Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etäsuhde ja yhteydenpito

Vierailija
27.03.2023 |

Onko täällä muita etäsuhteessa olevia? Kuinka usein viestittelette? Mulla ja miesystävällä on ollut tapana viestitellä joka päivä, mutta nyt olen huomannut, että hänestä ei välttämättä enää kuulu viikonlopun aikana paria viestiä enempää. Hän selittää tätä kiireillä ja "rästihommilla", jotka kuulemma täytyy viikonloppuisin saada tehtyä. Ennen hänellä oli aikaa viestitellä viikonloppuisinkin, joten tällainen muutos ihmetyttää ja mietin, milloin meillä on aikaa tavata, jos muut jutut on prioriteettilistalla tärkeämpiä, kuin minä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä soitetaan 1-2 kertaa. Ei viestitellä kuin joskus harvoin kuvalla tai joku kiva juttu. Eilen laitoin kuvan itsestäni, kun leikkasin hiukset. Tälle päivälle soitin jo miehelle, mutta ei vastannut.

Vierailija
2/4 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin etäsuhteessa aiemmin. Siinä kävi niin, että alussa pidimme päivittäin yhteyttä, mutta minä en saanut muuta elämääni sujumaan niin tiiviin yhteydenpidon lomassa. Olen yksinyrittäjä jolla ei siis ole määrättyä työaikaa, mutta työt on silti totta kai tehtävä ennemmin tai myöhemmin.

Kun huomasin ongelman, kerroin miehelle että aion harventaa yhteydenpitoa. Hän periaatteessa ymmärsi tämän, mutta käytännössä ei vain pystynyt sietämään tilannetta. Riitelimme aiheesta koko suhteen ajan. Lopulta hän syytti minua pettämisestäkin (en ole koskaan pettänyt ketään elämäni aikana, olen todella uskollinen luonne). 

Lopetin suhteen kun en jaksanut tällaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
4/4 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää mun ex. Kohta se ilmoittaa että ei nyt olekaan riittävästi kemiaa, jatketaan eri teille.