K market kallis
Perusruoka yli 70 euroa viikoksi... Ihan normiasioita leipää juustoa tomaattia jne mitä ihmettä?!
Lidl ainakin puolet halvempi?
Kauppiaat vetää välistä????
Kommentit (35)
Mulla k kaupat boikotissa koska citymarket kauppiaat ovat miljonäärejä ja silti kohtelevat työntekijöitä ala-arvoisesti.
Vertailin hintoja kmarket kallein sit sale ja smarket halvin joten joa 40 euroo säästää samoissa tuotteissa totta ihmeessä smarket. Ja hymynki saa kaupan päälle.näillä hinnoilla kannattaa asiallisesti kohdella asiakasta vaikka hän kävisi vain postimerkin ostamaassa.
Tottakai pieni k-market on kalliimpi kuin iso ruokaketju. Volyymit näillä aivan eri. Suosittelen vertailemaan mieluummin Citymarket vs. Lidl.
Itse keskittänyt Keskoon ja tänä vuonna alennuksilla ja plussarahalla 800e säästöt. Kyllä tuo Lidlin voittaa ainakin omassa ruokakorivertailussa.
Ovat pienyrittäjiä. Ei se leipä heilläkään kovin leveä ole.
LIDL halpa ja hyvä. Uskokaa jo ploplottelijat.
PLOP PLOP PLOP...Itse lopetin käynnit K-marketissa kokonaan tämän älyttömän raivostuttavan plopottavan joulumainoksen vuoksi. Pilasivat joululaulun idiotismillaan.
Vierailija kirjoitti:
LIDL halpa ja hyvä. Uskokaa jo ploplottelijat.
Ja rahat menee Saksaan. Kannattaa tukea suomalaista yrittäjää niin saadaan tällekin maalle hyvinvointia joskus.
Eikai nyt kukaan oikeasti ajattele, että on halpaa käydä pienessä K-marketissa...
K-marketin hinnat ovat suurimmalta osin siedettäviä, mutta K-supermarket se kallis on.
Aidossa ruokakorivertailussa Jumbon Prisma ja Citymarket vuodesta toiseen Suomen halvimmat. Lidl "voittaa" vaan itse järjestämissään huijauskorivertailuissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Hotelli Tornissakin kahvikuppi maksaa enemmän kuin Veijo Esson baarissa.
Pienen K-kaupan tuotteita vertaat Tornin baariin?! V...u mikä idari. Päiväyksiä vanhatetaan ja joka tuote +20-40 prosenttia kalliimpia kuin muissa kaupoissa. Idiootit kantavat rahansa kauppiaan Teslaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai yksityisyrittäjä vetää välistä, sehän nyt on itsestään selvää. Eikä tuomittavaa.
Ei olekaan,kun kuluttaja itse tajuaa maksavansa ylihintaa samoista tuotteista, jotka saa muualta halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Aidossa ruokakorivertailussa Jumbon Prisma ja Citymarket vuodesta toiseen Suomen halvimmat. Lidl "voittaa" vaan itse järjestämissään huijauskorivertailuissa.
Prisma ja Lidl hyvin kilpailukykyisiä tietyissä tuoteryhmissä. Se vain on tyhmää maksaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
PLOP PLOP PLOP...Itse lopetin käynnit K-marketissa kokonaan tämän älyttömän raivostuttavan plopottavan joulumainoksen vuoksi. Pilasivat joululaulun idiotismillaan.
Missä tuon on voinut kuulla? Ei ole minkäänlaista havaintoa koko laulusta.
Tottakai yksityisyrittäjä vetää välistä, sehän nyt on itsestään selvää. Eikä tuomittavaa.