Söisitkö tekemääni ruokaa?
Perunasipuli sekoitusta jossa seassa papuja ja mifua sekä tietysti kermaa. Kelpaisiko?
Kommentit (25)
Maistaa voisin ehkä haarukallisen. Ei kestä vatsa niitä papuja ja mifuja.
Kyllä, kuulostaa hyvältä reeniruualta
31 mies
Tänne vuaann <3
Riippuu maustuksesta, mutta voisi kai tuosta ihan kivan lisukkeen saada. Mitä on varsinaisena ruokana?
Kyllä kiitos söisin. Kerman voisit vaihtaa vegeen.
Söisikö ap nyhtöpossuleipiäni, joissa on maalaiskauraleivällä porsaanlapaa joka on haudutettu paprikan sekä sipulin kanssa sohjoksi Coca Cola -liemessä. Mausteina pippurisekoitusta, kanelia, valkosipulia sekä ripaus chiliä.
Possua leiville, kostutus paistoliemellä, viipaleet kermajuustoa ja muutama minuutti grillivastuksen alla. Lisukkeeksi punakaalisalaattia. Juomana tietenkin Coca Colaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu maustuksesta, mutta voisi kai tuosta ihan kivan lisukkeen saada. Mitä on varsinaisena ruokana?
Tämä. Tätä ajattelin syödä torstaihin saakka. ap
Mikä ettei. En kyllä kiusauksista välitä, mutta kaipa tuo mahan täyttää.
Söisin toki. Mutta mausteita kyllä kaipaisin, edes vaikka suolaa, mustapippuria ja valkosipulia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiitos söisin. Kerman voisit vaihtaa vegeen.
Onko ne vegekermat parempia kuin tavallinen? Olen kyllä kasvissyöjä ollut jo 24v mutta vegekermoja en ole kokeillut. ap
Vierailija kirjoitti:
Söisin toki. Mutta mausteita kyllä kaipaisin, edes vaikka suolaa, mustapippuria ja valkosipulia.
Laitoin toki suolaa ja mustapippuria, valkosipulia en muistanut ostaa. ap
Onko tuo totta, ettet tosiaankaan osaa tehdä ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo totta, ettet tosiaankaan osaa tehdä ruokaa?
Olen surkea kokki. Mieheni tekee useinmiten ruuat minulle tai ostan valmista. ap
En edes tiedä mitä mifu on. Kierrän kaukaa uusimpia outoja ruokia, kuten sana luomu, mifu, härkis, nyhtökaura. Kauraakin voi syödä ilman nyhtämistä. Härkis kuulostaa siltä, että lihaisa nimi, muttei lihaa ole tuote nähnytkään. Kauramaitokaan ei sisällä maitoa, niin miksi sitäkään saa maidoksi kutsua?
En. Valmis peruna-sipulisekoitus maistuu persiille enkä tykkää mifusta niinkuin en muistakaan muka-lihatuotteista. Kasvissyöjä ollut 26 vuotta.
Voisin syödä mutta ei kuulosta kovin hyvältä.