Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viisikymppinen

Vierailija
29.03.2023 |

Enkä omista yhtään mitään. Rahaa on 50 euroa. Ja velkaa alle 10 000 euroa.Löytyykö köyhempää ikäistäni?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. En kerta kaikkiaan omista mitään. Velkaa on myös. Joskus hävettää ja ahdistaa, joskus taas tuntuu että mitä väliä. Ei täältä mitään mukaansa saa.

Vierailija
2/9 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän elämässä on tapahtunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasteluja ja yksi mies kiristi omaisuuteni plus muutenkin olen ollut liian kiltti.

Vierailija
4/9 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasteluja ja yksi mies kiristi omaisuuteni plus muutenkin olen ollut liian kiltti.

surullista tuo ,tulee jo paha olo tuosta

Vierailija
5/9 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä mitään omista kun on koko ikänsä ollut sairas tai työtön. Minulla on tuossa vielä teini-ikäinen sekä aikuiset lapset ja se pitää huolen, että mitään ei jää säästöön, koska pienestä työkvyttömyyseläkkeestä elätellään niitä aikuisiakin lapsia sen kotona olevan lisäksi. Tämänkin hallitus saisi ottaa huomioon, että me eläkeläiset ei vain makseta omaa elämistämme vaan paikkaamme myös aikuisten lastemme puutteellista sosiaaliturvaa.

Vierailija
6/9 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

offtopic voisko fossiilien jubailut sulkee omalle servulle?

Vierailija
7/9 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä mitään omista kun on koko ikänsä ollut sairas tai työtön. Minulla on tuossa vielä teini-ikäinen sekä aikuiset lapset ja se pitää huolen, että mitään ei jää säästöön, koska pienestä työkvyttömyyseläkkeestä elätellään niitä aikuisiakin lapsia sen kotona olevan lisäksi. Tämänkin hallitus saisi ottaa huomioon, että me eläkeläiset ei vain makseta omaa elämistämme vaan paikkaamme myös aikuisten lastemme puutteellista sosiaaliturvaa.

Tsemppiä. Mulla on myös teini ja sinne ne loput vähät rahat sitten menee.

Vierailija
8/9 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä. Mulla on myös teini ja sinne ne loput vähät rahat sitten menee.

Kiitos, tsemppiä sinullekin, ehkä tässä joku päivä helpottaa meilläkin. 

Vierailija
9/9 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahat riittää päivittäiseen elämiseen, niin se on hyvä. Mihin niitä omaisuuksia keräilemään? Olen nähnyt ihmisiä, jotka ovat eläneet kuin ihannejeesukset, ei ole ryypätty, tupakoitu, on oltu yksiavioisia jne. Sitten tulee syöpä ja vie hautaan alle vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä