikinä oo näin hurahtanut. Mä en kyllä kehtaa niitä filmejä lainata, meillä mies arvaa heti ja ehkä sitä ottaa päähän. No, aikas hyvä Bond on, koska monta hurahtanutta. Mun moni tuttukin on samaa mieltä kyllä. Ps. mä oon jo yli 30.. Noloo.
Vuokrasin hömpän huumassa sen How to loose a guy in 10 days -ja oli pakko katsoa se kahteen kertaan! Ihana. Tykkään myös uudesta Bondista, Pierce Brosnan oli kyllä myös ihana.
että meninkin katsomaan sen leffan mielenrauhani on mennyttä
Tulee kilpailua ;) Viggo on kanssa ihana ja Colin Farrell.
kaikki brittejä ja niin syötävän karismaattisia...
Hauska kun minusta tuo daniel craig oli namu jo kauan ennen bondia ja kun kuulin että kyseinen mies on saanut pestin bondin kenkiin, olin aivan haltioissani tulevasta bond elokuvasta. Suuri osa ihmisistä kun vielä silloin yökötteli ja haukkui bondin valintaa...
Brad Pitt ja Orlando Bloom ovat kans kivoja pakkauksia =) Tykkään myös Melrose Placen Kylesta, mikä olikaan hänen oikea nimensä... Kevin Costner on kans ok.
mutta jotenkin tuossa Bondina oli vaan niiiiiin namu. En ollut valintaan pettynyt, hiukan kelasin kyllä, että miten sopii. En ollut nähnyt Danielia kuin Sylviassa, ja olihan hän siinä namu, mutta erityyppinen. Missä muualla näyttellyt? Cliwe Owen myös ihana, mäkin tykkään karismaattisista " rumankauniista" miehistä.
Näin leffan viikonloppuna ja olin heti ihan myyty. Ihanan karkea mies... Tuntuu kuin olisin taas teini-ikäinen, koska mua ei ole kauheasti miesnäyttelijät liikuttaneet sitten teini-iän. Huoh... ;)
t. 32 v. unelmoija