Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän nykyinen yrittää ottaa yhteyttä

Vierailija
21.03.2023 |

Mitä tekisitte tässä tilanteessa kun exän nykyinen yrittää udella sellaisia asioita mitkä hänelle ei kuulu? Enkä ole ikinä nähnyt/jutellut hänen kanssaan livenä enkä netissä. Utelee minun nykyisen kumppanin siskolta minkälainen auto tai pyörä on, väittää nähneensä. Väittää myös, että minä ajaisin heidän pihassa yöllä. Oletettavasti asuu työpaikkani varrella kun käyn töissä aamulla melko aikaisin pitää olla.

Kysyisin neuvoa mitä te tässä tilanteessa teette?

En haluaisi olla misään tekemisissä, mutta ottaahan tuo käytös päähän ventovieraalta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa olevan vähän titityy tuo nyxä.

Vierailija
2/11 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulta kuulostaa , kannattaa vältellä. Saattaa ilmestyä työpaikallesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa olevan vähän titityy tuo nyxä.

ja ap

Vierailija
4/11 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi on puhunut sinusta hänelle myönteiseen sävyyn. Nyt hän hakee syitä että voisi mollata sinua ja aiheuttaa epäsopua sinun ja exäsi välille. (Mikäli olette missään väleissä.)

Vierailija
5/11 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäsi on puhunut sinusta hänelle myönteiseen sävyyn. Nyt hän hakee syitä että voisi mollata sinua ja aiheuttaa epäsopua sinun ja exäsi välille. (Mikäli olette missään väleissä.)

En halua olla misään väleissä exäni tai hänen nykyisen kanssa. Minulla olisi muutakin tekemistä elämässäni ja hän on syystäkin ex.

-AP

Vierailija
6/11 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esto somessa ja puhelimessa, jos on, myös exälle(?). Ei kiinnitä enää mitään huomiota häneen. Kai ne muut kertovat ettet siellä käy ja värit kulkupeleissä. Osaavat sen verran sanoa tai ohjeista. Ei siitä ole koko ajan pakko puhua. Luulonsa kullakin. Outo väite muuten tuo "yöajo pihassa", joku muu se on. Kai exä tajuaa sanoa oikein asiat, ei syötä mitään outoja juttuja uudelle.

Vierailija
7/11 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lopu niin rikosilmoitusta kehiin ja lähestymiskielto.

Vierailija
8/11 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esto somessa ja puhelimessa, jos on, myös exälle(?). Ei kiinnitä enää mitään huomiota häneen. Kai ne muut kertovat ettet siellä käy ja värit kulkupeleissä. Osaavat sen verran sanoa tai ohjeista. Ei siitä ole koko ajan pakko puhua. Luulonsa kullakin. Outo väite muuten tuo "yöajo pihassa", joku muu se on. Kai exä tajuaa sanoa oikein asiat, ei syötä mitään outoja juttuja uudelle.

On estot. Ollut jo pitkään.

-AP

Vierailija
9/11 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään. Tai ehkä olisin tekevinäni jotain.

Kiinnittäisin ainakin huomiota siihen ajeleeko exäni tai hänen nyxä pihallani kyttäämässä.tai ehkä en jaksaisi välittää siitäkään.

Jos kuitenkin itse ajelen exäni pihalla autolla tai pyörällä öisin, niin osaisin kyllä katsoa peiliin ja lopettaa exäni ahdistelun.

Vierailija
10/11 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että se väittää sun tekevän asioita joita hän itse tekee. Kannattaa kahtoo jos jossai autoss sua stalkkaileekin.

Vierailija
11/11 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä eksä ei ole ihan terve, saattaa käyttää sua vallankäytön välineenä. Saatat vuoronperään olla tarinoissa se, jonka tasolle nyxä ei koskaan yllä tai sitten riivattu hullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan