Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä sähkötupakan käyttö tuntuu?

Vierailija
23.03.2023 |

Osaisko joku kertoa millanen olo siitä tulee? Kannattaako hankkia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään oloa tule. Itse käytän sitä oikean tupakoinnin lopettamiseen. Nyt olen ollut kuukauden polttamatta "oikeaa" röökiä vapen avulla. Liuoksissa olen siirtynyt 12mg ->9->6mg. Tavoite lopettaa kokonaan tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tupakoinnin haittapuolista karsiutuu heti pois.

Röhäyskä, hinkuyskä, paha haju, paha maku, ienten vetäytyminen, käsien ja hampaiden kellastuminen, maku ja hajuaisti palautuu, rahaa säästyy, helpompi vierottua kun itse voi säätää nikotiinipitoisuuksia mielensä mukaan.

Maun voi itse aika vapaasti valita, nikotiinin määrä vaikuttaa ns. savun tunteeseen keuhkoissa, ja sitä onkin aika helppo pikkuhiljaa laskea juuri eroa huomaamatta kunnes lopulta nikotiini aiheuttaa pahaa oloa ja sitten voikin nakata koko värkin sinne roskakoriin vanhan röökiaskin kaveriksi.

Jos tupakoit, suosittelen vaihtoa, jos et, älä missään nimessä aloita tälläkään.

Vierailija
4/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä mitään oloa tule. Itse käytän sitä oikean tupakoinnin lopettamiseen. Nyt olen ollut kuukauden polttamatta "oikeaa" röökiä vapen avulla. Liuoksissa olen siirtynyt 12mg ->9->6mg. Tavoite lopettaa kokonaan tietysti.

Tsemppiä sulle.

Vierailija
5/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryin aluksi tupakasta vapeen. Kun vapetin, niin tuntu, kun happi olis loppunu päästä. En tiedä miksi enkä osaa selittää. Mutta vapetin 3 päivää ja heitin roskikseen sen laitteen ja päätin, että parempi hetki kärsiä. Pääsin tupakasta eroon kokonaan.

Vierailija
6/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle.

Kiitos. Rahaa on säästynyt jo iso määrä, koska poltin noin askin päivässä ennen. Joskus enemmänkin. Hajuaisti on parantunut ja oikea tupakka haisee ihan karmealle. En tajunnut, että olen haissut niin pahalle. Sormista lähtenyt (tai yhdestä kynnestä) se keltaisuus pois. Itselleni oli tosi helppoa lopettaa tupakointi sähkötupakan avulla.

Olen tupakoinut teinistä asti. (Raskaudet olin polttamatta). Nyt olen jo +40 v.

Vierailija
7/12 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä saa näit syrjäkyläinen. Tarvis nikotiinipitoisia alusi.

Vierailija
8/12 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mielelläni lopettaisin tupakoinnin vapettamisen avulla. Ei harmainta aavistusta, mistä ostaa koko vehje ja niitäkin taitaa olla erilaisia. Olen aina välillä pohtinut asiaa ja sitten saakin lukea jostain ulkomaisesta lehdestä kuinka sähkötupakka on räjähtänyt käyttäjän naamaan. Siinä vasta vaarallista nikotiinin käyttöä 😱

Täyttöpatruunoita olen nähnyt ihan tavallisten ruokakauppojen kassalla myynnissä, mutta mistä vehje ja opastus käyttöön ilman, että naama räjähtää?

Vierailija
9/12 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euforiselta, mikro-orkkuja joka henkäyksellä.

Vierailija
10/12 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä nikkis lähtee, mutta helposti riippuvuus korvautuu toisella. Helpottavaltahan se nikotiinin orjalla tuntuu saada nikotiinia elimistöön ja tutun tunteen kurkkuun, kysymykseen vastatakseni. Jotkuthan noita pössyttelee ihan huvikseen, mutta sitä minä en ymmärrä.

Vierailija
11/12 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään vapottelusta, tosin nikotiinipussit nykyään helpommin saatavilla. Vape & nikotiinipussi kaupat löytyy esim täältä: https://nico.expert/kaupat/

Vierailija
12/12 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytin sähkötupakka,huomasin yskiväni enemmän kuin koskaan.Lopetin sen ja jatkoin sätkien polttamista.Normaalisavukkeetkin yskittivät.Toukokuussa altistuin voimakkaalle hajusteille ja siitä lähtien olen yskinyt limaa päivin ja öin.Välillä meinasin lyödä hanskat tiskiin;tämä ei ole enää elämisen arvoista.Lääkäriltä en saanut antibiootteja vaikka verikokeissa oli 3 arvoa yli arvojen.Sain buventolia ja ns.alkavaan keuhkoahtaumaan tiogivaa inhalaattorina.Limaisuus kuitenkin jatkui.Yöt yhtä helvettiä.Kun uskalsi nukahtaa niin 1 1/2 h unta.Pari tuntia räkimistä ja ehkä 3 tuntia lisää unta.Aina ei sitäkään.Laskin että 6 kk aikana yskin pelkkää limaa n.35 -40l(vrk n.6 dl,josta vähensin syljen määrän n.3dl).Aloitin syyskuussa Varenicline-lääkkeen,jotta pääsisin tupakasta irti(polttanut 45 v.).Hyvin toiminut.Ei vituta eikä aviomies kärsi mieliala vaihtelusta.Nyt mennyt 63 pv.4 pv olen ollut ottamatta inhalaattoreita ja olo on parempi Järkeilin,että keuhkot pyrkii eroon kaikesta sinne kuulumattomasta aineesta.Nyt limaisuusaste n 1 dl/vrk.Onko kellään samanlaisia kokemuksia?