Olen koukussa päihteisiin
Käytän päihteitä koska en kestä olla selvinpäin. Olen niin yksinäinen
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ja yksinäisenä taidat pysyäkin...
Kyllä minulla seuraa riittää :) Pidempi parisuhde vain jää haaveeksi
Ongelmasi on että käytät heikkolaatuisia jauhoja. Paremmissa piireissä on puhtaat jauhot pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on että käytät heikkolaatuisia jauhoja. Paremmissa piireissä on puhtaat jauhot pussissa.
No en ole mikään Marin. Sitä ostetaan mitä on tarjolla :)
SItten kannattaa katsoa sarja Koukussa
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Käytä päihteitä mutta älä anna päihteiden käyttää sinua. Koviin aineisiin ei kannata koskea.
Vierailija kirjoitti:
Käytä päihteitä mutta älä anna päihteiden käyttää sinua. Koviin aineisiin ei kannata koskea.
En tiedä mitä tarkoitat kovilla aineilla.
Minä käytän päihteitä, kun 157 cm akka hakkaa mua, 194 cm miestä. Voimanostotulokset - 203 - 270 - 320 , kyykky menee hyvin, kun toi pitää polvistua tuolle akalle.....
Nytkin ajatuksissa pyörii huumeet
Vierailija kirjoitti:
Perusteluja?
Neanderthalensis kirjoitti:
Minä käytän päihteitä, kun 157 cm akka hakkaa mua, 194 cm miestä. Voimanostotulokset - 203 - 270 - 320 , kyykky menee hyvin, kun toi pitää polvistua tuolle akalle.....
😂🤣! Kunnon mies 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tarkoitat kovilla aineilla.
Pulvereita ja pillereitä.
Mikse hanki kavereita? Kuka estää elämästä niin kuin tavallinen ihminen.
Harrastuskerhot ja lääkärille juttelee?
voivottelu ei nyt koskaan paranna mitään vaan tuumasta toimeen harrastelutoimintaa löytyy - tosin ne on yleensä vaan monesti jaksottain, mutta moniakin on läpi vuoden ilmoittautumisella lääkärille aitten juttelee ja terapiaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
voivottelu ei nyt koskaan paranna mitään vaan tuumasta toimeen harrastelutoimintaa löytyy - tosin ne on yleensä vaan monesti jaksottain, mutta moniakin on läpi vuoden ilmoittautumisella lääkärille aitten juttelee ja terapiaan siitä.
En saa apua ennen kuin olen käyttämättä huumeita ja alkoa. Toki katkolle pääsee mutta ei se mitään auta kun se kestää sen muutaman päivän ja joudun ulos.
Päihteet on ihan v tun parasta. Kunhan et multa varasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa apua ennen kuin olen käyttämättä huumeita ja alkoa. Toki katkolle pääsee mutta ei se mitään auta kun se kestää sen muutaman päivän ja joudun ulos.
Aloita katkosta jostakinhan se on aloitettava?
Ja yksinäisenä taidat pysyäkin...