Tom Cruise näyttää tädille nykyään
Onko kasvoille jotain tehty vai luonnollinen ikääntyminen. Hänen kasvot kovin pehmentyneet.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttää Dennis Quaidilta.
Tuoreimmissa kuvissa tosiaan näyttää Dennis Quaidilta.
Tom Cruise on nyt 60, ja ikä on vihdoin alkanut näkyä. Hän näytti pitkään hyvin nuorelta.
Samoin Will Smith on nyt 54 ja on edelleen suunnilleen saman näköinen kuin kolmekymppisenä.
No ei todellakaan ole lähikuvissa Will Smith mikään kolmekymppinen vaikka tummaihoisista ei ikääntymistä niin huomakkaan. Ihan on ikäisensä näköinen.
Ja idiootti.
Ruma saa olla mutta ei tyhmä. Mulla nousi arvostus Jim Carreytä kohtaan kun uskalsi niin suoraan arvostella Smithin käytöstä Oscareissa kun tämä paineli lavalle mätkäsemään Chris Rockia. Ihan mäntti äijä. Olkoon Tom Cruice niin listitty kuin on tai Ralph Fiennes kaljuuntunut mutta en voisi ikipäivänä kuvitella heiltä noin noloa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt, tekohampaat, scientologi joka hylkäsi Surin tämän ollessa pieni lapsi. Ei edes mikään kaksinen näyttelijä. Miksi tätä ukkoa pidetään pinnalla?
Onhan se helvetin hyvä näyttelijä, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Mutta en koskaan ole sitä erityisen komeana pitänyt ja lisäksi se on ihan hullu.
On näitä muitakin, esimerkiksi Brad Pitt ei ole koskaan ollut ulkoisesti mitenkään ihmeellinen, ihan tavisjätkän näköinen, mutta pirun hyvä näyttelijä.Tomppa voi hyvinkin olla taitavin näyttelijä kaikista noista vertaisistaan, mutta action-näyttelijänä on surkea ja jostakin syystä hurahti toimintaelokuviin uransa huipulla. Rahaa ne toki tuottaa tähtitieteellisesti.
No ei voi kyllä puhua Tom Cruisesta tai Brad Pittistä samana päivänäkään näyttelijöinä kun esim. Daniel Day-Lewis, Ralph Fiennes tai Tom Hanks. Ihan pilipali näyttelijöitä ovat heidän rinnallaan.
Onko se vilautellut jollekin tädille? Vuosikymmeniä juoruttu että olis enemmän setien perään.
Sitä Ikä teettää kaikille, mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Dennis Quaid näyttää Simon Cowellilta nykyään. Todella irvokkaan näköisiä.
Kannattaa tutustua transagendaan;)
Vierailija kirjoitti:
Kerro jo AP mitä se Cruise näyttää tädille?
Joku kirjoitti hänen näyttävän jopa mummolle.
Missäköhän😉
T.mummo
Vierailija kirjoitti:
Sitä Ikä teettää kaikille, mikä on ongelma?
Ikä ei todellakaan teetä tollasta ulkonäköä kenellekkään. Sitäpaitsi hän on vasta kuusikymppinen, ei mikään vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jo AP mitä se Cruise näyttää tädille?
Joku kirjoitti hänen näyttävän jopa mummolle.
Missäköhän😉
T.mummo
Minulle näytti uimahallin vessassa. En olis edes tahtonut nähdä😰
T.pappa
Ikinä ei ole ollut mikään harvinaisen komea minun makuu, varsinkin kun tietää hänen pituutensa. Mutta enemmän minua hänessä häiritsee Scientologia. Ei elä tässä maailmassa. Osaa olla tavallisissa haastatteluissa charmantti mutta kun puhuu Scientologiasta niin silmiin syttyy hullunkiilto. Pelottava mies.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole ollut mikään harvinaisen komea minun makuu, varsinkin kun tietää hänen pituutensa. Mutta enemmän minua hänessä häiritsee Scientologia. Ei elä tässä maailmassa. Osaa olla tavallisissa haastatteluissa charmantti mutta kun puhuu Scientologiasta niin silmiin syttyy hullunkiilto. Pelottava mies.
Kattelin Leah Reminin sarjaa scientologiasta ja noihan ihan seinähullua porukkaa. Holmes saa kyllä vähän syyttää itseäänkin että rahan ja julkisuuden takia lähti tohon leikkiin mukaan. Hyvä kuitenkin että selvisi tyttärensä kanssa. Tomhan yritti liehitellä myös Sofia Vergaraa mutta tämä tajusi juosta karkuun. Onko sitä scientologi pomon vaimoa löytynyt tänä päivänäkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt, tekohampaat, scientologi joka hylkäsi Surin tämän ollessa pieni lapsi. Ei edes mikään kaksinen näyttelijä. Miksi tätä ukkoa pidetään pinnalla?
Onhan se helvetin hyvä näyttelijä, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Mutta en koskaan ole sitä erityisen komeana pitänyt ja lisäksi se on ihan hullu.
On näitä muitakin, esimerkiksi Brad Pitt ei ole koskaan ollut ulkoisesti mitenkään ihmeellinen, ihan tavisjätkän näköinen, mutta pirun hyvä näyttelijä.
Ihan oikeasti joku pitää Tom Cruisea ja Brad Pittiä harvinaisen hyvinä näyttelijöinä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On näitä muitakin, esimerkiksi Brad Pitt ei ole koskaan ollut ulkoisesti mitenkään ihmeellinen, ihan tavisjätkän näköinen, mutta pirun hyvä näyttelijä.Ihan oikeasti joku pitää Tom Cruisea ja Brad Pittiä harvinaisen hyvinä näyttelijöinä?!
Cruise osaa väläytellä hymyään ja juosta.
Pitt osaa näyttää eksyneeltä lampaalta. Siinä niiden lahjat.
Hyvältä näyttää ikäisekseen, kuitenkin jo 60.
Olen aina tykännyt Cruisen hymystä. Ei ole sellainen täydellinen tekohammasrivistö vaan persoonallinen 😍
Ainut mistä en tykkää on se scientologia-hömppä ja ilmeisesti on ihan hurahtanut siihen. En voisi siis hänen kanssa olla jos nyt ajatellaan et eläisin hollywood-maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt Cruisen hymystä. Ei ole sellainen täydellinen tekohammasrivistö vaan persoonallinen 😍
Ainut mistä en tykkää on se scientologia-hömppä ja ilmeisesti on ihan hurahtanut siihen. En voisi siis hänen kanssa olla jos nyt ajatellaan et eläisin hollywood-maailmassa.
Cruisella jos kenelle tunnetusti filmistudio hankki tekohampaat uran alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cruisella jos kenelle tunnetusti filmistudio hankki tekohampaat uran alussa.
Ja siinä missä muilla on ylhäällä edessä kahden hampaan välissä rako, Cruisella on siinä kohdassa hammas, kun remontti meni vähän pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa sen hampaat ennen hammaslaminaatteja🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoreimmissa kuvissa tosiaan näyttää Dennis Quaidilta.
Tom Cruise on nyt 60, ja ikä on vihdoin alkanut näkyä. Hän näytti pitkään hyvin nuorelta.
Samoin Will Smith on nyt 54 ja on edelleen suunnilleen saman näköinen kuin kolmekymppisenä.
No ei todellakaan ole lähikuvissa Will Smith mikään kolmekymppinen vaikka tummaihoisista ei ikääntymistä niin huomakkaan. Ihan on ikäisensä näköinen.
Ja idiootti.
Ruma saa olla mutta ei tyhmä. Mulla nousi arvostus Jim Carreytä kohtaan kun uskalsi niin suoraan arvostella Smithin käytöstä Oscareissa kun tämä paineli lavalle mätkäsemään Chris Rockia. Ihan mäntti äijä. Olkoon Tom Cruice niin listitty kuin on tai Ralph Fiennes kaljuuntunut mutta en voisi ikipäivänä kuvitella heiltä noin noloa käytöstä.
Fiennesiltä ei, hän vaikuttaa asialliselta. Cruise puolestaan hyppi Oprahin sohvalla ja haukkui naiset jotka hakevat apua synnytyksen jälkeiseen masennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dennis Quaid näyttää Simon Cowellilta nykyään. Todella irvokkaan näköisiä.
Ai kamala minkä näköisiä:(
Ja idiootti.