Pelikaverin tyttöystävä on kamala
Jatkuvasti huutaa pelikaverilleni kuinka hän vituttaa häntä, kavereilleen ei saisi jutella mistään vakavasta, eikä saisi pyytää mielipiteitä heidän tilanteesta.
Viimeisin oli, kun pelasimme kilpailullisesti, niin pelikaverin tyttöystävä kysyi häneltä kuka helvetti olen ja kun hän sanoi kaveri ja asun Englannissa, kuten pelikaverini, niin tämä tyttöystävä alkoi räyhäämään kuinka hän ei tiennyt hänellä olevan kavereita Englannissa ja teki siitä suuren numeron.
Tuntuu pahalta pelikaverin puolesta, kun niin kauan kuin olemme pelanneet yhdessä, tämä tyttöystävä aina räyhää hänelle ja mä kuulen kaiken, enkä voi tehdä mitään.
Sanoinkin eilen, että jos mulle puhuttais jatkuvasti noin, niin olisin lähtenyt ajat sitten.
Kommentit (4)
Hyvä että olet saanut sanottua ettet katselisi tuota. Usein on vaikea sanoa suoraan tuollaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että olet saanut sanottua ettet katselisi tuota. Usein on vaikea sanoa suoraan tuollaisia asioita.
Jotenkin vain vaikea kuunnella tuota ja pelikaverini käyttääkin välillä Google translatea apuna, jotta voi sanoa mulle asioita suomeksi, jotta hänen tyttöystävänsä ei ymmärrä.
Ap
Jotkut vaan mielummi on suhteessa kuin yksin vaikk toinen kohtelisi noin.
Kaverisi täytyy itse tehdä päätös erosta.