Mitä ruokaa tänään?
Kommentit (58)
Kaipaisin ideoita, tuo kuulostaa hyvältä. Pitäisi vaan ensin nuohota puuhella, että saisin laitettua tulen ilman savuttamista. Olin reissussa ja hormi on kylmä, niin veto on huono, ja edellisestä nuohouksesta on jo aikaa.
Pari leipää. Illalla duunissa ilmainen ruoka, tuplapalkka ja yölisät. Sohvalle ja netflixiä. Ammatinvalintakysymys!
Ei mitään. Mulla ei ole varaa syödä läheskään joka päivä...
(ja Suomi on maailman onnellisin maa)
En ole vielä miettinyt. Pitää kysyä puolisolta, mitä hän toi itselleen eilen kaupasta, jauhelihaa vai broileria vai jotain muuta. Sen pohjalta sitten hänen ruokansa. Itselleni ehkä lämpimiä voileipiä (leipää, tomaattimurskaa, herkkusieniä ja vuustoa). Ja tietysti molemmille salaattia.
Keitetään perunat ja porkkanat. Kun vesi kaadetaan pois, lisätään mausteita ja oliiviöljyä sekaan. Tai mausteita ja kermaa. "hölskypottuja".
Siihen lisäksi vaikkapa pakasteesta aiemmin tekemääni pitkään haudutettua naudanlihapaistia. Paisti kypsyi neljä tuntia. Jaoin pakasterasioihin sopiviin kerta-annoksiin.
Tai lisäksi voissa paistettua seitä. Sei pyöritellään ennen paistamista jauho-suola-pippuri-tilliseoksessa.
Käydään eri puolueitten vaalikojuilla syömässä makkaraa ja juomassa kahvia.
Ehkä pullaakin on tarjolla.
Se riittää tämän päivän ruoaksi.
En ole vielä miettinyt. Pitää kysyä puolisolta, mitä hän toi itselleen eilen kaupasta, jauhelihaa vai broileria vai jotain muuta. Sen pohjalta sitten hänen ruokansa. Itselleni ehkä lämpimiä voileipiä (leipää, tomaattimurskaa, herkkusieniä ja vuustoa). Ja tietysti molemmille salaattia.
Leivotaan perheen kanssa pitsaa :)
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et syö lämmintä ruokaa(miksi et?) niin miksi miehesi ei itse tee ruokaansa?
Resqueruokaa, joko makkarakastiketta tai vegaanista kikhernejuttua.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin ideoita, tuo kuulostaa hyvältä. Pitäisi vaan ensin nuohota puuhella, että saisin laitettua tulen ilman savuttamista. Olin reissussa ja hormi on kylmä, niin veto on huono, ja edellisestä nuohouksesta on jo aikaa.
Ei se nuohoaminen siihen auta, et vain osaa käyttää sitä. Hiustenkuivaajalla tai kuumailmapuhaltimella 10min täydellä teholla niin sitten vetää.
Vierailija kirjoitti:
Leivotaan perheen kanssa pitsaa :)
Yöks, ja lapset pulskistuu entisestään. Tehkää vaikka lohisalaatti välillä.
Pakastetusta pastan keitinvedestä tofukeitto.
Enpä tiedä vielä, mennään ravintolaan syömään, hääpäivää juhlistamaan 😍