Ville Niinistö hermostui taktiseen äänestämiseen: Tuo ei ole enää ok
Ville Niinistö hermostui taktiseen äänestämiseen: Tuo ei ole enää ok
Sen verran paljon demarit piruilevat vaalikampanjoinnissaan vihreille ja vasemmistoliitolle, että puolueella voi olla kaverit vaalien jälkeen vähissä. Se että kehottaa ihmisiä äänestämään omien ensisijaisten arvojensa vastaisesti on ala-arvoista kampanjointia ja vallanhimoa, Niinistö tviittaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/28c89246-f78f-4112-b2bc-375257782…
Kommentit (148)
Ai että Ville haluaa ennemmin persut hallitukseen?
:D
Marin on luvannut ottaa Vihreät hallitukseen mukaan jos SDP pääsee hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ai että Ville haluaa ennemmin persut hallitukseen?
:D
Äänestä sitä, kenen arvoja kannatat!
Minä äänestän vihreitä!
Ei SDP tee enää vihreää politiikkaa - ilman vihreitä!
Se on vain äänestäjien kalastelua!!!
Vierailija kirjoitti:
Marin on luvannut ottaa Vihreät hallitukseen mukaan jos SDP pääsee hallitukseen.
Vihreät ei tule hallitukseen jos kannatus romahtaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Menkööt yksin haalitukseen
Minä äänestän vihreitä!
Vihreät ovat haalijoita ihan liiankin kanssa.
Harkitsin taktikointia, mutta loppujen lopuksi ääni meni vihreille, vieläpä samalle kuin edellisissä vaaleissa. Silläkin uhalla, että mennään persu edellä puuhun.
Sannan puolueen täytyy saada yli 50% äänistä ennen kuin Suomen nimeksi saadaan komealta kalskahtava Sannalandia tai Sannastan.
Ei ketään oteta vain hallitukseen! Ilman kannatusta Vihreillä ei ole mandaattia vaatia mitään!!!
Äänestä vihreitä!
Sinne mennään neuvottelujen kautta!
No kai ihmisillä on oikeus äänestää siitä kuka on tuleva pääministeri, vihreistä se tuskin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen tarvita kuin parit viinerikahvit. Keskustakin yllättäen löysi itsensä Rinteen hallituksessa viime vaalien jälkeen vaikka toisin vannottiin.
Minä äänestän vastaan, ja tiedän tasan ketä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
No kai ihmisillä on oikeus äänestää siitä kuka on tuleva pääministeri, vihreistä se tuskin tulee.
Äänestä sitä minkä aisaa haluat ajettavan!!!
Pääministeri ei ole Sanna vaikka voittaisi vaalit!
Jos Keskusta ja Vihreät ei tule! - ja ne ei tule!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen tarvita kuin parit viinerikahvit. Keskustakin yllättäen löysi itsensä Rinteen hallituksessa viime vaalien jälkeen vaikka toisin vannottiin.
Enää ei voi! Usko pois!
Vihervassarien onkapannussa kiehuu oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsin taktikointia, mutta loppujen lopuksi ääni meni vihreille, vieläpä samalle kuin edellisissä vaaleissa. Silläkin uhalla, että mennään persu edellä puuhun.
Minä taas aion taktikoida ja äänestän demaria vihreän sijaan.
Monelle ei ole niin väliä. Pääasia ettei persut voita.
Vierailija kirjoitti:
Sannan puolueen täytyy saada yli 50% äänistä ennen kuin Suomen nimeksi saadaan komealta kalskahtava Sannalandia tai Sannastan.
Persu joka pelkää ja vihaa naisia... Same ol' same ol'...
Niin kauan, kun persupuoleen tapaisia on olemassa, äänestän taktisesti.
Menkööt yksin haalitukseen
Minä äänestän vihreitä!