Millä meriiteillä olet päässyt kaupan kassalle töihin?
Miten sinne pääsee kesätöihin? Kokemusta ei ole.
Kommentit (19)
Ihan ammattikoulun papereilla? ( ei kaupan ala) Omalla asenteella?
Pelkästään sukupuoleni perusteella.
Olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut?
No onhan se aika kilpailtu kesäduuni, joten keskeisimpänä on tuuri, jota voi huomattavasti parantaa olemalla nainen tai miehenä erittäin ulospäinsuuntautunut ja positiivinen.
Kaupan kassalle on oikeasti vaikea päästä. Ovat opiskelijoiden keskuudessa suosittuja ja kilpailtuja työpaikkoja. Itse hain ainakin 10 eri kauppaan ennen kuin lopulta pääsin. Pienet kmarketit eivät usein edes vastanneet mitään hakemukseen... Minulla oli entuudestaan jo aspakokemusta ja kokemusta kaupan-alalta erikoisliikkeestä. Kannattaa vaan yrittää sitkeästi.
En tiedä miksi minut valittiin. Olen ihan tavallinen.
Kannattaa mennä vaikka palkatta töihin. Olet äkkiä pääministeri sen jälkeen ja sitten lenteletkin ilmaiseksi bisneksessä ympäri maailmaa.
Asuin samassa kerrostalossa, missä kauppa sijaitsi. Osasin myös laskea ja olin hyvämuistinen - sitä aikaa kun tuotteiden hinnat eivät olleet koneella vaan ne piti muistaa, ja itse osata laskea paljonko vaihtorahaa pitää antaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen. Sekö on este?
Sun kohdallas luultavasti toi asenteesi on este 😬
En tiedä, mutta jos sattuu pääsemään eteen päin ja yliopistoon ja mukaan politiikkaan, voi päästä pääministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ikä este?
Täällä K-kauppaan ei pääse jos ikää yli 40v.
Olen toisen vuoden yliopisto-opiskelija ja tehnyt monenmoista. Sieltä ne mut ryhmähaastattelusta nappasivat😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kohdallas luultavasti toi asenteesi on este 😬
En ymmärrä. Kokemusta ei kaupanalalta ole. Mietin että palkkavatko he mieluummin nuoria harjoittelijoita ja olettavat että kouluttautuneet eivät suostu työskentelemään harjoittelijan palkalla. Suostuisin, mutta kokemusta ei ole.
Mä kävelin kauppaan sisään ja pyysin töitä. Ei ruokakaupasta tosin vaan urheilukaupasta. Olin siellä osa-aikaisena 5 vuotta.
Meriitit oli työteliäs ja oppivainen.