Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken kaupassa ja totesin että kylmä ilma on! Tuntui kylmyys reisissä.

Vierailija
25.03.2023 |

Näin Turussa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin eilen kaupassa ilman takkia,pipoa tai hanskoja. Ei ollut kylmä. Oli kyllä pakkasta mutta just sopivasti.

Vierailija
2/7 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi pitää olla talvitakki aina polveen asti, tai vähintään puoleen reiteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella ruukaa olla kylmä. Itämeri ei valitettavasti oo välimeri.

Vierailija
4/7 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin tänään uudestaan toppapuvun käyttöön ja aion pitää sitä niin kauan kun pakkaset jatkuu. Mutta pipoo mä en käytä, enkä oo pitäny koko talvena. Mun mielestä on tärkeetä, että pysyy ruumis lämpösenä ja ylilämpö saa haihtua päästä pois. Piposta ja päähineestä on vaan haittaa, kun se kutittaa ja alkaa tukka haista. Mulla ei oo ees korvat jäätyny vaikka oon ollu kolme tuntii ilman pipoo 20 asteen pakkasessa. Ihmiset vaan ei tajuu, että mun lämpötalous menee näin. Mä oikeesti tykkään pukeutua lämpimästi, mutta en haluu hautoo päätä.

Vierailija
5/7 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin tänään uudestaan toppapuvun käyttöön ja aion pitää sitä niin kauan kun pakkaset jatkuu. Mutta pipoo mä en käytä, enkä oo pitäny koko talvena. Mun mielestä on tärkeetä, että pysyy ruumis lämpösenä ja ylilämpö saa haihtua päästä pois. Piposta ja päähineestä on vaan haittaa, kun se kutittaa ja alkaa tukka haista. Mulla ei oo ees korvat jäätyny vaikka oon ollu kolme tuntii ilman pipoo 20 asteen pakkasessa. Ihmiset vaan ei tajuu, että mun lämpötalous menee näin. Mä oikeesti tykkään pukeutua lämpimästi, mutta en haluu hautoo päätä.

Hyvä, Ei tarvi koko ruumiin kärsiä tyhmästä päästä.

Vierailija
6/7 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vielä talvi

Vierailija
7/7 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on -1 astetta. Oliko sinulla varmasti housut jalassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi