Joko olet päättänyt ketä äänestät?
Ei tarvitsae tulla kertomaan ketä tai mitä puoluetta äänestät. Kerro vain joko olet valintasi tehnyt.
Vaalipiirisi voit laittaa kommenttiksi ja sen milloin valintasi teit. Myös se kiinnostaa äänestätkö ennakkoon vai vasta vaalipäivänä.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten vaalivoitto lähenee 🙂👍
Badabing BadabungHuomenna äänestämään PS.
PS nousee voittoon
Turvallisen Suomen puolesta!
Kyllä olen . Kuulin juuri hyvin seikkaperäisen kuvauksen ystäväni läheisten ongelmista muualtamuuttaneiden kanssa ja päätin, että vastoin aiempia vakuutteluitani teen näissä vaaleissa poikkeuksen ja äänestän keskustan sijasta perussuomalaisia
Äänestän samaa kuin viimeksikin eli Riikka Purra, ps.
Valkeni kummasti sen pääministeritentin aikana kuka saa ääneni ja kävin eilen jo äänestämässäkin.
Alunperin oli kaksikin vaihtoehtoa joista ajattelin, että jompi kumpi mutta tuo tentti varmisti, että puolueen pj saa ääneni koska sellaista rääkymistä hän saa kestää.
Äänestin Vasemmistoliiton naisehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Demareita ehkä.
Mä olen äänestänyt aina ennen demaria, mutta Sanna Marin puolueen johdossa on ihan liian hapokasta mulle. Kuntavaaleissa jouduin jo etsimään toisen puolueen.
Samasta puolueesta löytyi myös nyt sopiva ehdokas ja äänestänytkin olen jo.
Mä päätin äänestää vihreää miestä. Naiset on nyt niin nähty.
Perussuomalaisia äänestän. Heillä hyvä ilmastopolitiikka, turvallisuuspolitiikka ja se politiikka jonka mainitseminenkin on tällä sivustolla kiellettyä