Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka tapasitte puolisonne työpaikalla, miten teidän juttu eteni?

Vierailija
24.03.2023 |

Olitteko varattuja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo, että kiva aloitus.

Sitten luin kommenttikentän.

Vierailija
2/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin uudessa työssä. Siellä oli tosi kivan oloinen mies. Juteltiin aina välillä muustakin kun työstä. Flirttailin miehelle ja puolen vuoden päästä mies pyysi treffeille. Niillä vain halattiin ja juteltiin todella pitkään siitä että kumpikaan ei halua luopua tuosta työpaikasta jossa oltiin koska lähimmät vastaavat työt olisivat 80km päässä ja tarkoittaisi muuttoa paikakunnalta jos aikoisi vaihtaa työpaikka kun ei halua olla exän kanssa samassa paikassa jos homma ei toimisikaan. Eli sovittiin että edettäisiin tosi rauhallisesti että jos päädytään eroon niin pystytään jatkamaan samassa työpaikassa jatkossakin.

No muutettiin sitten yhteen, mentiin naimisiin ja saatiin lapsia. Oltiin samalla työpaikalla siihen asti että jäin esikoisesta äitiyslomalle. Työpaikka meni konkkaan ennenkuin olisin palannut takaisin töihin neljännen lapsen jälkeen.

Molemmat oltiin sinkkuja kun alettiin suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluista miehen luokse seksille. Siitä se alkoi.

Vierailija
4/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet vuosia jo työkavereita, kun ihastuin. Olin naimisissa, mutta mitään muuta suhdetta ei aviomieheeni ollutkaan. Hädin tuskin puhuttiin ja joka päivä ei puhuttukaan.

Olin pari vuotta ihastunut kunnes tavattiin eräissä juhlissa. Sitten tavattiin toisissakin juhlissa. Sen jälkeen mieheltä tuli viesti, että ikävöi. Soitin ja kerroin tunteeni. Avioero vireille, muutto omilleni.

Tuosta aikaa jo vuosia. Yhdessä ei rakkaani kanssa asuta eikä tulla asumaakaan. Rakkautta on.

Vierailija
5/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli mun asiakas. Puolisen vuotta vilkuilin sitä sivusilmällä ja mietin miten kehtaisin lähestyä. En tiennyt nimeä enkä mitään. Sitten kerran satuttiin baariin samaan aikaan ja menin juttelemaan ja siitä se lähti. Oltiin sinkkuja molemmat.

Toisen mieheni kanssa oltiin vuosikaudet työkavereita. Olin varattu tuolloin, mutta jossakin mielessä vähän kiinnostunut. Sitten erosin ja firman bileistä päädyttiin samaan sänkyyn, mies oli myös sinkku.

Vierailija
6/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme molemmat valmistuneet juuri yliopistosta ja ensimmäistä päivää uudessa työpaikassa. Me uudet saimme perehdytyksen yhdessä ja (nykyinen) mieheni tuli lisäksi samaan tiimiin. Olimme molemmat sinkkuja. Puolen vuoden ajan oltiin ystäviä, juttelimme paljon tauoilla, kävelimme yhdessä bussipysäkille, kävimme joskus töiden jälkeen kahvilla ja niin edelleen. Sitten puolen vuoden päästä olimme töiden jälkeen menossa keskustaan ostoksille ja päädyimme kahville. Siellä mies kertoi, että hänellä on muitakin kuin kaverillisia tunteita, on ollut koko ajan. Tajusin myös itse pitäväni hänestä. Tästä aikaa kymmenen vuotta, naimisissa ja onnellisia yhdessä.

N34

Vierailija
7/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sinkkua kohtasi, 6 kk myöhemmin asuttiin yhdessä ja 3 vuotta myöhemmin meillä oli 3 lasta. Eli hyvin ja riemulla eteni. Yhdessä ollaan edelleen.

Vierailija
8/8 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme työhaastattelussa kun hän tulevana esimiehenä haastatteli minua.

1,5v oltiin kavereita kunnes kerroin että olin muutaman kk päästä vaihtamassa työpaikkaa uudelleen. Hänen oli pakko tehdä aloite. Minä vanhempi yh ja hän villi ja vapaa.

Nyt tulee 27v täyteen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi