Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17-v ja verikokeen tulokset huonot?! Lääkäri ei ihmetellyt asiaa mitenkään. Huolestuttaa

Vierailija
20.03.2023 |

Eli kun olen muutenkin luulosairas (nykyään oireet hallinnassa kun ssri-lääkitys) mutta huolestuttaa verikokeiden tulokset jotka otettiin suljetulla osastolla ollessani. Niissä HDL kolesteroli oli hyvin matala luokkaa 0.68 mmol. SIIS SYÖN superterveellisesti enkä ikinät käyttänyt mitään päihteitä tai tupakoinut. Aina ollut hoikka ja normaalipainoinen mutta masennuksen takia liikkumisen puutetta paljonkin. On ollut kausia kun olen ollut vuoden putkeen sisällä ja maannut vaan sängyssä. LDL kolesteroli oli taas viitearvojen sisällä luokkaa 1.78 mmol ja kokonais kolesteroli 2.6. Miksi niin surkeat arvot kun ruokavalioonikin kuuluu vain pehmeät hyvät rasvat, joka päivä avokaado ja runsaasti pähkinöitä, täysjyvätuotteita, hedelmiä, kasviksia eikä yhtään sokeria, voi kolesteroli arvot olla näin huonot? Veden lisäksi juon vihreää teetä päivittäin. Myös verenpunasolujen määrä oli koholla (hemoglobiini silti normaali) ja vielä mch, mchc, ja mcv arvot olivat matalalla. :( voiko tämä meinata että mulla vois olla leukemia tai vaikka joku toteamaton sydänvika? Ahdistaa hirveästi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaiskolesterolisi on niin matala,että Hdl siihen liittyen matala.Punasolujen määrä korkea,kun ovat pienehköjä.

Ei mitään vaarallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän