Miehet kertovat: tällaisen naisen haluan
Niin minkälaisen?
Voisiko joku referoida artikkelin?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/f81c3760-ccd0-4978-aa0a-f7649d5626af
Kommentit (202)
Minä olen aina ajattellut, että jos on poliisin tai palomiehen vaimo niin pitää olla joku supernainen eli urheilla paljon, siivota ja tehdä jotain koko ajan.
[juote=Vierailija]Minä olen aina ajattellut, että jos on poliisin tai palomiehen vaimo niin pitää olla joku supernainen eli urheilla paljon, siivota ja tehdä jotain koko ajan.[/quote]
Kiinnostaa, että millainenkohan vaimo lentäjällä pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo sulle: Hoikka ja kaunis blondi joka ei valita eli keskustele. Tekee mukisematta kotityöt, synnyttää lapsen niin ettei kroppa muutu yhtään. Hoitaa sen lapsenkin ja käy tietty töissä ja maksaa kaiken 50/50. Ennen tapaamista oli neitsyt mutta osaava ja kyltymätön sängyssä.
Unohdit vielä, että painaa alle 55 kg, mutta syö silti samaa pizzaa ja rasvaista makkaraa kuin mieskin.
Mä söin viimeks eilen pitsaa. En kylläkään mitään kokonaista lättyä enkä muutenkaan syö tuollaisia rasvapommeja joka päivä. Hoikka olen, mutta suomalaiset miehet ei lähesty. T: n39 bmi19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että miehet haluavat naisen jonka kanssa voi olla oma itsensä ja parisuhteen perustana on ystävyys ja kunnioitus.
Tämä oli hauska! 😀😀😀
Tuommoisen miehen kun joskus vielä tapaisikin...
Et tietenkään tapaa, kun huomaat vain ne öykkäripaskiaiset eli "itsevarmat supliikkimiehet"
En itse asiassa ole koskaan pitänyt itsevarmoista supliikkimiehistä. 😀
Sellainen hiljainen ja rauhallinen, luonnossa viihtyvä mies olisi minun juttuni. Sellainen lempeä sielu.
Meillä on samanlainen miesmaku ja tuollaista miestä on oikeasti mahdotonta löytää.
Miehen pitää nimenomaan sellainen jonka seurassa on helppo ja mukava viihtyä vaikka kumpikaan ei puhu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo sulle: Hoikka ja kaunis blondi joka ei valita eli keskustele. Tekee mukisematta kotityöt, synnyttää lapsen niin ettei kroppa muutu yhtään. Hoitaa sen lapsenkin ja käy tietty töissä ja maksaa kaiken 50/50. Ennen tapaamista oli neitsyt mutta osaava ja kyltymätön sängyssä.
Mulle mieluummin tummahiuksinen joka osaa keskustella valittamatta.
Sellainen joka ei halua lapsia, mutta töissä saisi tietenkin käydä, että voisin jäädä itse kotiin ohjaamaan naiseni perintökartanon työntekijöitä suorittamaan työnsä oikein ja tehokkaasti.
Eikä sen neitsytkään tarvitsisi olla, kunhan on seurustellut vain korkeintaan kahden kotimaisen, edes valkoisen sällin kanssa ennenkuin törmäsi minuun, elämänsä rakkauteen :-)
Mieluummin vähäruokainen, pienirintainen (en hae imettäjää), melkein raitis, saa röökata ja ottaa kuppia nharvakseltaan ja käyttää mietoja huumeita, mutta tatskat no no ja painoa 50-55 kilon hujakoilla.
Voi kökkö, viimeseen kohtaan kosahti. Oon liian pullea. Painan 58. Pituutta on 180 ja teen sivutoimisia mallin töitä mutta ei auta. Läski oon.
Miksi haluat olla alipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä naisena en halua parisuhdetta. En halua olla ilmaissiivooja. Haluan levätä, katsoa telkkaria ja tehdä käsityöprojekteja.
Jos olisi poliisin vaimo niin koti täytyisi pitää täysin siistinä koko ajan ja olla urheilullinen ja vaikka mitä.
Yksin saa levätä kotona ja likaiset tiskit voi olla tiskipöydällä, laitan ne tiskikoneeseen sitten kun jaksan. Ihanaa
Jos olisi palomiehen vaimo niin se olisi tarkka tavaran määrästä ja minulla vaatteita riittää.
Juu, asun mielummin yksin.
Palomies sanoisi, että mikä tuo vaatekasa on, koska paloturvallisuus.
Todellinen syy miksi palomies tai poliisi ei kelpaa on niiden heikko tulotaso.
Ei ole vaan se, että niillä on naisia paljon tarjolla ja en halua olla 1 monista.
Lisäksi jos teen 40 h viikossa työtä niin en halua siivota ja urheilla koko viikonloppua perään.
Lisäksi en halua miettiä jokaista lausetta kotona.
Ja minulla on kyllä vaatekasoja tuolilla, koska käytän niitä vielä ja puhtaat vaatteet on kaapissa. Tuolilla on vähän aikaa päällä ollut vaate.Naiset ajattelevat asioita monimutkaisemmin kuin yksikään mies osaa kuvitella.
Kun nainen kysyy jotain niin kysymykseen voi olla piilotettu ansa.
Minä kysyin joskus yhden itseni mittaisen miehen pituutta ja se mies hermostui kysymyksestä eli se meni ansaan.
Tuo mies olisi kelvannut pituuden puolesta, mutta en halua miestä joka hermostuu helposti.
Et siedä herkkyyttä miehessä. Entä jos mies olisi kysynyt tissesi koosta? Mikä kuppi? Olisitko vastannut kiltisti ja pahoittamatta mieltäsi? Samalla lailla tämä mies saattoi luulla, että olet tyhjäpää kun miehen pituus on sulle tärkeämpi kuin pään sisus tai luonne. Tai sitten asia oli hänelle arka, miestenkin keskinäisessä arvojärjestyksessä pituudella on merkitystä. Hän on saattanut kokea vähäarvoisuutta nuorena lyhyytensa takia, ja sinä osasit naisen vaistolla iskeä juuri kipeään kohtaan. Onnittelut! nainen 66 v
Kyllä miehen pituutta pitää voida kysyä niin että mies pysyy rauhallisena. Mies olisi voinut sanoa, että kulta olen 168 cm ja antaa pusun poskelle.
Kyllä naisen painoa pitää voida kysyä niin että nainen pysyy rauhallisena.
Miten on naiset?
Olette ekoilla treffeillä ja mies kysyy painoasi. Saako mies pusun poskelle, koska olisihan se heikkohermoinen nainen joka pikku testauksesta pahastuisi.
Saa sitä kysyä. Ei mulla ole mitään tarvetta valehdella asiasta. Miksi olisi? Mun mielestä on _todella_ outoa, kun jotkut miehet valehtelevat iästään! Tai siitä pituudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha et varmaan usko, mutta tuo pätee minuun ihan täysin!
Toki minulla on muitakin puolia, kuten että tykkään myös keskustella.
ap
En tiedä onko jo sanottu, mutta se että pätee sinuun ei ole hyvä asia. Tuossa kuvattiin kynnysmattoa ja kotiorjaa. Ei ole ok jos et puhu mieltäsi vaivaavista asioista, joudut hoitamaan yksin kotityöt ja lapsen etkä saa kompensaatioksi mieheltä mitään vaan hoidat laskuistakin puolet.
Miehet haluavat sitä että he saavat ilmaisen palvelijan ja makkarilelun, mutta naisen ei tarvitse alistua siihen. Kehitä itsekunnioitustasi, jos aidosti samaistuit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä naisena en halua parisuhdetta. En halua olla ilmaissiivooja. Haluan levätä, katsoa telkkaria ja tehdä käsityöprojekteja.
Jos olisi poliisin vaimo niin koti täytyisi pitää täysin siistinä koko ajan ja olla urheilullinen ja vaikka mitä.
Yksin saa levätä kotona ja likaiset tiskit voi olla tiskipöydällä, laitan ne tiskikoneeseen sitten kun jaksan. Ihanaa
Tuntemani sinkku poliisimies on juuri tällainen!
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin rasittavaa, kuin suominainen. M28
Oletko kertonut tämän myös äidillesi ja mahdollisille siskoillesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle mieluummin tummahiuksinen joka osaa keskustella valittamatta.
Sellainen joka ei halua lapsia, mutta töissä saisi tietenkin käydä, että voisin jäädä itse kotiin ohjaamaan naiseni perintökartanon työntekijöitä suorittamaan työnsä oikein ja tehokkaasti.
Eikä sen neitsytkään tarvitsisi olla, kunhan on seurustellut vain korkeintaan kahden kotimaisen, edes valkoisen sällin kanssa ennenkuin törmäsi minuun, elämänsä rakkauteen :-)
Mieluummin vähäruokainen, pienirintainen (en hae imettäjää), melkein raitis, saa röökata ja ottaa kuppia nharvakseltaan ja käyttää mietoja huumeita, mutta tatskat no no ja painoa 50-55 kilon hujakoilla.
Mitä väliä sillä on minkä väristen miesten kanssa on ollut? Vai tuntistko olosi epävarmaksi?
Olin aikoinaan naimissa naisen kanssa jonka exään törmäsimme kaupungilla.
Musta apinan näköinen murjaani ja kyllä se itsetuntoa laski kun huomasi millaisen viidakkoapinan kanssa vaimoni aikaisemmin oli köyrinyt.
Pidin itseäni arvokkaampana "saaliina", mutta huomatessani, että vaimoni tyytyy kehen tahansa, muutaman kuukauden päästä oli pakko erota.
Ei kestänyt pokka pitää itseään samanarvoisena kuin tämä bantu.
Eli pelkäsit vertailua katkarapuusi :D
Hei kuule, ihan jokaisella suomalaisella naisella ei ole sellaiset paikat kuin sinulla, eli messuhalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän suvussa siis harjoitetaan sukurutsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha et varmaan usko, mutta tuo pätee minuun ihan täysin!
Toki minulla on muitakin puolia, kuten että tykkään myös keskustella.
ap
En tiedä onko jo sanottu, mutta se että pätee sinuun ei ole hyvä asia. Tuossa kuvattiin kynnysmattoa ja kotiorjaa. Ei ole ok jos et puhu mieltäsi vaivaavista asioista, joudut hoitamaan yksin kotityöt ja lapsen etkä saa kompensaatioksi mieheltä mitään vaan hoidat laskuistakin puolet.
Miehet haluavat sitä että he saavat ilmaisen palvelijan ja makkarilelun, mutta naisen ei tarvitse alistua siihen. Kehitä itsekunnioitustasi, jos aidosti samaistuit.
Sinä se jaksat haaveilla, että pääsisit piikomaan. Ihan turhaan haaveilet, ei tuollaista valehtelevaa hirmua kukaan huoli.
HYVÄ OLO
Miehet kertovat: Tällaisen naisen haluan
Toiveiden lista on pitkä, kun miehet kertovat unelmien naisestaan. Yksi ominaisuus nousee kuitenkin kaikkien toiveiden ylitse. Näin olet miesten unelmien kohde.
Anni Emilia Alentola
Eilen klo 6:01
Millainen nainen on miesten mieleen? Me kysyimme, ja miehet vastasivat. Tässä jutussa Iltalehden mieslukijat kertovat, millainen nainen heitä sytyttää.
Vastauksista käy ilmi, että yksi piirre on kyselyn mukaan selkeästi ylitse muiden: luonnollisuus ja luonnonkauneus.
Noilla sanoilla ihannenaistaan kuvailee kolmasosa kaikista vastaajista. Miesten kuvauksissa luonnollisuus ja aitous yhdistyvät usein juuri ulkonäköön, mutta sanoilla voi toki kuvata myös yleisesti luonnetta ja elämänasennetta.
Luonnollisuuden ohella monella on lisäksi toiveena meikittömyys tai vähäinen meikki sekä se, ettei olisi esimerkiksi irtoripsiä tai rakennekynsiä.
Ja Suomessa kun ollaan muutama kertoo, että nainen on kauneimmillaan saunan jälkeen.
Omana itsenään, molemmat
Moni mies kuvailee ihannenaistaan sanalla tavallinen. Tuo sana toistui silloinkin, kun kysyimme naisten mielipiteitä miehistä. Tavallinen on juuri hyvä.
Miehille on myös tärkeää, että parisuhteessa saa olla oma itsensä.
Luonteenpiirteistä korostuvat iloisuus ja huumorintajuisuus. Tervettä maalaisjärkeä saisi olla, älykkyyttäkin. Pinnallisuus ja ulkonäkökeskeisyys nähdään miinuksina. Elämäntavoista toivotaan savuttomuutta.
Lisäksi saisi olla itsevarmuutta.
Miehet kuvailevat ihannenaistensa ulkonäköä tarkasti ja osa listaa pelkästään ulkonäköön liittyviä ominaisuuksia.
Monelle miehelle ihannenainen on hoikka, sopusuhtainen, luonnonkaunis, huoliteltu ja pitkähiuksinen. Myös naisellisuus mainitaan kyselyssä usein. Samoin toivottu kuppikoko.
Muutama on asettanut ihannenaiselleen painorajan.
Hoikkuus korostuu kyselyssä. Osa kuitenkin etsii kurvikasta naista tai kertoo, ettei kehon muodolla tai painolla ole merkitystä.
Pentti kertoo kriteeriensä muuttuneen ajan kanssa. Ennen ihannenainen oli nuori, kiinteä ja tiukka kuten olin silloin itsekin.
Nyttemmin saa olla valahtaneet rinnat ja vatsanahkakin löystynyt. Sekin saa olla harmaantunut, kun nyt itsellänikin on, Pentti sanoo
Ulkonäkö tärkein kirjoitti:
HYVÄ OLO
Miehet kertovat: Tällaisen naisen haluan
Toiveiden lista on pitkä, kun miehet kertovat unelmien naisestaan. Yksi ominaisuus nousee kuitenkin kaikkien toiveiden ylitse. Näin olet miesten unelmien kohde.Anni Emilia Alentola
Eilen klo 6:01
Millainen nainen on miesten mieleen? Me kysyimme, ja miehet vastasivat. Tässä jutussa Iltalehden mieslukijat kertovat, millainen nainen heitä sytyttää.Vastauksista käy ilmi, että yksi piirre on kyselyn mukaan selkeästi ylitse muiden: luonnollisuus ja luonnonkauneus.
Noilla sanoilla ihannenaistaan kuvailee kolmasosa kaikista vastaajista. Miesten kuvauksissa luonnollisuus ja aitous yhdistyvät usein juuri ulkonäköön, mutta sanoilla voi toki kuvata myös yleisesti luonnetta ja elämänasennetta.
Luonnollisuuden ohella monella on lisäksi toiveena meikittömyys tai vähäinen meikki sekä se, ettei olisi esimerkiksi irtoripsiä tai rakennekynsiä.
Ja Suomessa kun ollaan muutama kertoo, että nainen on kauneimmillaan saunan jälkeen.
Omana itsenään, molemmat
Moni mies kuvailee ihannenaistaan sanalla tavallinen. Tuo sana toistui silloinkin, kun kysyimme naisten mielipiteitä miehistä. Tavallinen on juuri hyvä.Miehille on myös tärkeää, että parisuhteessa saa olla oma itsensä.
Luonteenpiirteistä korostuvat iloisuus ja huumorintajuisuus. Tervettä maalaisjärkeä saisi olla, älykkyyttäkin. Pinnallisuus ja ulkonäkökeskeisyys nähdään miinuksina. Elämäntavoista toivotaan savuttomuutta.
Lisäksi saisi olla itsevarmuutta.
Miehet kuvailevat ihannenaistensa ulkonäköä tarkasti ja osa listaa pelkästään ulkonäköön liittyviä ominaisuuksia.
Monelle miehelle ihannenainen on hoikka, sopusuhtainen, luonnonkaunis, huoliteltu ja pitkähiuksinen. Myös naisellisuus mainitaan kyselyssä usein. Samoin toivottu kuppikoko.
Muutama on asettanut ihannenaiselleen painorajan.
Hoikkuus korostuu kyselyssä. Osa kuitenkin etsii kurvikasta naista tai kertoo, ettei kehon muodolla tai painolla ole merkitystä.Pentti kertoo kriteeriensä muuttuneen ajan kanssa. Ennen ihannenainen oli nuori, kiinteä ja tiukka kuten olin silloin itsekin.
Nyttemmin saa olla valahtaneet rinnat ja vatsanahkakin löystynyt. Sekin saa olla harmaantunut, kun nyt itsellänikin on, Pentti sanoo
Tekstistä poistettu miesten kommentit. Jotka nekin aika valaisevia.
Siitä:
"Vastauksista käy nimittäin ilmi, että yksi piirre on kyselyn mukaan selkeästi ylitse muiden: luonnollisuus ja luonnonkauneus."
Tekoripset ja rakennekynnet ei mielytä. Eikä täytetyt ankkahuulet.
Usean mielestä nainen on kauneimmillaan saunan raikkaana.
Lisäksi jutussa nousi esille : ystävällisyys, aitous, se että mies voi olla oma itsensä eikå tarvitse suorittaa mitään. Nainen arvostaisi itseään ja kantaisi itsensä ylpeydellä vaikka olisi minkä kokoinen.( Miehiä ei kiinnosta "kato nyt miten läskit mun reidet on, tai älä nyt katso minua kun riisun koska olen ruma ja on vatsamakkaraa. Miehellä siis makkarat ja selluliitti ei ole turnoff, mutta naisen oma epävarmuus niistä on.)
"Monelle miehelle ihannenainen on hoikka, sopusuhtainen, luonnonkaunis, huoliteltu ja pitkähiuksinen. Myös naisellisuus mainitaan kyselyssä usein"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harrasteta vaan teidän suvussa sitä selvästi harrastetaan kun et ymmärtänyt mun pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harrasteta vaan teidän suvussa sitä selvästi harrastetaan kun et ymmärtänyt mun pointtia.
Keskustelun aihe: Miehet kertovat, tällaisen naisen haluan.
Palstapösilö: Oletko kertonut tämän äidillesi ja mahdollisille siskoillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun aihe: Miehet kertovat, tällaisen naisen haluan.
Palstapösilö: Oletko kertonut tämän äidillesi ja mahdollisille siskoillesi.
Kuules vähä-älyinen. Kun haukkuu yleistäen kaikkia suomalaisia naisia, niin samalla haukkuu myös ne naispuoliset sukulaiset. Meneekö jo jakeluun? Tuskin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että miehet haluavat naisen jonka kanssa voi olla oma itsensä ja parisuhteen perustana on ystävyys ja kunnioitus.
Tämä oli hauska! 😀😀😀
Tuommoisen miehen kun joskus vielä tapaisikin...
Et tietenkään tapaa, kun huomaat vain ne öykkäripaskiaiset eli "itsevarmat supliikkimiehet"
En itse asiassa ole koskaan pitänyt itsevarmoista supliikkimiehistä. 😀
Sellainen hiljainen ja rauhallinen, luonnossa viihtyvä mies olisi minun juttuni. Sellainen lempeä sielu.
Juuri sellaisia miehiä on eniten sinkkuna.
Muutetaanpa tämä realistiseen muotoon:
"Haluan ___ ___ ___ ___ ___ miehen joka on hiljainen ja rauhallinen, ja viihtyy luonnossa"
Täytä nuo kohdat niin selviää miksi oikeaa miestä ei ole löytynyt.
Ok. Haluan luotettavan, uskollisen, lämminsydämisen miehen, joka on hiljainen ja rauhallinen ja viihtyy luonnossa.
Yhdessä ketjussa joku mies kehui, että on 170 cm ja sillä on ollut 200 naista.