Uni jossa olet itse "päähenkilö" sekä samaan aikaan katselet unta kuin elokuvaa??
Tavallaan tiesin että näen unta, unessa oli zombeja ja alieneita :D, sekä ex mies jonka kanssa minualla oli ongelma ja minusta tuntui että unen tarkoitus oli saada minut kokemaan asia hänen näkökulmastaan.
Onko tämä Lucid/selkouni, vai jotain muuta?
Kommentit (5)
Ihan vaan uni. Minusta aika perus katsella unta silleen että perspektiivi vaihtuu
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan uni. Minusta aika perus katsella unta silleen että perspektiivi vaihtuu
Okei, kun siinä samalla kävin läpi että tulipa hyvä uni, nyt tiedän miltä toisesta ihmisestä tuntuu.
Olin tietoinen että näen unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kun siinä samalla kävin läpi että tulipa hyvä uni, nyt tiedän miltä toisesta ihmisestä tuntuu.
Olin tietoinen että näen unta.
En tiiä meneekö tuo tietoisuus unen näkemisestä sitten kategoriaan selkouni.. Kun selkounessahan se yleensä tiedostetaan ja myös vaikutetaan tietoisesti. Mutta unethan voi olla vaikuttavia, mielenkiintoisia ja hyödyllisiäkin, vaikka niille ei sanallista määritelmää tai kategoriaa löytyiskään
Toi on mun normaali uni. Aina en tiedosta sitä että se on unta. Aina kun näen hukkumisunta tai olen vedessä, niin silloin tajuan näkeväni unta ja pystyn "hengittämään vedessä".