Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tulen niin kiukkuiseksi tästä munan puutteesta :(

Vierailija
26.11.2006 |

Mites teillä muilla vaikuttaa puutteessa eläminen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy flaksi ei, ...argh.

Vierailija
2/17 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaiseksi pilden puuttees...aghhhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä vihaisemmaksi kun pitää jakaa sänky pihtaavan ukon kanssa

Vierailija
4/17 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla halukkaille vaikka millä mitalla, eikä tarvi edes kovin kauas omasta kodista poistua, lähin kuppila riittänee. Netistä ja chatistakin luulisi löytyvän ;)

Jos mulla onkin ollut joskus satunnaista puutetta, niin mies-rukka joutuu kyllä esim. duunireissusta palauttaan kovaan käyttöön, jossa kiritään sitten kiinni kaikki menetetyt tilaisuudet. Ja kiukkuinen olen minäkin, jos en säännöllisesti ja usein saa.

Vierailija
5/17 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mites teillä muilla vaikuttaa puutteessa eläminen?

Kyllä se harmittaa. Vaimo välillä kyselee mikä harmittaa. Ennen kiertelin, nykyään vastaan suoraan: seksin puute.

Valitettavasti vastauksestani ei ole juurikaan apua... Lakkaisi sitten kysymästä...

Vierailija
6/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossutädit kiukkuaa kylvänpuutteessa ja huostaa lapsia.

Vierailija
7/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen munan kantajan ap hyväksyisi?

Vierailija
8/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiukuttele vain. Sellaista se elämä on, ei voi saada kaikkea mitä haluaa. Toisaalta ihan hyödyllinen kokemus opetella jo nyt, vanhemmiten se tulee eteen joka tapauksessa.

Vierailija
9/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä dildoa ja muita härpäkkeitä, kyllä se siitä.. 🤭

Vierailija
10/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo liene jo apuja löytänyt, kun on miltei 20 vuotta vanha aloitus tai sitten on kasvanut umpeen.

Vierailija
11/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiukuttele vain. Sellaista se elämä on, ei voi saada kaikkea mitä haluaa. Toisaalta ihan hyödyllinen kokemus opetella jo nyt, vanhemmiten se tulee eteen joka tapauksessa.

Kuole sinä syopään!

Vierailija
12/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuole sinä syopään!

Mukavaa päivää sinullekin.

Vierailija
13/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiriäisen? Kanan? Strutsin?

Vierailija
14/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuole sinä syopään!

Mukavaa päivää sinullekin.

Kunpa nyt vain kuolisit pois pilkkaamasta.

Vierailija
15/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että joku nosti tämän vanhan avauksen juuri, kun olin tulossa tänne mouruamaan samasta asiasta.

Turhauttaa ihan älyttömästi, kun mies ei halua seksiä kuin kerran viikossa. Itse haluaisin paljon, paljon enemmän. Tottakai se mielialaan vaikuttaa, kun saa puutteessa kärvistellä viikot pitkät.

N

Vierailija
16/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, että joku nosti tämän vanhan avauksen juuri, kun olin tulossa tänne mouruamaan samasta asiasta.

Turhauttaa ihan älyttömästi, kun mies ei halua seksiä kuin kerran viikossa. Itse haluaisin paljon, paljon enemmän. Tottakai se mielialaan vaikuttaa, kun saa puutteessa kärvistellä viikot pitkät.

N

Jep. Paitsi jos puutteessa on mies niin sitten se on kuulemma vaan lapsellinen kiukutelija

Vierailija
17/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä mukava 5-kymppinen, avoimessa suhteessa oleva kesämies valmiina auttamaan puutteessa olevia kivoja naisia. Sovitaan vaikka treffit Cafe Torpanrantaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi