Paljonko sinulla on lainoja ja kulutusluottoja?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa yhdessä asuntolainaa jäljellä ja paljon. Lähemmäs 700 000 euroa vielä. Toisen auton luoton saamme maksettua pois syksyyn mennessä.
Mitään uusia lainoja tai luottoja ei kyllä oteta pitkään aikaan, ellei ole ihan pakko.
Auts... Saako tuota edes maksettua työvuosina? Toki omaisuuden voi aina realisoida.
En toki ole minun asia ihmetellä, mutta uskon, että uutta lainaa ei oteta.
Ei yhtään. Asuntolaina maksettu, kulutusluottoja en ota/ en tarvitse.
Asuntolainaa (yhdessä puolison kanssa) jäljellä 31 000, ei muita lainoja.
60 000e pelaamiseen, menen kohta ulosottoon luulen...
Puhelin osamaksulla edellisen hajottua, 300€.
Varsinaista kulutusluottoja ja lainoja 0 €, mutta puhelin ja läppäri osamaksulla koska 0 % korko. Rahat olen pitänyt pienissä sijoituksissa. Pystyisin kyllä maksamaan heti nämä pois.
Siinä n. 2007-2008 alkaneessa taantumassa menetin aivan kaiken, sijoituksia ja työpaikkaa myöten. Siitä tuli kunnon velkahelvetti mutta sain onneksi VJ:n. Enää en ota mitään varsinaisia lainoja, mitä en pysty maksamaan heti takaisin, oli sen verran kova kokemus. Jos joskus päätyisin hankkimaan oman asunnon, niin siihen pitää olla tavalla tai toisella hankittu käteisrahat.
Ei lainoja eikä velkoja. Eikä juuri omaisuuttakaan.
180 000 € asuntolainaa yhdessä mieheni kanssa. Noin 100€ luottokortilla maksettavaa.
Asuntolainaa miehen kanssa 180 000 ja opintolainaa 30 000. Valmistuin kesäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
800e luottokortti lasku. Velaton talo ja autot.
Ja ajattelit, että on uskottavaa. Velaton ei tarvi luottokorttia! Meillä auto-ja talolaina ja me emme käytä luottokorttia. Laitamme joka kk säästöön rahaa ja ostamme isohkojakin hankintoja käteisellä.
Asuntolaina maksettu muutama vuosi sitten. Autolainaa jäljellä muutama kk-erä, alle 2000 e ja kesällä tulee maksetuksi sekin. Luottokortilta oon käyttänyt ehkä 300 e.
Kiinnostaa, että paljonko teillä yh.lla on?
Asuntolainaa on noin 14000 euroa.
Ei mitään, ei ole ollut yli 30 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajattelit, että on uskottavaa. Velaton ei tarvi luottokorttia! Meillä auto-ja talolaina ja me emme käytä luottokorttia. Laitamme joka kk säästöön rahaa ja ostamme isohkojakin hankintoja käteisellä.
Minä pstin juuri matkan luottokortilla vaikka rahaa on. En kuitenkaan luotolla osta vaan maksan ajoissa pois. Käytän paljon luottokorttia ja summat menee tililtä kerran kuussa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluhan sinä olet tai sitten juntti, eikun olet molempia. Kuka hullu maksaa matkat ja kalliittavarat käteisellä? Juu, mun yks kaltaisesi ääliötyökaveri, maksoi matkan tililtä, meni matkayhtiö konkkaan, sinne meni 1900 €, minä maksoin kortilla, luoton puolelta, luottoyhtiön palautti rahat heti kun konkka selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ostamasi tuote ei tule tai vahingoittuu matkalla menetät rahat, minä maksan luotolla ja en menetä mitään
Vain rutiköyhillä ja tulottomilla ei ole luottokorttia, kuten sinulla ääliöllä.
Asuntolainaa 45 000e, muita velkoja ei ole ja en ota. Korkokattoa asuntolainassani ei ole ja koron nousu ei paljoa enää vaikuta minuun kun velkaa on niin vähän.
Autoa en ole koskaan ostanut velaksi vaan olen aina ostanut sellaisen auton mihin minulla on varaa.
Säästöissa ja sijoituksissa minulla on noin 10 000 euroa.
M32
Opintolainaa 3900. Autot ja talo velattomia.
N41