Kuinka monesti sinua on kosittu?
Oletko antanut rukkasia? Oliko julkinen kosinta jossa oli pakko sanoa joo mutta myöhemmin perua?
Täällä kaksi kosintaa, toinen kirjeitse eikä toinenkaan ollut julkinen. Toinen niistä sai rukkaset.
Kommentit (12)
Ei yhtään kertaa. Naimisissa olen kuitenkin.
Ehkä n. 300 kertaa. Yleensä muutama kymmenen kertaa vuodessa, vaikka olen naimisissa. Olen antanut kaikille muille rukkaset paitsi nykyiselle aviomiehelleni. Kaikki kosinnat ovat olleet kun olen ollut kahden kyseisen henkilön kanssa. Osa on tullut ihan puskista, en olisi ikinä edes kuvitellut...
On kosittu kymmenkunta kertaa. Sama mies aina kosinut eli avomieheni ja ihan kahdenkesken.
Ollaan oltu yhdessä yli 40 vuotta, mutta se naimisiinmeno ei vaan ole mun juttu....
Kerran yksi mies ehdotti ihan tosissaan naimisiin menoa pari päivää tutustumisen jälkeen. En suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä n. 300 kertaa. Yleensä muutama kymmenen kertaa vuodessa, vaikka olen naimisissa. Olen antanut kaikille muille rukkaset paitsi nykyiselle aviomiehelleni. Kaikki kosinnat ovat olleet kun olen ollut kahden kyseisen henkilön kanssa. Osa on tullut ihan puskista, en olisi ikinä edes kuvitellut...
Oletko mahdollisesti "ihmissuhdealalla" töissä?
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään kertaa. Naimisissa olen kuitenkin.
Minä olin naimisissa, vaikka kertaakaan ei ole kosittu.
Ei kertaakaan. Ellei sitä kertaa lasketa, kun ruokakaupassa eräs hiukan laitamyötäisessä ollut mieshenkilö hetken minua tiirailtuaan totesi: "En minä sinun kanssa kyllä naimisiin menis." Muistaakseni sanoi syynkin, mutten muista sitä enää.
Ei koskaan, koska ilmoitin jo ennen suhteen alkamista, että en aio mennä naimisiin, tahtominen ei ole minun juttuni. Rakastaa voin, se sujuu tunnepohjalta, tahtominen on tekemistä. Vähän yli 30 vuotta on mennyt varsin rattoisasti ilman painetta olla ikuisesti yhdessä.
Yksi työkaveri kosi työpaikan illanvieton aikana linja-autossa jossa varmaan muutama muukin työkaveri kuuli asian. Oli kuulemma rakastunut minuun heti kun näki ekan kerran (minä en ollut tajunnut mitään kiinnostusta häneltä ennekuin umpihumalassa kosi)Aikoi että eroaisi vaimostaan ja ainoa ongelma oli että hänen poikansa 4v oli täysin ruotsinkielinen. Rukkaset annoin.
Seuraavana taisi kosia ex poikakaveri jonka kanssa oli erottu parin vuoden suhteesta vuotta aikaisemmin. Soitti yllättäin ja kosi. Jos olisi kosinut seurustelumme alussa niin olisin suostunut innolla mutta liian paljon oli ollut epävarmuutta joten olin päättänyt ettei enää koskaan tämän tyypin kanssa yhteen (pätkäseurustelua siis takana).
Kolmantena soitti entinen opiskelukaveri jonka kanssa oli ollut hieman kipinöitä ilmassa aikanaan. Taisi silloin leikkimielellä kosia minua aikaisemminkin ja vastasin etten mene naimisiin tällä vuosituhannella (olisko vuosi ollut 1998). No tyyppi soitti sitten vuonna 2000 ja kosi. Sai rukkaset.
Olen ollut naimisissa jo kymmeniä vuosia. Muistaakseni mieheni ei varsinaisesti kosinut. Tai se tuli vaan jotenkin luontevasti esiiin jutellessamme että voitaisiinhan me mennä joulunaikaan kihloihin vai miten olisi. Mutta ei sellaista tulisitko vaimokseni ym kosintaa ollut ollenkaan.
Kerran on kosittu. Suostuin, enkä ole sitä katunut.
Ei koskaan, ilmeisesti. En edes tiiä mitä kosiminen on