Muita jotka eivät ole koskaan olleet häissä tai hautajaisissa?
Ikää yli 30v enkä ole koskaan saanut kutsua kumpaankaan tilaisuuteen. Kerran olen ollut kastetilaisuudessa, mutta siihen se sitten jääkin. Onko poikkeavaa?
Kommentit (4)
Olen liki 70v ja olen ollut kerran häissä, kerran ristiäisissä ja kaksi kertaa hautajaisissa. Siinä kaikki, ei ole pyydetty!
Sinulla lienee hyvin pieni suku ja tuttavapiiri? Ehkä vanhempasi eivät ottaneet sinua mukaan hautajaisiin? Omasta näkökulmastani erikoista. 30 ikävuoteen mennessä olin ollut ainakin viisissä hautajaisissa (täti, setä, pappa ja kaksi mummoa eli lähisukua kaikki) ja ehkä 10 - 15 häissä, voi olla enemmänkin (en enää muista tarkkoja vuosia, milloin kukakin meni naimisiin, lisäksi oli pikkulapsena useammissa sukulaisten häissä, joita en kaikkia edes voi muistaa). Kummilapsia oli neljä, lisäksi olin lapsena nuorempien serkkujen ristiäisissä. Eikä meilläkään mikään hirveän iso suku edes ole.
Olen käynyt yhdet häät ja viidet hautajaiset. Useammatkin hautajaiset olisi ollut, mutta en ole mennyt.
Teininä kävin kuokkimassa yksissä häissä.
T 40v
Häissä en ole ollut koskaan mutta hautajaisissa kyllä niidenkin edestä. Suvussa olisi ollut vaikka mitä juhlia kun olin lapsi mutta isä ei halunnut muuta perhettä mukaan niihin. :)) Kaverit on sitten menneet naimisiin tyyliin kahden todistajan kanssa maistraatissa.
Ikää 27.