Oon oikeesti köyhä eikä kukaan tajua että vaikka teen osa aika töitä niin en pärjää
Oon eläny nälässä sen takia että rahat riittäisi jotenkin laskuihin, mut menee jo yli tämä jatkuva hinnannousu. Ei oo enää mistä säästää. Mitä tässä enää voi tehdä?
Kommentit (9)
Tsemppiä! Osa-aikatyössä itsekin ja tekee tosi tiukkaa maksaa osuuteni yhteisistä laskuista.
Oon onneksi saanut myytyä kaikenlaista netissä ja vähän myös livekirppiksillä. Nyt näyttää tilanne taas vähän valoisammalta, sain myytyä netissä ja myytyä panttikonttoriin 350 eurolla tänään. Ja ostettua lapselle ruokaa
Ei kaikki tajuakaan koska ei vain ajattele asiaa. Ei jokainen ole kiinnostunut aidosti, vaikka se siltä tuntuukin. Osa porukasta jauhaa ihan jauhamisen ilosta, kun itsekuri ei riitä hiljaisuuteen tai läsnäolevaan kuunteluun.
Demarit on kokoomuksen jälkeen rikkaimpia
Joten onko sannuli ollut sun asialla?
Ei tietenkään
Kyllä meilllä menee paljon paremmin kuin monissa maissa. Tämä kansainvälinen kriisi on vaikuttanut kaikkien elämään niin rikkaiden kuin köyhienkin.
Olisihan meillä monilla varaa antaa jotain myös ruokakeräyksiin, meillä se ei vain oikein toimi, kun hamstraajat syöksyvät ensimmäisenä rohmuamaan niin paljon kuin ilkeävät. Minusta on väärin se, että ei oikeasti tarkisteta vaikka taloudellista tilanetta , että kenellä jaetaan esim. ruoka-apua.
Toisaalta olemme lihoneet ennästyslihaviksi muutamassa vuodessa, niin tuntuu tämä nälkään kuolemisen valitus sitä taustaa vasten aika korniltakin.
Afrikassa ihan oikeasti kuolee lapsia nälkään. Yhden nälkäisen lapsen elämä saataisiin pelastettua kriisin yli 7 eurolla. Kun se lapsi lähtee Eurooppaan niin hänen perheensä elättäminen maksaa 70 euroa päivässä per perheenjäsen.
Jos kuulut liittoon, saat soviteltua päivärahaa palkan lisäksi, jos sinusta riippumattomista syistä osa-aikatyötä teet.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Osa-aikatyössä itsekin ja tekee tosi tiukkaa maksaa osuuteni yhteisistä laskuista.
Oon onneksi saanut myytyä kaikenlaista netissä ja vähän myös livekirppiksillä. Nyt näyttää tilanne taas vähän valoisammalta, sain myytyä netissä ja myytyä panttikonttoriin 350 eurolla tänään. Ja ostettua lapselle ruokaa
"Toivottavasti" sillä laskujen toisellakin maksajalla on yhtä tiukkaa. Jos ei ole, niin tuohan on taloudellista väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toivottavasti" sillä laskujen toisellakin maksajalla on yhtä tiukkaa. Jos ei ole, niin tuohan on taloudellista väkivaltaa.
En ajattele asiaa sillä tavalla. Kyseessä oma talouteni ja oma pienipalkkainen työni. Lisäksi lapsi omani
Kelasta toimeentulotukea ja asumistukea. Jos tulosi ovat riittävän alhaiset, saat.
Ruokajako.