Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovin naisen kanssa treffit huomiselle, mutta nyt tajusin et tuet tulee vasta maanantaina...mitäs nyt?

Vierailija
31.03.2023 |

Sovittiin kuitenkin et mentäis lasilliselle tms. Kannattaako perua/ehdottaa muuta tekemistä? Vai mennä vaan treffeille ja suoraan myöntää tilanne? Nainen sit joutuis tarjoamaan mut voisin kyl maksaa heti takas kun tuet tulee

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot naiselle rehellisesti tilanteesi. Ja kestät pakit.

Tasa-arvo,  fiksu nainen maksaa kaiken, jos toinen on estynyt maksamaan

Vierailija
22/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pullo mukaan ja kävelylle. Tai sitten kerrot tilanteen ja lupaat tarjota seuraavalla kerralla, jos nainen maksaa tämän kerran. Samalla saat sovittua seuraavat treffit. ;)

Ihan ymmärrettävä moka kun on pitkä kuukausi. Kuhan et nälkää näe viikonlopun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaverini pelastanut tolta tilanteelta. Jätkä oli työtön, mutta oli saamassa työpaikan 3 viikon päästä. Oli tehnyt sopparin jne, mutta työt alkaa 3 viikon päästä. Pääsi deiteille ja tajus saman homman ettei ole muuten rahaa, kun se 10e. Soitti mulle, että tota tota voitko jeesaa ja selitti tilanteen. Tiesin kyllä, että sillä alkaa duunit jne. Kysyin paljon tarvit. Vastas, että onko 300e paha. Siis ei mene varmasti koko summaa, mutta varotoimenpide, jos hommat etenee jne. Olin ok. Sanoin, että pistän 300 tililles ja sovitaan, että maksat kolmannesta liksasta takas. Ettei tarvi ekasta liksasta maksaa heti, että pääset balanssiin omassa elämässä. Niin kävi, että treffit tuli. Ei ollu kalliit ja tarjos pari vaan ja nainen tarjos parit ja sit ne lähti kävelee jonnekin. Seuraavana päivänä tilaili pitsaa ja kattelivat leffoja jne. On nyt ollut yhdessä noin 3v.

Vierailija
24/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei kykene elämään tulojensa mukaan vaan rahat ovat välillä täysin loppu (henkilöllä ei ole mitään puskuria), sellainen ei sovellu parisuhteeseen, sillä tilaisuuden tullen loisii puolisonsa lompakolla omien tulojen huvetessa aina vaan nopeammin.

Fiksu ihminen ei edes treffaile tällaista.

Vierailija
25/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pikavippi.

Vierailija
26/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma pullo mukaan ja kävelylle. Tai sitten kerrot tilanteen ja lupaat tarjota seuraavalla kerralla, jos nainen maksaa tämän kerran. Samalla saat sovittua seuraavat treffit. ;)

Ihan ymmärrettävä moka kun on pitkä kuukausi. Kuhan et nälkää näe viikonlopun.

Ei nyt mitenkään poikkeuksellisen pitkä. Vuodessa on 7 kuukautta joiden pituus on 31 päivää.

Minulle tulee työttömyystuet 4 viikon välein, ihan riippumatta siitä, kuinka monta päivää missäkin kuukaudessa on. Sattuu nyt olemaan ensi maanantai, kun ne tuet tulevat.

Vierailija
27/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kerran silleen että vasta kun tuli maksun aika niin siinä kolikoita laskiessani jouduin toteamaan ettei mul oo tarpeeksi rahaa ja voisiksä maksaa osan.

Tossa on pisteitä ja pilkkuja niitä kaipaaville.,,,,,,,,,,,,

Jere, hesa

Vierailija
28/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se sun luokse, ole hyvä isäntä ja tarjoa vieraallesi hyvää seksiä.

Vierailija
29/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat vaan elämääsi naisten siivellä kuten tähänkin asti!

Vierailija
30/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei kykene elämään tulojensa mukaan vaan rahat ovat välillä täysin loppu (henkilöllä ei ole mitään puskuria), sellainen ei sovellu parisuhteeseen, sillä tilaisuuden tullen loisii puolisonsa lompakolla omien tulojen huvetessa aina vaan nopeammin.

Fiksu ihminen ei edes treffaile tällaista.

Tai sitten tilanne että kummankin rahat huvenneet liian nopeasti, mutta kunhan ei samaan aikaan niin ei niin haittaa. Huvittavaahan se on jos yhteisiin menoihin tarvitaan rahaa kuten ruokaan, mutta sillä jolla on ei käytä. Tietenkin pitää sopia mitä kukin pistää yhteiseen pottiin kaikenkaikkiaan kuussa.

Vierailija
31/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä mielikuvitustasi ja tee sillä vaikutus naiseen. Kai paikkakunnaltasi löytyy ilmaista tekemistä? Kävelytreffit ja kaakaota termariin. Toimii.

Vierailija
32/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. Vai pitääkö ääni antaa kokoomukselle?

Pääseekö sinun firmaasi töihin jos on aukko CV:ssä?

Miksi sulla on aukko CV:ssä?

Vierailija
33/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä menisin treffeille, jossa olettaisin miehen joko maksavan oman osuutensa tai ehkä jopa kaiken, ja sitten huomaisin, että minun pitäisikin maksaa myös miehen puolesta, ne olisivat kyllä viimeiset treffit. Minua ei haittaa maksaa omasta puolestani ja sinkkuaikoina yleensä pyrin niin tekemäänkin. Pidempään tapaillessa oli ihan ok maksaa treffeillä vuorotellen, tai jos satuin olemaan paremmissa varoissa, niin ei minua haitannut maksaa. Ehdoton ei oli kuitenkin se, että minua yritettiin vedättää maksajaksi, siitä tulee vain hyväksikäytetty olo. Kannattaa siis kertoa tilanne etukäteen, eli että nyt on rahat loppu, siirretäänkö myöhemmäksi, tehdäänkö jotain mihin ei kulu rahaa, vai suostuisiko treffikumppani maksamaan tällä kerralla niin minä sitten seuraavalla kerralla.

Vierailija
34/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. Vai pitääkö ääni antaa kokoomukselle?

Pääseekö sinun firmaasi töihin jos on aukko CV:ssä?

Miksi sulla on aukko CV:ssä?

Koska jouduin työttömäksi.

Vierailija
35/35 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kokeilin joskus treffaillessa tällaista salailun taktiikkaa, mutta kyllähän se köyhyys/työttömyys lopulta aina paljastui. Siirryin siis suoraan kertomaan tilanteestani. Eihän tällä tavalla kovinkaan usein naisten kiinnostusta herätetä, saati päästä treffeille, mutta enpä ainakaan kerro epätotuuksia enkä tuhlaa kenenkään aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän