Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kumisaappaita käyttää liukkaalla kelillä, jos niissä on pohjissa kunnon urat?

Vierailija
31.03.2023 |

Vai onko kumisaappaiden pohjamateriaali jotenkin erilaista siten että se vaan on liukkaampi? On märkää mutta jäistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduilla joilla on hiekoitus, ainakin voi. En halua kertaakaan enää kokea märkiä kenkiä ja sukkia.

Vierailija
2/6 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi käyttää...tosin voi lentää perzeelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin voi asentaa irtonastat, helppoa ja pysyt pystyssä. Ei vahingoita saapasta kun hyvät pohjat. Ne voi ottaa poissa tarvitset vaan ruuvimeisselin tms. Hyvät myös pienten lasten kenkiin kun luistelee helposti.

Googlaa paikkoja missä myyvät :) eri kokoista on saatavilla.

Vierailija
4/6 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole sen liukkaammat kuin muutkaan kumipohjakengät. Ps. hyi hemmetti miten liukasta oli täällä kaikkialla. Jäätä ja semmoista "kiillottunutta" lunta.

Vierailija
5/6 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen näitä: https://www.devisys.fi/

Pysyvät hyvin jalassa kun tarranauha tulee jalkaterän ympäri. Olen koko talven koiralenkit tarponut tällaiset saappaan kannoissa, jos on yhtään märkää jäätä.

Vierailija
6/6 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paritkin kalliit talvinilkkurit joissa on todella karkea kumipohja mutta käytetyn materiaalin pito jäällä on lähes nolla.

Noilla melkein tappaa itsensä myös johonkin markettiin astuessaan kun pienikin määrä kosteutta sillä aulan kaakelilattialla kadottaa kitkan kokonaan.

Sitten minulla on ihan sileäpohjaiset halvat puvun kanssa käytettävät nahkakengät joilla kävelee lipsumatta märällä jäälläkin jyrkkää mäkeä.

Myös suomalaiset kumisaappaat pitävät jäällä ja lumella hyvin. Eli kokeilematta mahdoton sanoa miten materiaali toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä