Olen introvertti, mutta jostain syystä lähes kaikki tuntuvat luulevan minua ekstrovertiksi.
Ei sillä nyt tietenkään hirveästi ole merkitystä mitä muut luulevat, mutta tuntuu vaan vähän hassulta että jostain syystä annan aina päinvastaisen vaikutelman.
Kommentit (8)
Voi vittendaali näitä ekstro- ja introverttihulluja. Miten ennen on ees pysytty hengissä???
Mulla on yks kaveri, joka sanoo olevansa introvertti, mutta en mitenkään voi uskoa sitä. Käytös on aivan päinvastaista.
Kauheen kovaääninen ja puhelias, en saa ikinä suunvuoroa. On tällainen ihan kaikkien seurassa, todella keskipiste minne ikinä menee.
Postaa joka päivä someen elämästään, ja on ihan oikeasti joka päivä jossain menossa, eri ihmisten kanssa. Ja muistaa kertoa kuinka on ihanaa, siunattu, kiitollinen ja _virkistynyt_ kun näki taas ystäviään. Jos ei muuta niin istuu lapsilaumansa kanssa vilkkaassa kahvilassa ja kertoo käyneensä mielenkiintoista keskustelua jonkun naapuripöydässä istuneen randomin kanssa.
En ymmärrä mikä osa hänestä on introverttiä? En ole koskaan kuullut hänen sanovan, että esim. tarvitsisi yksinoloa latautuakseen.
Mutta siis, on introvertti. Kuulemma. Selvä.
Oletko sellainen trendikäs "sosiaalinen" introvertti?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks kaveri, joka sanoo olevansa introvertti, mutta en mitenkään voi uskoa sitä. Käytös on aivan päinvastaista.
Kauheen kovaääninen ja puhelias, en saa ikinä suunvuoroa. On tällainen ihan kaikkien seurassa, todella keskipiste minne ikinä menee.
Postaa joka päivä someen elämästään, ja on ihan oikeasti joka päivä jossain menossa, eri ihmisten kanssa. Ja muistaa kertoa kuinka on ihanaa, siunattu, kiitollinen ja _virkistynyt_ kun näki taas ystäviään. Jos ei muuta niin istuu lapsilaumansa kanssa vilkkaassa kahvilassa ja kertoo käyneensä mielenkiintoista keskustelua jonkun naapuripöydässä istuneen randomin kanssa.
En ymmärrä mikä osa hänestä on introverttiä? En ole koskaan kuullut hänen sanovan, että esim. tarvitsisi yksinoloa latautuakseen.
Se on sellainen "sosiaalinen" introvertti. Sehän on nyt uusin trendi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sellainen trendikäs "sosiaalinen" introvertti?
Kyllä mulla on ihan hyvät sosiaaliset taidot jos sitä tarkoitat.
T. AP
Vierailija kirjoitti:
En ole mitenkään erikoisen kovaääninen ja annan toisille puheenvuoron. Ujo en ole tilanteessa joka vaatii keskustelua, mutta en kyllä mene vieraille ihmisille missään bussipysäkeillä juttelemaan. Sosiaalista mediaa käytän harvoin. Esim. ruokatunnilla menen mieluummin ulos kävelemään kuin keskustelen muiden kanssa, ehkä kerran viikossa tykkään mennä kavereiden kanssa ulos, mutta muuten viihdyn yksikseni tai kumppanin kanssa.
T.AP
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma jopa yleistä. Itsekkin oon enemmän introvertti ja silti sosiaalinen, mutta tarvitsen ainakin kaksinkertaisen ajan palautua kuin ns. ulospäinsuuntautuneet ystävät. Ellen voi olla hiljaa ja omissa oloissani usein, oikeasti stressaannun.
Se on jännä, että moni luulee, että introvertti on aina ujo ja hiljainen tuppisuu.
Kuulemma jopa yleistä. Itsekkin oon enemmän introvertti ja silti sosiaalinen, mutta tarvitsen ainakin kaksinkertaisen ajan palautua kuin ns. ulospäinsuuntautuneet ystävät. Ellen voi olla hiljaa ja omissa oloissani usein, oikeasti stressaannun.