Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään tuntuu taas tosi yksinäiseltä

Vierailija
25.03.2023 |

En tiedä mistä löytäisin kavereita tai keneltä kysyä seuraa vaikka kävelylle. Hävettää edes myöntää muille kuinka yksin olen ja yrittää et voisiko joku edes olla hetken mun kanssa. Välillä mietin että laittaisin facebookkiin pyynnön esim. kävelyseurasta, jos joku siihen tarttuisi, mutta en halua näyttää niin epätoivoiselta (vaikka sitä olen), koska muutenkin olen saanut elämässä väheksyntää osakseni.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tulisit käymään.

Vierailija
2/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laittaisi Facebookiin, ei se ainakaan minusta mitenkään oudolta tunnu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava ajatus se kävely seura kysely.

Mitä se haittaa vaikka ei onnistuiskaan.

Onpahan kysyny, ihan luonnollista.

Vierailija
4/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä päin suomea asut, tai minkä ikäinen olet, mutta ajattelin silti vinkata että kannattaa tutustua löytyykö alueeltasi kolmannen sektorin palveluita. Mm. monet mielenterveysyhdistykset pitävät avoimia tapahtumia joihin kuka vain voi osallistua ja sitä kautta saada seuraa paikanpäältä, tai vaikka tutustua johonkin toiseen jolle myös kelpaisi vaikkapa se kävelyseura. :)

Vierailija
5/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olemista ja yksinäisyyttä ei saa hävetä. Sen tunne kasvaa, mitä enemmän pohtii miltä näyttää muiden silmissä. Lopulta päässä jankkaa sama mantra: olen yksin, olen yksinäinen.

Ihmiset eivät osaa sinun luoksesi, jos et kerro miten etsit kävelyseuraa tai ehtiskö joku kahville tmv. Jos Face tuntuu haastavalta, niin laittele viestejä . 

Suurin  ongelma on ennakoinnin puute. Myös yksinäisillä. Juuri nyt pitää saada seuraa tälle päivälle. Hyvin moni haluaa sopia ajoissa, joten onko mahdollista sopia jo viikolla viikonlopun tapaamisista?

Vierailija
6/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin kerran. Ei tullut yhtään vastausta, ei yhtään tykkäystä. Vähän kuin veistä kääntäis haavassa. -eri

Vierailija
7/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tua hei kaljaa niin katsotaan telkkaria yhdessä ja jutellaan.

Vierailija
8/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin kerran. Ei tullut yhtään vastausta, ei yhtään tykkäystä. Vähän kuin veistä kääntäis haavassa. -eri

Mihin laitoit tarkemmin ottaen? Johonkin ryhmään?

Vierailija
9/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota niin raskaasti sitä kysymistä.

Sitten reippailet parhaassa seurassa, eli itsesi kanssa.

Vierailija
10/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on asenteesata kiinni ja suhtautumisesta. Tiedän yhden ilosen yli seitsemänkymppisen mamman, joka iskee miestä miten haluaa. Eikä leveile tekemisillään vaan kaikki on pelkkiä kävely- ja koirakavereita... Erikoista että nuo "kaverit" on kaikki miespuolisia ja osa tykkää jopa yökyläillä. On siinaä mummelin maama kuin naantalin aurinko ja olemus nuorekas kun yön peuhannut.

Vierailija
11/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhy yhy.

Vierailija
12/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on kansantauti.

Vierailija
13/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys on kansantauti.

Tainnut monelle kertyä sen verran huonoja kokemuksia että kun joku aiemmin tuntematon alkaa juttelemaan niin jo valmiiksi varuillaan että mistå mahtaa olla kyse ja mitä vailla toinen on.

Ja toisekseen en itsekään kyllå jaksa ihan älyttömille jutuille ja vitseille naurahtaa edes. No sen tietyn sukupuolen kertomille ehkå myötätunnosta koska arvostan kuitenkin sukupuolensa edustajanaä. Ellei nyt ihan sekopäinen vitsi ole.

Vierailija
14/14 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa että kokeile sitä kaverihaku-sivustoa. No menin mielenkiinnosta lukemaan oman alueen ilmoituksia ja tota... 😬 Huhhuh. Tietty sinne voi laittaa sen oman ilmoituksen mitä varmaan itse kokeilisinkin jos olisin sinä. Varmasti ihan fiksujakin ihmisiä voi tuolta löytää! Mutta muista olla sitten liikkeellä sillä asenteella että "kelpaakohan hän minulle" mieluummin kuin "kelpaankohan minä hänelle." Sellaista tervettä varovaisuutta kehiin. Siinä kestää aikansa että oppii tuntemaan toista ihmistä. Tuskin haluat jotain "korjaa minut"-ripustautujaa tms. lisämurheeksi. Ja voi nyt jostakusta kuullostaa karulta puheelta mutta joillain ihmisillä vaan on aika saakelin vakavia ongelmia itsensä kanssa.