*** Sisunaiset 27.11.06 ***
Se on sitten marraskuun viimeinen viikko. Mutta sitä ennen kuitenkin katsaus viime viikkoon:
[b]Katti, Kaneli, JMaM, Neiti1 ja Hätähousu:[/b]
Teillä käytetään ennusteessa, että laihtuisitte 300 g/vko. Kunhan saadaan teillekin muutaman viikon tulokset(kunnon tuloksia) ja oma laihtumisnopeutenne alkaa olla noin 200 -300 g/vko, alan käyttämään todellista laihtumisnopeutta ennusteen laskennassa.
[size=1]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos
[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]
69.5 kg, 62.5 kg, 71.2 kg, 1.2 kg, -1.7 kg, 8.7 kg,
29 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 26.2 => 26.8
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
88 kg, 70 kg, 79.5 kg, -0.4 kg, 8.5 kg, 9.5 kg,
82 vkoa, ( Kesäkuu , 2008 ), BMI: 32.3 => 29.2
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 72 kg, 79.2 kg, 0.8 kg, 16.3 kg, 7.2 kg,
45 vkoa, ( Lokakuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 25.0
[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]
101 kg, 75 kg, 79 kg, 0.0 kg, 22 kg, 4 kg,
17 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 34.9 => 27.3
[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]
90.2 kg, 71 kg, 82.7 kg, 0.0 kg, 7.5 kg, 11.7 kg,
39 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 29.3
[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 85 kg, 85.5 kg, -0.4 kg, 6.7 kg, 0.5 kg,
1 vkoa, ( Marraskuu , 2006 ), BMI: 31.2 => 28.9
[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]
95.6 kg, 89 kg, 92.8 kg, -1.3 kg, 2.8 kg, 3.8 kg,
15 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.1
[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]
87 kg, 70 kg, 80.3 kg, 0.1 kg, 6.7 kg, 10.3 kg,
34 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.0
[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]
79 kg, 69 kg, 75.6 kg, 0.0 kg, 3.4 kg, 6.6 kg,
19 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 27.4
[color=fuchsia][b] JMaM [/b]♥[/color]
66.8 kg, 62 kg, 66.8 kg, 0.0 kg, 0 kg, 4.8 kg,
16 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 24.5 => 24.5
[color=green][b] Neiti1 [/b]♥[/color]
94 kg, 85 kg, 92.8 kg, 0.0 kg, 1.2 kg, 7.8 kg,
26 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32.9 => 32.5
[color=blue][/size][size=2]
Suurin pudotus viime kerrasta:
[b]
1. sija => Kitta75 : -1.3 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite):
[b]
1. sija => Emonamoha : 1 vkoa
2. sija => Kitta75 : 15 vkoa
3. sija => JMaM : 16 vkoa
Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)
[/b][/size][size=1]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Emonamoha, ht.78, Hätähousu, JMaM, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Minlee, Neiti1, Sininen31
Laihduttajia: 11
Painomme oli alussa: 959 kg
Painamme nyt: 885 kg
Tavoitepainomme: 811 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -0.0 kg
Paino tippunut v. 2006: 45 kg
Kokonaispainonpudotus: 73 kg
Matkaa tavoitteeseen: 75 kg
[/color][/size]
- Minlee
Kommentit (10)
Tämän aamun punnitusta en sitten jaksnut/muistanut ottaa, mutta viikonloppuna tuli luvut [b]84,7kg!![/b] Olisko tavoite sitten saavutettu ja innolla kohti uutta... tai no, intoa tästä kyllä uupuu kun olo on e-r-i-t-t-ä-i-n flunssainen :(
Mutta joo, jos aloittaisin nyt " sairaslomani" kun kerran tavoite on saavutettu. Seuraavaksi tavoitteeksi olen ajatellut 77kg ja tavoiteajaksi maaliskuu/2007. Sen saa vaikka [b]Minlee[/b] laittaa siihen taulukkoonkin :)
Parempaa viikkoa teille muille! Körikselle onnittelut hienosta pudotuksesta :D
Emo
Tulin koneelle jäähdyttelemään päätäni. Olin pienintä nukuttamassa ja kaikista neuvoista ja ohjeista huolimatta meni taas aikaa selvitellä kaikki ne sotkut yms. , jotka nämä kaksi isoa siskoa ehtivät tällä välin suorittaa...
Mutta sitten iloisempiin uutisiin: Taas on tyttö keventynyt!! Viikko meni eilistä lukuunottamatta loistavasti ja pysyin pisteissä. Eilen oli joulun avajaiset ja niiden venyessä oli pakko poiketa Heselle. Mutta kuitenkin tyydyin vain pieneen hampurilaiseen, enkä ahtanut mega-ateriaa itseeni.
Aloituspaino: 95,6
Viime vko:n paino: 92,8
Tämän vko:n paino: 91,6
Pudotusta: -1,2
Kokonaispudotus: -4,0
Joulun tavoite -5 kg on aika mahdoton saavuttaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Sitä kohti nyt kuitenkin kurkotellaan, saa nähdä, mihin se riittää (kuulostaa ihan huippu-urheilijan kommentilta...)
Olen muuten synnytyksen jälkeen painanut kerran 91,7 kg, mutta siitä taas kunnostautunut painoa saamaan. Olen siis kevyempi kuin koskaan aiemmin raskauden jälkeen. Rajapyykki siis itselleni!!
*Kitta75*
Siis hurjia pudotuksia teillä kaikilla. Jokaisella kilon pintaan.
Minulla pudotusta " vain" 600g. Suuri määrä tuo 600 grammaakin on, mutta tuntuu aika pieneltä kilon rinnalla, mutta ei haittaa. Kukin etenee omaa tahtiaan.
Mukavaa nähdä, että muillakin onnistuu. Toivottavasti sama vire jatkuu kaikilla jouluun asti. Silloin voisi joulun ottaa pikkasen rennommin. Tai siis katastrofihan tuo joulu tulee olemaan, mutta eiköhän siitä selviä. Kyllä ne joulun kilot varmasti helmikuuhun mennessä on karisseet.
Täytyy vielä muistaa olla ostamatta itselle suklaa adventtikalenteria.
- Minlee
Pikasesti tässä ilmottelen, että taisi siinä viime viikon tuloksessa olla turvotuksia, tänä aamuna vaakassa 70.4kg eli -800g viime viikkoon verrattuna ja hyvä niin! Mä vaihdoin punnituspäiväks keskiviikon, sopii mulle parhaiten..
Puntaripäivä...
Tulos 82 kg eli -700g. Olen tyytyväinen, vaikka tämä nyt onkin 2 viikon tulos, kun viime viikolla pudotus oli +-0. Pikkasen on lipsahtanut, mutta otan itteäni niskasta kiinni: loppuviikon onkin päivän yhtenä ateriana kasvissosekeittoa! Kyllä se flunssaviikko sotkee kuviot. Viime viikolla kävin salilla vaan kerran. Kannatti kuitenkin pitää treenipaussi, koska tautikin meni nopeasti ohi.
T: Katti
Onpas siellä hienoja pudotuksia!
Mulla itselläni ollut tosi kiireinen viikko. Jumppiin oon kyllä onneks kerinnyt. Noi viikonloput on kyllä tosi pahoja. Taas kävi kutsu valmiiseen pöytään, savustettua lohta, riisiä ja jänispaistia, NAM, ja sit oli sunnuntaina 75v. juhlat. Ei siellä voi oikein olla ottamattakaan. Mut pääsin kuin pääsinkin alle sen kriittisen 80kg. En paljon, mut alle kuitenkin. Tästä on hyvä taas jatkaa! Ja ens viikonloppuna koitan pysyä kotosalla ja pitää itseni kurissa... Noooh, vannomatta paras.
Paino viime viikolla: 80,3kg
Paino nyt: 79,9kg
Pudotus: 0,4kg
Kohta spinningiin säntäävä
-Hätähousu-
Mun oli ihan pakko tulla innoissani kertomaan, että aamulla kun menin vaakaan olin vielä 200g kevyempi. Paino sii oli nyt aamulla 79,7kg. JEE! Ja ihmeellistä! Olin nimittäin eilen lasteni kanssa Hesessä ja söin mega-aterian kaikkine ranskalaisine ja lisä majooneeseineen päivineen... Joskus pitää vaan vissiin oikein mässätä.
Mun oli kyllä tarkoitus ottaa salaatti, mut jotenkin siinä kassalla ollessa suusta vaan tuli jotain ihan muuta. Ja kun ne Mega-ateriat oli tarjouksessakin... Nyt vaan miettii, mitähän paino olis ollut terveellisesti syöden..?
Mut pidetään se eilinen lukema kuitenkin siellä, koska virallinen punnituspäiväni on torstai. Eli se - 0,4kg.
Intoa pihisevä
-Hätähousu-
Eli tuossa laittaessani tietoja valmiiksi yhteenvetoa vaten aloin pohtimaan seuraavaa:
Eli, jos laitettaisiin jokaiselle välitavoite sellaiseksi, että sen saavuttamiseen menisi tämän viikon jälkeen arviolta 10 viikkoa. Toisilla se vastaa enempi kiloja kuin toisella, mutta nuo viikot olisi samoja. Siitä voisi tulla pientä kilpailumieltä, että pääsisi tuossa viikkosaldossa vähän ylemmäs.
En tiedä teistä muista, mutta itseäni tuo pieni lisähoukute, voisi tuoda uutta intoa tähän touhuun.
Vai meneekä se liian monimutkaiseksi, jote yhteenvedossa alkaa olla usealla eri tavalla tehtyjä ennusteita? Tulisiko siinä tapauksessa luopua tuosta nykyisestä? Vai pysytäänkö nykyisessä eikä lähdetä tekemään muutoksia???
Muutenkin, jos kaipaatte yhteenvetoon jotain muuta tietoa, niin lisätään se sinne tai vastaavasti, jos koette, että siellä on jotain turhaa, niin poistetaan.
Tällaisia pohdin tässä samalla kun odotan, että kello tulee yhdeksän ja kehtaa lähteä aamukahville.
- Minlee
Omaan tavoitteeseeni, 77kg maaliskuussa olisi siis kaiken järjen mukaan nyt aikaa 13-17 viikkoa... eikös se olisi aika passeli? Onnistuu -500g/viikko -tahdilla mainiosti, mutta jos väliin saisi muutaman kilonkin pudotuksen tiukentaisi se kisaa... ;-)
Katselinkin tuota taulukkoa, ja siellä oli monella maaliskussa seuraavan tavoitteen päiväys. Jos otetaan se yhteiseksi tavoitekuukaudeksi?
Mukavaa viikonloppua!
Emo, toipumassa
Juuh..moiks vaan kaikille..
Se on taasen uusi viikko ja aamulla treffailtiin ainakin täällä vaa´an kanssa..mikä olikin ihan mukava kokemus taasen tällä kertaa :o)!!
Mulla viikko sujui syömisten puolesta oikein hyvin..liikuntaa en harrastanut juurikaan, sillä se on aina miehen iltavuoroviikoilla liki mahdotonta 3:n muksun kanssa, mutta ilmankin näköjään laihtuu, sillä
Mun rivi tälle viikolle:
Nimi: körömölli
Paino viimeksi: 79.5kg
uusin paino: 78.5kg
Pudotusta: 1.0kg
Kokonaispudotus: 9.5kg
Matkaa tavoitteeseen: 8.5kg (=70kg)
Voi jee..mä oon taas tarmoa täynnä..josko tää tästä taas lähtis tippumaan, kun se helkutin hormonipiikki lakkas vaikuttamasta, sillä yhtä junnaamista ja painonnousuahan se mulla on ollut liki koko sen 6kk mitä se mulla oli :o(!!
Tänään on sovittu kaverin kanssa jo vesijumppaan meno eli liikuntaakin tulee tälle viikolle ;o)!!
Mukavaa viikkoa kaikille ja kovasti tsemppiä!!
t.Köris